صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

موثرترین روش تبلیغات در صخا

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ

بهترین روش تبلیغات درایران خانواده اقوام و دوستان می باشند من این مهم را در صخا مشاهده کردم

وقتی خودم شروع به برنامه ریزی کردم و مدتها بر روی افتتاح صخا فکر کردم و کار کردم

بعد خانم و بچه هایم را وارد این کار کردم و با آنها شروع کردم و کم کم با صحبت پیرامون این کار اولین کسی که بعد از خودم و خانواده ام وارد این مجموعه شد یکی از دوستانم بود و دوستان دیگر و بعد اقوام شروع به پیوستن کردند و روزبروز برتعداد نفرات زیادتر می شد

پس بهترین راه تبلیغات همین دوستان و اقوام می باشند پس می توانیم از این طریق شروع کنیم و ادامه بدهیم تا کم کم به پیشرفت و رشد و شکوفائی برسیم و این تبلیغات دهان به دهان می چرخد

من تبلیغات خودم را با روشهای بسیار زیاد امتحان کردم و البته نتیجه هم خوب بود اما حمایت افراد توانا از کاری همچون صخا که درقالب قرض الحسنه است و مشکل بزرگی همچون معوقات دارد

و می تواند رنج و زحمتها را تحت تاثیر قرار بدهد بسیار واجب و لازم می باشد

پس افراد توانا و ثروتمند عنایت و توجه و حمایت خودشان را از صخا دریغ ننمایند تا این کار از این مشکل آسیب نبیند این مشکل که همیشه تا بیست درصد بوده است با چندین انسان توانا حل شدنی است و البته از ثواب عظیمی هم برخوردار خواهند شد

بسیاری از سوء تفاهمها و سوء ظن ها از ناحیه معوقات می باشد و این باید با حمایت چندین انسان توانا حل شود و الزامی می باشد چون صخا می تواند با خدماتش برای جامعه و مردم بسیار مفید باشد پس افراد توانا حامی و پشتیبان تلاشهای تائب در صخا باشند و آمادگی خودشان را هرچه زودتر اعلام نمایند و در این فداکاری با همکاری صمیمانه شریک بشوند

ورود افراد توانا موثرترین راه تبلیغات در صخا خواهد بود و انشاء الله خداوند خودش جبران نماید و تلافی کند و دستهای این عزیزان را از راه دور می بوسیم و مطمئن باشند دعای بسیاری از افراد ضعیف و ناتوان پشت و پناهشان خواهد بود پس از حمایت دریغ نورزند

چندین انسان توانا حداقل پنج نفر و حداکثر ده نفر برای صخا کافی هستند که این مجموعه را از بسیاری از حرف و حدیث ها راحت و آسوده گردانند آنها می توانند دغدغه های بزرگ تائب فداکار را از بین ببرند با حمایت خودشان این فعال و فداکار حال حاضر را سرافراز و سربلند گردانند

کسی که شب و روز در حال دعا کردن و در همت و تلاش برای گره گشائی بندگان خداست

و همیشه و درهمه حال امیدش به خداوند بوده و هست و از خداوند می خواهد که قلب عزیزان توانا و با غیرتش را بسوی صخا متمایل گرداند

امیدوارم که این دعا بگوش افراد توانا برسد و هرچه زودتر مستجاب گردد تا اینجانب با خیالی آسوده و راحت به گره گشائی مردم بپردازم و این بار سنگین با کمک افراد توانا سبک گردد

حیف است که انسان فداکاری همچون تائب در کاری خداپسندانه همچون صخا با این همه همت و ایمان و یک دنیا صداقت و عشق به سختی و در استرس و فشار خدمتگزاری کند

و برای جذب افراد توانا و ثروتمند نیاز به این همه خواهش و التماس داشته باشد واقعا حیف است



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی