صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

فقط خدا این یعنی اینکه تو عاشق خدا شده ای

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ب.ظ

مگر نمی گویند که عاشق خدا باش تا معشوق بندگان خداوند در سراسر دنیا بشوی این گفته دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های معروف دنیاست در این شکی نیست که این سخن بسیار بزرگ و گرامی است و خداوند حامی و پشتیبان این سخن است 

چون صاحب دلهای عالم خداست پس همه را بسود دوستان و عاشقانش نرم و متمایل می گرداند 

من از همه کسانی که در جهان این سخن را قبول دارند و داوطلبانه می خواهند حامی و یارو یاور فداکاران باشند دعوت به حمایت و همکاری با صخا دارم چون سالهاست که یک چراغی برای گلستان کردن روستایم روشن کرده ام تا با تقویت این چراغ شاید بتوانم همه روستاهای جهان را گلستان کنم 

سالهاست برای خشنودی قلب مردمان به آب و آتش می زنم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزم 

فقط پرنور شدن این چراغ حمایتها و همکاریهائی را می خواهد از جنس انسانهای دانشمند و ثروتمند من می خواهم معشوق همه مردم دنیا شوم مخصوصا سوپرپولدارها و ابرمیلیاردرها تا با کمک آنها قلبهای فراوانی را شاد کنم 

برای همین در راه عشق به خداوند به سیم آخر زدم و بی نهایت کوشش و تلاش کردم از همه بیشتر و بهتر به خداوند توجه داشتم تقریبا دنیا و اخرت را برای رسیدن به خدا رها کردم و در یاد و نام خدا همت و فداکاری کردم 

من از همه کسانی که در راه رسیدن به خدا کمکم کردند تشکر می کنم از خداوند بخاطر همه اشعار شاعران بزرگ جهان و سخنان بزرگان جهان و آیات و روایات ارزشمندش تشکر و قدردانی می کنم و بی نهایت ممنون و سپاسگزارم 

از اینکه بعد از سالها مطالعه و بررسی در احوال بندگان بزرگ خدا شاعر و نویسنده شدم خداوند را شکر و سپاس می گویم 

از همه کسانی که کمکم کردند تا شعارم فقط خدا شد تشکر و قدردانی می کنم 

من با نام و یاد خدا در قرض الحسنه و خیریه صخا فعالیت و فداکاری دارم و تشویق و تبلیغ و تحریک و تقویت می کنم 

من عاشق هستم و آنقدر همت و فداکاری کردم تا به این نقطه مهم رسیدم فقط خدا 

و بعد از یک دنیا رحم و غیرت و خجالت دعا می کنم آرزو می کنم تا خداوند برخیر و برکتم بیفزاید ودلهای توانگران جهان را عاشق صخا گرداند تا این مجموعه با امکانات خوب و عالی و شرایط مناسب در خدمت مردم باشد 

همه همت و فداکاری من در راه تقویت صخا ایجاد امکانات عالی و شرایط مناسب برای ارائه خدمات راحت و آسان است (تائب) 

من بدنیا آمدم و اثری از خود در قالب قرض الحسنه و خیریه بنام صخا بجا گذاشتم (تائب) 

نیکوکاران صدردصد منتظر دستهای غیب خدا بوده و هستند که سخت و جان شکار صبر و شکر جمیل داشته و دارند (تائب) 

کسانی که در تقویت فداکاران تلاش می کنند پاداششان لطف و عنایت خداست (تائب) 

هرکس که در تحقیر وتخریب و تضعیف نیکوکاران می کوشد به خشم و غضب پروردگار دچار شده است (تائب) 

دانشمندان و ثروتمندان بزرگ و بی نیاز جهان بازهم یک روز محتاج دعای ما فداکاران خواهند شد (تائب) 

مرا به اوج ماه برسان ای خدای بزرگ                       به کوری چشم برادران ای خدای بزرگ 

زمکر و فریب و خدعه آنان بی خبر بودم                     حق من نبود چنین و چنان ای خدای بزرگ 

فساد شیاطین کجا و صداقت من کجا                     دلم خون شد از دست شیطان ای خدای بزرگ

قرار ما این نبود پس چه شد آن وعده و وعید             همه شک کرده اند به قرآن ای خدای بزرگ 

دلم از آنهمه آیات و روایات می سوزد                       شده اند قربانی دشمنان ای خدای بزرگ 

از این وضع خسته ام تحملش سخت است               مرا هرچه زودتر برهان ای خدای بزرگ 

صدای عاشقان حیف نیست که در گلو بغض شود       به گوش عالم و آدم برسان ای خدای بزرگ 

از این همه صبر و شکر جمیل حیا نمی کنند             نمی ترسند از تو این نفهمان ای خدای بزرگ 

کجایند دستهای غیبی که وعده فرمودی                نشان بده به این مغرضان ای خدای بزرگ 

اگرعزیزان خوار شوند صدای خنده آنها                   می رسد به گوش آسمان ای خدای بزرگ 

حریف اینهمه نامرد مگر خودت بشوی                    جواب نداد صداقت و ایمان ای خدای بزرگ 

تو را که لطف و عنایتها با من مسکین است            چه می کنند با من این بندگان ای خدای بزرگ 

دعا و آرزوهای تائب را مستجاب کن                    به شادی روی حبیبان ای خدای بزرگ 

شود که این چراغ صخا پرنور گردد                      به جذب و جلب ثروتمندان ای خدای بزرگ 

چنان کن که یکبار دیگر ذلیل و خوار شوند             که صبر تو حیف است براینان ای خدای بزرگ 

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫تاثیرات بزرگان‬‎

Related image

Image result for ‫تاثیرات بزرگان‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی