صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

کوه درمانی از نظر تائب در صخا

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۳ ب.ظ

سی چهل سال سابقه کوهنوردی دارم همه بیماریها را با تجربه ای که از کوهنوردی دارم درمان می کنم کافیست چهل روز مطیع من باشند همسرم حساسیت دارد و هرزمان که کوه رفتیم تا چند روز مادرزاد می شود اما هیچ کس حال کوهنوردی را ندارد و برای همه سخت است 

روزی دو سه ساعت تابستانها یا صبح زود بعد از نماز صبح و یا غروب زمستانها هم ساعت ده یازده تا دو سه بعد از ظهر عالی می باشد اما باز هم تاکید می کنم اینجا هیچ کس دربند وجودش نیست و مطیع نمی باشند 

پسرم همینطور برای دکتر برای حجامت خیلی راحت پا می دهند و قرص و دارو مصرف می کنند اما برای درمان بیماریهایشان حاضر به دو سه ساعت کوهنوردی نیستند سفتی خون با دو سه ساعت پیاده روی بسیار رقیق می شود 

با وجود تاکید پزشکان به پیاده روی و کوهنوردی اما همه همچنان اصرار به قرص و دارو دارند نمی دانم این چه غروری است که برمردم حاکم می باشد 

تمام مردم وقتی به آنها نگاه می کنی متاثر و متاسف می شوی اما با یک ساعت کوهنوردی روحیه ات چنان عالی می شود که هرانسانی کیف می کند با تو برخورد کند از ته دل شاد می شوی و این شادی در ظاهر بروز می کند اما حاضر نیستند و غم و غصه از سرورویشان می بارد و اصلا حال و حوصله ندارند من صخا را اینچنین افتتاح کردم و با وجود مشکلات فراوانی که معوقات بوجود آوردند باز هم مردانه این چراغ را روشن نگه داشتم و خدمات ارائه نمودم 

ای کاش مردم مطیع این کوهنورد با تجربه باشند و بخاطر سعادت و سلامتی خودشان به حرفم گوش کنند 

با یکی دوساعت کوهنوردی به تقلید از من همه بیماری های روحی و جسمی خود را بهبود ببخشید از شما در اوج علم و عرفان خواهش می کنم به فکر صحت و سلامتی خودتان و خانواده خود باشید و نشاط و شادی را به ارمغان بیاورید (تائب) 

صبح زود از کوه برمی گشتم با لباسهای فرم چند تا از نظامیان مرا دیدند آنقدر خوشحال شدند که حدنداشت (تائب) 

کوه درمانی را به سفارش من شروع کنید و دعاگویم باشید (تائب) 

بخدا قسم بیماران سرطانی را هم می شود با کوه درمانی شفا داد (تائب) 

درمان ایدز هم با کوه درمانی امکانپذیر می باشد (تائب) 

خداوند همه بیماران را شفا ببخشد و به همه حال و حوصله کوهنوردی بدهد (تائب) 

به توصیه دکتر سمیعی عزیز و گرامی روزی حداقل نیم ساعت تا یک ساعت در کوههای ابرسج برای دعا می روم (تائب) 

به توصیه های دکتر سمیعی علاقه شدید دارم و در حد امکان با افتخار بهترین عمل کننده هستم (تائب) 

عشق و علاقه زیادی به دکتر سمیعی دارم و همیشه در کوههای ابرسج برای خودش و خانواده محترمش دعا می کنم (تائب) 

عاشق دکتر سمیعی هستم و خانواده ام و بسیاری را عاشق ایشان کرده ام تا از توصیه های خوبش بهره و استفاده ببریم (تائب)  

با توصیه های  دکتر سمیعی بیشتر و بهتر تحریک به دعا کردن شدم (تائب) 

وظیفه یک فداکار روشن کردن چراغ است و اما پرنورکردنش وظیفه دیگران است (تائب) 

سرپرست صخا عاشق ستاره های محبوب جهان است (تائب) 

صخا خانواده مرا مجبور به فعالیت و فداکاری کرد (تائب) 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید (تائب) 

حسرت حمایت و همکاری خداپسندانه را بردل فداکاران نگذاریم (تائب) 
صخا یک اقدام بسیار ارزشمند است (تائب) 

ازبرکت صخا سرشار از خدا شدم (تائب) 

صخا علاج  تمام دردهای قرض داران است (تائب) 

صخا از معجزات علم و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان 

نیکوکاران صدردصد منتظر دستهای غیب خدا بوده و هستند که سخت و جان شکار صبر و شکر جمیل داشته و دارند (تائب) 

کسانی که در تقویت فداکاران تلاش می کنند پاداششان لطف و عنایت خداست (تائب) 

هرکس که در تحقیر وتخریب و تضعیف نیکوکاران می کوشد به خشم و غضب پروردگار دچار شده است (تائب) 

دانشمندان و ثروتمندان بزرگ و بی نیاز جهان بازهم یک روز محتاج دعای ما فداکاران خواهند شد (تائب) 

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫دکتر سمیعی اثر دعا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫دکتر سمیعی اثر دعا‬‎

Related image


Image result for ‫صخا‬‎Image result for ‫صخا‬‎

 Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی