صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

دراین سن شاهکارکردن ارزش دارد

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۷ ب.ظ

داستان صخا را به گوش همه کسانی که با خدانسبت دارند برسانیم (تائب) 

قابل توجه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب دنیا شبها هنگام خواب از طرف من وجدانتان را ببوسید اگر بیدار بود(تائب) 

ده دوازده سالم بود سال 1362تیم فوتبال ظفر را درروستای ابرسج تشکیل دادم تا استارت علاقه و عشق من به فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه زده شود لباسهای تیم را تهیه و توزیع می کردم واقعا در این سن و سال چنین شاهکاری ارزش داشت 

که باعث روشن شدن چراغ صخا در سال 1372شد و خانواده خودم را هم به فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه علاقمند کردم بچه های من از کودکی با واژه فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه از برکت صخا آشنا شدند 

سحرخیزی و کوهنوردی حافظ و قرآن و تورات و انجیل از همان کودکی به بچه های من یاد داده شد درخانه ما فقط صحبت از قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش است از همت و تلاش بی حد و اندازه از کار و کوشش از فعالیت و فداکاری و حمایت و همکاری 

شب و روز همه با هم در اندیشه تقویت و پرنور شدن چراغ صخا هستیم دارو ندار ما وقف فرهنگ و ورزش است استراحت و تفریح ما صخاست سلامتی و جوانی ما در راه صخا وقف و خرج می گردد 

خدا را شکر می کنم که به جز صخا هیچ حرفی برای گفتن ندارم و صخا همه دنیا و آخرت من است و یک دنیا حرف و حدیث است 

از برکت صخا در سن کم و در حدود سی سالگی رئیس شورای ابرسج شدم و تجربه های فراوانی با سختی هرچه تمامتر نصیب و روزی من شد 

درخانه ما سختی و مشکلات موج می زند و خداوند را شکر می گویم که روی خوشی را ندیده ام و به تقلید از حضرت یوسف زندگی کرده ام و بی نهایت جوروجفا دیده ام که اینها سبب شده است خودم را قوی کنم با سحرخیزی و کوهنوردی تا برمشکلات فراوان پیروز شوم 

و از این امتحانات سربلند و سرافراز بیرون بیایم من خداوند را بخاطر این همه سختی و مشکلات شکر می گویم چون سختی ها در اوج نوجوانی و جوانی برای ما انسانها یک نعمت بزرگ محسوب می شود یک دنیا درس و عبرت و پند دارد و همه این سختیها باعث شد که به مطالعه و بررسی در زندگی دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب دنیا علاقمند شوم 

سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیدم و توانستم حافظ را حفظ کنم و کشکول شیخ بهائی را هرسه روز یک بار کامل بخوانم و قرآن و تورات و انجیل را و امیدوارم و حتما همینطور می شود که یک روز بزودی یک کرشمه تلافی صد جفا بکند 

هرچه پیش آید نیکوست خدایا بخاطر همه مشکلات و سختی هائی که نصیب و روزی من و خانواده ام گردید تو را شکر می گوئیم 

دوستان سالخورده ای که نصیب من شد و در سن بیست سالگی با بهترین سالخوردگان رفیق بودم که تقریبا بیشتر آنها از دنیا رفته اند و تجربه های فراوانی را به من آموختند من رفیقانی داشتم که نزدیک به سی سال است مرحوم شده اند و همه اینها باعث روشن ماندن چراغ صخا بودند و هستند 

یکی از آنها حاج آقای ذاکری و حاج شیخ اسماعیل حیدری که سالخوردگان مظلوم و بسیار دانشمندی بودند و درسهای خوبی به من یاد دادند و بی نهایت به همدیگر علاقمند بودیم و مورد تائید آن عزیزان در همان سن کم بودم و خودم را با سحرخیزی و کوهنوردی در دل آن عزیزان جا دادم 

و آنها باعث شدند که به دانشمندان بزرگ دنیا علاقمند شوم به شاعران بزرگ جهان عشق بورزم و اشعار و سخنانشان را خوب درک و فهم نمایم 

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی