صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مطالعه و بررسی در احوال بزرگان و ستاره های معروف و محبوب و مشهور را دوست نداشتم انجام بدهم اما انجام دادم و خودم را علاقمند و عاشق کردم 

کوهنوردی و سحرخیزی و شب زنده داری و نماز و روزه های مستحبی را دوست نداشتم انجام بدهم اما انجام دادم و خودم را عاشق انجامش کردم 

ریاضتهای سخت و جان شکار عرفانی را که با سرزنش و حرف و حدیثهای فراوانی همراه بود دوست نداشتم اما انجامش دادم مثل پیاده رفتن از ابرسج به بسطام برای زیارت عارف بزرگ بایزید بسطامی و نماز جمعه و جماعت و پیاده رفتن برمزار ابوالحسن خرقانی از ابرسج تا قلعه نو سالهای (76-79)

همین بیدار خوابیهای زیاد برای مطالعه و بررسی و نوشتن مقالات و گلچینها برای وبلاگ صخا دوست نداشتم اما انجامش دادم و خودم را عاشقش کردم 

ارائه خدمات قرض الحسنه و خیریه صخا و وقف جان و مال و خانواده در این راه دوست نداشتم اما انجامش دادم و عاشقش شدم 

فعالیت و فداکاری رادوست نداشتم اما خودم را به آب و آتش زدم تا خداوند را برای همه اینها خشنود گردانم همه بزرگان و محبوبان جهان دوست داشتند که خوب بخوابند و خوب بخورند و بهترین موقعیتها را هم داشتند اما برخلاف نفس عمل کردند برای خشنودی خداوند 

یوسف هم زندان را دوست نداشت چاه و سختیهایش را دوست نداشت اما بخاطر خداوند صبر و شکر جمیل کرد و استقامت ورزید تا سربلند گردید 

من هم خیلی چیزهائی را که سخت است مشکل است جان شکار است دوست ندارم اما بخاطر خداوند و برای خشنودی قلب بسیاری از دردمندان عاشقش می شوم و به دوست داشتن می رسم 

من با پولی که صخا را افتتاح کردم صخا را چرخاندم این چراغ را روشن کردم و این تنور را گرم کردم می توانستم در بانکها بگذارم و سودش نصیبم گردد بدون هیچ زحمت و رنج و تلاشی و چند صباحی هم بهترین خوشیها و بهترین عشق و حالها را هم بکنم اما بخاطر خیلی از مسائل نکردم و گذشتم 

چون توفیق بزرگی را با این رنج و زحمت با اینهمه سختی و مشقت و با یک دنیا اذیت و آزار نصیب دوستان و اقوامم نصیب اطرافیانم نصیب همه مردم دنیا کردم این ایده به شرط حمایت و همکاری می تواند روستاها را در یک چشم به هم زدن گلستان کند با یک تائب و یک صخا در هرروستا و حمایت و همکاری و عنایت و توجه دانشمندان و ثروتمندان همان روستا یک ایده ناب و مشکل گشا و این ارائه ایده ارزشش زیاد است شاید در آینده های نزدیک من به آرزویم رسیدم و دعایم مستجاب شد و همه روستاهای جهان با این ایده گلستان شدند و من هم با حمایت و عنایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان بزرگ ابرسج را اول از همه گلستان کردم من وظیفه ام فداکاری بود به نحو احسن از برکت آیات پروردگار و سخنان بزرگان و اشعار شاعران انجام دادم خیر و برکتش هم دست خداست دست مانیست وقتش هم به دست خداست دست ما نیست ما به وظیفه عمل کردیم 

و من برای حمایت و همکاری از دانشمندان و ثروتمندان برای تقویت صخا و سربلندی و سرافرازی خودم در قالب یک انسان عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فعال و فداکار نهایت همت و کوششم را کردم نهایت تبلیغ و تشویق و ترغیب و تحریک را داشتم وقت و زمانش بدست خداست 

من وظیفه ام را با ورزش و فرهنگ به نحو احسن انجام دادم من با کوشا بودن در فرهنگ و ورزش صبر و شکر جمیل هم کردم باقیش بدست خداست 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید   

صخا از معجزات علم و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان  

از بسیاری چیزهای دوست داشتنی دنیا باید بگذری تا مهم شوی تا عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار بشوی و نتیجه اش قسمت بسیاری از بندگان ضعیف و ناتوان خداوند می گردد و این اوج انسانیت و شرافت است 

و اینها از برکت نام و یاد خداوند از برکت عشق و علاقه شدید به خداوند نصیب و روزیت می گردد دعای خیلی ها بوسیله تو مستجاب می شود آرزوهای بسیاری از تو و با تو برآورده می شود 

در عوض خداوند از تو و از صبر و شکرجمیل تو از تحمل برجوروجفاهای شیطان و یاران شیطان راضی و خشنود می شود و نام تو را در جهان بلند می کند بارهای سنگین و کمر شکن را از دوشت برمی دارد و گره از زبان تو برمی دارد تا پندار و گفتار و کردار تو نیک گردد 

تائب چه باشدمشکلت زانوی غم داری بغل     ولله و خیروالماکرین افسرده و غمگین چرا 

Related image

Image result for ‫خشنودی خدا‬‎

Related image

Related image


Related imageRelated image

Related image

Related image

Image result for ‫خشنودی خدا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی