صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

خوشحالم چون صخا حالم را خیلی خوب می کند

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ب.ظ

من برای افتتاح صخا و برای به ثمرنشستن صخا بسیار رنج و زحمت کشیده ام گره های بسیاری را باز کرده ام خاطرات بسیار خوبی از باز شدن گره های مردم و حل شدن مشکلاتشان دارم خوشحالم که روح و جسم من و خانواده ام صرف یک کار انساندوستانه و خیرخواهانه شده است 

سلامتی و جوانی و خلاصه همه چیز ما نزدیک به سی سال وقف صخا شده است از سال 1372که با دو تا هزارتومانی استارت این مجموعه را به همراه همسرم زده ام تا کنون روز و شبهای پرفراز و نشیبی را داشته ایم 

البته کسانی هم بوده اند که گلوی زن و بچه های خودشان را به سختی فشار داده اند و حامی و پشتیبان صخا گردیده اند 

من به وقتش که دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های معروف و مشهور و محبوب دنیا به وعده های حمایت و همکاری خودشان از تائب در صخا عمل کنند از این بزرگواران نام می برم و برایشان نقشه های بسیار خوبی کشیده ام تا به حق و حقوق خود برسند 

کسانی که انصافا از دل و جان در این دو سه سال اخیر صخا را محکم و سرپا نگه داشتند و زحمتهای سی ساله تائب و خانواده اش مدیون جانبازی آنهاست و ما تا ابد لطف و عنایت آنها را فراموش نخواهیم کرد کسانی که از روستای ابرسج هم نبودند اما خالصانه و بهتر از دانشمندان و ثروتمندان ابرسجی یار و یاور صخا شدند و نگذاشتند صخا با وجود مشکلات فراوان آسیبی ببیند تا انشاء الله همه بیدار و هشیار در سال جدید حمایتمان کنند 

آنها کسانی بودند با اینکه غریبه بودند اما تائب را در صخا از خودشان دانستند و نشان دادند که عارفان و عاشقان و شاعران و نویسندگان و فداکارانی همچون تائب با صخا در هیچ کجای این جهان غریبه نیستند و به اسم زن و بچه هایشان هم افتتاح حساب کردند تا جای خالی بسیاری از ابرسجیان را پرکنند 

که این ایده تائب همه روستاهای جهان را گلستان کند و برای ابرسج هم یک افتخار بشود 

خوشحالم که خداوند دستهای غیبش را از آستین آنها در آورد تا به موقعش ابرسجیان همه هوشیار و بیدار بشوند و صخا را تقویت نمایند 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

خوشحالم که خداوند به وعده هایش عمل کرد و مرا از سراسر جهان مورد لطف و عنایت قرار داده است و من مزد ریاضتهای جان شکار عرفانی و روحانی خودم را گرفتم و در قالب قرض الحسنه و خیریه توفیق ارائه خدمات انساندوستانه و خیرخواهانه یافتم و خیلی ها را شریک این ارزش و ثواب نمودم  

خوشحالم که از برکت صخا و از برکت قدمهایم در قرض الحسنه و خیریه با انسانهای بزرگ و توانا آشناشدم و در مورد آنها مطالعه و بررسیهای خوبی هرشب و هرروز دارم و نامهای بزرگوار آن عزیزان برزبانم و در مقالاتم جاریست خیلی از این بابت خوشحالم خشنود و خرسندم که عاشق بزرگان جهان شده ام عاشق ستاره های معروف و محبوب شده ام مطمئن هستم همه اینها لطف و عنایت خداوند است 

خوشحالم که هر چه در دنیا خداوند به من بدهد وقف مجموعه قرض الحسنه و خیریه صخاست و در قالب قرض الحسنه و خیریه به مردم مخصوصا سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم خیر و بهره می رسد خوشحالم که قرض داران از من بهره مند می شوند 

خوشحالم که مردم قدرامثال تائب را که گره گشا و نان رسان و مشکل گشا هستند از همه بیشتر و بهتر می دانند و در سربلندی و سرافرازی تائب در صخا کوشا و فعال و فداکار هستند من اشکهای شوق بسیاری را در صخا دیده ام 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

من طرفدار قرض الحسنه هستم من عاشق قرض الحسنه و خیریه هستم چون عاقبت دارد از قبر و قیامت خیالم راحت راحت است چون زحمت دارد صبر و شکر جمیل دارد چراغی پرنور برای قبر و قیامت من و همه کسانی که شریک من بشوند هست چون تمام پندارها و گفتارها و کردارهای نیک من به سمت و سوی قرض الحسنه متمایل شده است و هیچ پندار و گفتار و کردار دیگری ندارم و من از این بابت بسیار خوشحالم که از عمرم نهایت استفاده را می برم  

فقط خدا بنام و یاد خداوند سال 1395را به پایان می برم و سال 1396را هم بنام و یاد خداوند آغاز می کنم 


Related image

Image result for ‫خوشحالم چون‬‎

Related imageImage result for ‫خوشحالم چون‬‎

Image result for ‫خوشحالم چون‬‎

Related image

Related image


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی