صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

قابل توجه سوپر پولدارها در ایران

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ق.ظ

بعد از یک دنیا عشق و حال یادی هم ازصخا کنید       ای دل و دیده های خوشحال یادی هم از صخا کنید 

قابل توجه سوپر پولدارها در ایران                           نوش جانتان مال و اموال یادی هم از صخا کنید 

یک عروسک شما از 800هزار تا چهارملیون تومان قیمت دارد و برای آن پول خرج می کنید ما در قرض الحسنه نفراتی داریم که توان افتتاح یک حساب صدهزارتومانی ندارند 

آرایشگاههائی داریم که شما پولدارها برای کوتاه کردن یکبار موی خود 800هزارتومان خرج می کنید 

و ما در قرض الحسنه شاهد افرادی هستیم که 5هزارتومان پول اصلاح نمی توانند بدهند 

باشگاههای ورزشی گران قیمت 20ملیون تومانی و ورودی استخر چهارصدهزارتومانی و بسیاری موارد دیگر 

و ما در اینجا شاهد مواردی هستیم که اشک آدم را در می آورد 

عطرهائی که شما استفاده می کنید و درقوطی هیچ عطاری پیدا نمی شود دارچین ایتالیائی کهربا گل رزبلغاری و دانه تونکا از این مواد اولیه هستند 

داشتیم کسانی را که وقتی صاحب پول و سرمایه شدند و چند ریالی خدا رساند از این کارها کردند و اما بعد از چند سال ورق برگشت و محتاج مبالغ بسیار ناچیز شدند 

من همینجا در صخا به چشم خودم چندین نفر را دیدم که همین ولخرجیها را در سالهای 80-85 داشتند اما ورق برگشت و برای صدهزارتومان ناقابل در ماه مانده بودند و اشکشان را دیدم حسرتشان را دیدم 

وقتی آن سالها به آنها برای افتتاح حساب التماس و خواهش می کردم و می گفتم ثواب دارد به من می خندیدند 

و مرا و خدا و ثواب و قرض الحسنه را مسخره می کردند اما همانهابعد از چند سال  برای 50هزارتومان قرضی و وام آمدند و به آنها دادم برای صدهزارتومان آمدند دادم برای صدوپنجاه هزارتومان آمدند دادم و البته بازی روزگار را دیدم 

من وقتی از سال 78به اینطرف چند ریالی خدا برایم رساند وقف صخا کردم و هوس یک دوچرخه نکردم و به همه اطرافیانم هم گفتم در کار عموم شلوارتان هزارتا پینه داشته باشد هوس چیزی بجز گره گشائی نکنید 

و خیلی ها تازه بعد از چندین سال به حرفم رسیده اند و خدا را شکر سرشان به سنگ خورده است من در صخا بدنبال کسانی هستم و عاشق کسانی هستم که برای دنیا ارزشی قائل نباشند 

و فقط در راه فرهنگ و ورزش قدم بردارند و فقط برای سلامتی و وجودشان ارزش قائل باشند تا از این وجود سالم در راه خدمت به خلق استفاده کنند ما در صخا کسانی را حمایت و تقویت می کنیم که فعال و فداکار هستند 

ما خادم کسانی هستیم که دلسوز و مهربان هستند و عاشق خدمت به مردمند 

مومن اگر خدا دهدش نان و نعمتی       سهمی دهد به مردم و تنها نمی خورد 

پولهائی که امروز شما در صخا می گذارید در قالب قرض الحسنه به مردم می رسد و نتیجه اش فردا برایتان می ماند 

و یکروز خودتان هم بهره مند می شوید فقط از انسانهای جوانمرد و عاشق و عارف بی بهانه حمایت کنید 

از کارهای خیری همچون صخا بی بهانه استقبال کنید تا خداوند راضی و خشنود گردد 

من با اینکه پول داشتم گواهینامه نگرفتم تا هوس ماشین نکنم هوس امکانات رفاهی نکردم خانواده ام همه بیست و چهار ساعته درگیر کار بودند تلوزیون ساده دارم و فرش و لوازم زندگیم همه ساده و اولیه و خیلی هم خوشحالم 

و اگر خانواده ام آرزو داشتند با آرزوهایشان مخالفت کردم اگر حتی با پول خودشان چیزی بالاتر از خواسته های من گرفتند مبارزه کردم و به قول خودشان غر غر کردم تا اینکه زهرشان کردم 

ما مسلمانیم اگر امکانات نباشد نمی میریم اول کار اول فعالیت بعد امکانات بعد عشق و حال 

من بهترین زندگی را داشته باشم بهترین پول و سرمایه را داشته باشم بچه ام بیکار باشد باید بمیرم 

باید به جای امکانات و رفاهیات به فکر آینده و کار بچه هایم باشم تا بچه های خوب و زحمتکش و دلسوز تحویل جامعه بدهم نه بچه های عیاش و تن پرور باید از همین حالا با عیاشیهای بچه هایمان مبارزه کنیم 

در راه امکانات و رفاهیات فکر نکنیم وقت صرف نکنیم در راه سواد و فرهنگ وقت بگذاریم البته بچه ها هم باید غیرت داشته باشند و قدر پدرهای خوب و روشنفکر را بدانند 

بچه های من چندسالی قدر روشنفکری مرا ندانستند قدر حافظ و قرآن مرا ندانستند قدر علم و عرفان مرا ندانستند چوبش را هم خوردند زجرش را هم کشیدند خوشبختانه به برکت دعای سحر من سرشان به سنگ خورد 

فهمیدند متوجه شدند دو سه سالی هست که گوش به فرمانم شده اند 

خودشان خیرش را می بینند خودشان بهره اش را می برند بچه ها حتما به فکر زحمتهای پدرومادرتان باشید ولخرجی نکنید پدرو مادرتان محتاج تر هستند برای آنها خرج کنید به آنها بدهید 

هوا و هوس را کنار بگذارید جوانی نکنید پشیمان می شوید همه اینها زودگذر هستند قدر بدانید 

پدرو مادرها از دلواپسی و نگرانی شما دهها مرض گرفته اند از حرص و جوش شما قند و چربی و خیلی چیزهای دیگر گرفته اند پولهایشان که خرج سفر و عشق و حالشان باید بشود خرج دکتر می شود 

جوانها خیلی اذیت و آزار می کنند بیشتر فکر کنند مشکل همه خانواده ها اذیت جوانهایشان است 

آزارها و بچه بازیهائی که فشار هر پدرو مادری را می اندازد حیا و خجالت خیلی خوب است غیرت خوب است 

من در اوج جوانی با ریاضتهای سخت و طاقت فرسا و جان شکار عرفانی آبروی پدر و مادرم آبروی آبادیم شدم من در اوج جوانی چله نشستم و تائب شدم حافظ و قرآن حفظ می کردم 

کشکول شیخ بهائی حفظ می کردم عاشق عارفان شدم به زیارت بایزید بسطامی و ابوالحسن خرقانی پیاده می رفتم 

حتی کاشان به زیارت سهراب سپهری رفتم مشهد اردهال آرزوی زیارت حافظ و ابوعلی سینا داشتم 

اشعار و کتابهای بزرگان را می خواندم نام آنها در وجودم جاری شده بود با همه بزرگان رفیق و مونس شدم 

و البته خیرش را دیدم خیرش را همه دیدند صخا را افتتاح کردم چراغ روشن کردم و من کار خودم را با غیرت هرچه تمامتر انجام دادم حالا نوبت افراد توانا و سوپر پولدارها است که تائب را در صخا سربلند کنند خدا را با حمایت بهترین دوستش تائب سرافراز کنند 

تائب جوانمردی که به یوسف ثانی معروف است عاشق و نان رسان است و هزاران نفر را عاشق و نان رسان کرده است 


 یعنی میشه که بشه چی میشه اگه بشه تنها یک ابرمیلیاردر یک دنیا صداقت و ایمان و فداکاری جواب میده و مطمئنم که می شه خدا خودش بهم گفته می شه (تائب) 

باسلام خدمت شما بزرگوار اینجانب دکتر آریاپوردر انگلستان هستم مطالب جالب شمارا مشاهده کردم اینجانب میخواهم مبلغ یک میلیاردتومان بعنوان قرض الحسنه در صندوق شما بصورت الی الحساب جهت امور خیریه وقرض الحسنه واریز کنم لطفآ شماره حساب وآدرس خود را ایمیل کرده تا وکیل اینجانب در تهران با شما تماس بگیرد امیدوارم بتوانم بیشتر به شما وهموطنانم خدمت کنم باتشکرdkamir- arya@yahoo.com

یعنی می شه که بشه  تنها یک سوپرپولدار خدا کنه که بشه برای یوسف که اتفاق افتاد و شد منهم بوی یوسف می دهم صخا فرماندهی دارد چو یوسف که زندان می شود از او گلستان چنین فرماندهی پیروز باشد که روزوشب بود در فکر یزدان (تائب) 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
ابوالفضل ابراهیمی

سوپرپولدارها

نظرات  (۴)

۰۵ تیر ۹۵ ، ۰۹:۴۲ سروش فتحی
جالب بود
پاسخ:
نوش جان مرسی معمای قرآنی عالیست و همه مطالب دیگرت خدا قوت 
۰۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۲ امیرهوشنگ آریاپور
باسلام خدمت شما بزرگوار اینجانب دکتر آریاپوردر انگلستان هستم مطالب جالب شمارا مشاهده کردم اینجانب میخواهم مبلغ یک میلیاردتومان بعنوان قرض الحسنه در صندوق شما بصورت الی الحساب جهت امور خیریه وقرض الحسنه واریز کنم لطفآ شماره حساب وآدرس خود را ایمیل کرده تا وکیل اینجانب در تهران با شما تماس بگیرد امیدوارم بتوانم بیشتر به شما وهموطنانم خدمت کنم باتشکرdkamir- arya@yahoo.com
پاسخ:
باسلام و درود فراوان به همه دلسوزان و حامیان فداکاران اینجانب همیشه و هرثانیه در انتظار دستان غیب خداوند هستم و امیدوارم دستهای غیب خداوند از آستین شما بزرگوار بیرون بیاید تا با حمایت یکدیگر قلبهای بسیاری را خوشحال کنیم 
گریه شام و سحر شکر که ضایع نگشت      قطره باران ما گوهر یکدانه شد 
09127732812ابوالفضل ابراهیمی شماره حساب تجارت 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری فراگیر 
امیدوارم همه کسانی که حامی فداکاران هستند پیام قرض الحسنه اینجانب را به گوش همدیگر خداپسندانه برسانند و سریعتر صخا حمایت شود من پیام دلسوزانه شما را با اطرافیانم مطرح کردم چنان خشنود شدند که حساب نداشت 
من خودم از فرط خوشحالی غزلی برای تشکر سرودم و برادرم مجید ابراهیمی برایتان فرستاد چند بیتش این بود 
یکی از باسوادان که ظاهرا هم تواناست     به لطف خدا درچشمش عزیز و بزرگوار شدم 
چگونه ازتوتشکر کنم زبانم قاصر است       دکتر بجا آمدی سی سال اذیت و آزار شدم 
عزیز مصر شدی و دست غیب از تو بیرون شد    از راه دور شنیدی که یار پروردگار شدم 
ابررحمت گشتی و خشنود کردی مردمان     غم مخور پشت و پناهت خالق رحمان بود 
تائبا باران رحمت برتو باریدن گرفت              حقتعالی اینچنین از غیب پشتیبان بود 
۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۰ مهدی مظفر
باسلام و خسته  نباشید  خدمت  شما  اقای ابراهیمی  عزیزامیدوارم درسایه صخا پایدار باشیدودوست عزیزمان اقای اریاپورهم نسبت  به قولی که به شما داده است انجام  وظیفه  نمایدکه پاداش اونزدخدا محفوظ  میباشد   
پاسخ:
ممنون ازتوجه و عنایت شما بزرگوار و همچنین از سپاسی که از دکتر آریاپور داشتی بدون شک تشکر شما و دیگران و همچنین دعای خیر شما تاثیر خودش را درقلب خیرین محترم دارد و نشانه فرهنگ بالای شماست همه ما باید این فرهنگ تقدیر و تشکر را در خود و درجامعه گسترش بدهیم تا نیکوکاران با اطمینان بیشتری در گره گشائی دردمندان سریعتر شریک بشوند 
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۶ جعفر گرگانی مقدم
سلام وتشکر  خدمت همکاران ومتولیان صندوق  خانوادگی  صخا  وتشکر ویژه ازاقای امیر  هوشنگ  اریاپور بخاطر کارخداپسندانه ایشان  درمورداقدام به واریز  پول بحساب صندوق  خانوادگی  صخا  وخوشحال کردن صدها وام گیرنده  نیازمند  اجروکارمزدخدمت ایشان باخداوند متعال  ومامنتظرباران رحمت الهی که بدست اقای اریاپورشروع به بارش خواهد  کرد  میمانیم
پاسخ:
باتشکر از لطف و عنایت همه هموطنان مخصوصا جنابعالی که به کارهای خیرخواهانه توجه ویژه دارید و در تبلیغ و تشویق صخا تلاش و کوشش می نمائید  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی