صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

درصخاهرلحظه درانتظار یک معجزه بزرگ باشیم

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ

تیرماه بود که به صخا سری زدم پیامی دیدم که نوشته بود می خواهم مبلغ یک میلیارد تومان در صخا جهت امور خیریه و قرض الحسنه حساب بازکنم و مطلب کاملش را در چند جا کپی کردم و اکثرا مشاهده کرده اید خیلی خوشحال شدم چون منتظر چنین پیامهائی همیشه بودم 

من تبلیغ و تشویق و التماس و خواهش برای پیشرفت و رشد و شکوفائی صخا و برای گره گشائی دردمندان و قرض داران زیاد کرده ام اما همیشه امیدم فقط به خداوند بوده است 

چون گره های اصلی بدست خداوند باز خواهد شد و او بهترین گره گشا می باشد 

اما از آنجا که صداقت و ایمان را به اوج رساندم و فعالیت و فداکاری را بی سابقه نشان دادم و از همه لحاظ اول بودم لذا دیدن و شنیدن معجزه و کرامتهای اینچنینی در صخا و از صخا بعید نمی باشد 

زمینه رخ دادن کرامات و معجزات را آماده و مهیا کردم و از هر جهت پتانسیلش را دارا می باشم 

پس هرچه برای صخا دیدید و شنیدید تعجب نکنید من زمینه جذب بهترین و نامدارترین و ثروتمندترین و دانشمندترین افراد جهان را آماده کرده ام 

چون شب و روز همت و تلاش کردم شب و روز دعا و آرزو کردم تا اینکه با کمک بهترین عزیزان بهترین و زیباترین گره گشائی ها را داشته باشم 

نامهای بزرگی در ذهنم مرور می شوند انسانهای بزرگی در سحرگاهان مد نظرم هستند که امیدوارم یک روز نتیجه این همه عنایت و توجه ام را بگیرم 

عنایتی که به خاطر قرض داران و دردمندان شب و روز با من است امیدوارم انسانهای بزرگ و نامدار هم نام و یاد تائب و قرض الحسنه صخا در ذهنشان جای بگیرد و این نزد خداوند هیچ کاری ندارد 

تا بتوانم با کمک و حمایت و پشتیبانی آنها صخا را پر و پیمان کنم و به مردم خدمات ارائه بدهم 

حافظ حدیث سحر فریب خوشت رسید      تا حدمصر و چین و به اطراف روم و ری 

صخا معجزه اشعار حافظ و آیات قرآن است و همه مشاهده می کنید خیلی راحت به گوش سوپرپولدارها و ابرمیلیاردرها در سراسر جهان رسیده است و معجزه اشعار حافظ را در صخا کاملا مشاهده می کنید  پس منتظر معجزاتی بی نظیر از صخا باشید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی