صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بهترین چیز را برای مشهور شدن ارائه کرده ام

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۷ ق.ظ

اگر می خواهید در اینترنت مشهور بشوید باید یک چیز برای ارائه داشته باشید من قبل از اینکه اینترنت وارد ایران شود آن چیز مهم را برای ارائه آماده داشته ام یعنی اینکه لطف و عنایت خداوند با من یار بود تا چیزی آماده داشته باشم 

یک ایده بسیار باارزش یک کار خوب یک عمل خیرخواهانه چون لطف خداست می دانم که یک روز با استقبال بسیار بی نظیری روبرو خواهد شد 

صخا یک خواب خوش و شیرین است که تعبیرش را خداوند کرده است همان کسی که پشتیبان نیکوکاران است و قلبهای همه دنیا از اوست صاحب قلبها صخا را به خواب تائب آورد تا با این ایده به درد همه روستاهای جهان بخورد 

این خواب سالهاست که دیده شده است قبل از اینکه اینترنت وارد ایران شود و تائب اولین کسی بود که با این وسعت مقالات از اینترنت بی نهایت استفاده کرد تا خوابش و تعبیرش به گوش همه جهانیان برسد 

تعبیر این خواب تائب این است با این ایده نان رسان روستای ابرسج گلستان می شود و کم کم همه روستاهای جهان گلستان می گردند 

هرچند تا تعبیر این خواب سختی ها و جوروجفاهای زیادی وجود داشته است و دارد اما خواب یوسف و تعبیر خواب یوسف هم بعد از تحمل شکنجه ها و چاه و زندان و سالها جوروجفا اتفاق افتاد و یوسف خوشحال به یعقوب نبی گفت این بود تعبیر خواب من خداوند مرا از چاه و زندان نجات داد و شیطان را که آنهمه اختلاف انداخت خوار و زبون ساخت هرکس در مشکلات صبر و شکر جمیل کند خداوند پاداش خوبی به او خواهد داد 

صخا از همه چیزهائی که تا بحال در اینترنت ارائه شده است بهتر است امیدوارم به این مهم توجه شود و به آینده درخشانی که خداوند برای صخا در نظر گرفته است و خیر و برکتی که قرار است نصیب و روزی صخا بشود و تقویت گردد تا همه روستاها را گلستان کند 

و قلبهای فراوانی را از خدمات قرض الحسنه و خیریه شاد نماید یک کار خیرخواهانه از یک انسان خیرخواه و فعال و فداکار 

حضرت ابراهیم یک یار بیشتر نداشت اما برلشکر نمرود پیروز شد (تائب) 

حضرت موسی با یک دنیا ناتوانی برآنهمه توانائی و قدرت پیروز شد چون امیدش به خدا بود (تائب)  

فرعون موسی را تخقیر و تخریب و تضعیف می کرد غرق شد هرگز با یک عاشق بد نکنید که بد می بینید (تائب)  

به عاشقان اعتماد کنید صبر کنید خیرش را خواهید دید یاران موسی دیدند (تائب) 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان   

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

کسی که امیدش به خداست در چاه و زندان هم مثل بودن در قصر می اندیشد (تائب) 

وعده هائی که من در صخا به شما می دهم نظیر همان وعده هائیست که سالها یوسف در زندان می داد و یک روز ثابت شد (تائب) 

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی