صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

حمایت و همکاری از شما فعالیت و فداکاری از من

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ق.ظ

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید  

این شعار یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار بنام تائب با پرچم سبز و سفید که نشانه صلح و دوستی است و با کوشش در راه قرض الحسنه و خیریه است تائب حمایت و همکاری می خواهد از شما عزیزان از دانشمندان و ثروتمندان جهان از ستاره های معروف و مشهور و محبوب 

و اما وظیفه خودش می داند که فعالیت و فداکاری را به اوج برساند جانش را در راه فعالیت و فداکاری گذاشته است آبرو و اعتبارش را در این راه گذاشته است برای گلستان کردن روستاهای جهان یک ایده ناب دارد هرروستا یک تائب با یک صخا 

از همه ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارهای جهان حمایت و همکاری می خواهم و به عشق آن عزیزان فعالیت و فداکاری می کنم یک نوجوان و جوان روستائی از ابرسج شروع به روشن کردن یک چراغ کرد به همراه خانمش در اوج نداری و احتیاج با دو تا هزارتومانی در سال 1372این چراغ را روشن کردم و بی نهایت تشویق و تبلیغ و تحریک کردم خداوند هم خیر و برکت داد اما امروز وقتش رسیده است که این چراغ پرنورتر شود 

این تائب آن تائب سی سال پیش نیست امروز از برکت مطالعات فراوان و بررسیهای زیاد به بیل گیتس رسیده است این نیکوکار و ابرمیلیاردر پرآوازه ببینید از کجا به کجا رسیده ام پس حمایت و همکاری می خواهم تا دعایم مستجاب شود و آرزویم برآورده شود 

تائب جان و مال و ناموسش را به پای نهال صخا ریخت اعتبار و آبرویش را خرج و وقف صخا کرد پس از همه انسانهای توانای دنیا توقع و انتظار دارم بهترین حافظ و حامی و پشتیبانم باشندحداقل با یک افتتاح حساب صدهزارتومانی در صخا و .... از همه ناتوانهای دنیا هم می خواهم با دعا و راز و نیاز و حداقل با یک سجده حامی و پشتیبانم در صخا باشند 

من دارو ندارم را به پای شما عزیزان ریختم برای صلح و دوستی برای عشق و صداقت و ایمان هزینه و تاوان سنگینی دادم فقط حمایت و همکاری می خواهم تا سربلند و سرافراز شوم پیام مرا به همه جهانیان برسانید 

حمایت و همکاری از شما فعالیت و فداکاری از من 

خودم را فداکار تحویل اجتماع دادم تحویل دنیا دادم عاشق همه بندگان خدا در سراسر دنیا هستم مخصوصا روستائیان عزیز و گرامی که اگر روستاها گلستان شوند دنیا در یک چشم به هم زدن گلستان می شود 

این بود بابای من این بود پسر من این بود رفیق من این بود همسر من این بود بنده من این بود با حمایت و همکاری جواب فعالیت و فداکاری تائب را باید داد تا با ارائه خدمات راحت و آسان همه را خشنود نماید 

من ضدهمکاری زیاد دیدم اما به یاد و به نام یوسف صدیق صبر و شکر جمیل کردم آیا وقت آن نرسیده است عزیزان از سراسر جهان به نام و به یاد خداوند پای درد دلم از نزدیک بنشینند تا بهترین گره گشا و نان رسان و مشکل گشا باشم 

خداوندا کرمها را از روی بدن عاشقان به حق حضرت ایوب بردار و هرچه شیطان از آنها گرفته است به لطف و کرمت برگردان تا همه سربلند و سرافراز شوند(تائب) 

اگر سوره یوسف را یک بار به یاد من بخوانی عشق و علاقه ات به صخا هزاران برابر می شود (تائب) 

عزیزان خودم را با صخا نشان دادم اکنون نوبت شماست (تائب) 

صخا به لطف خدا روشن شد و یک افتتاح حساب قرض الحسنه صدهزارتومانی از شما برای ارائه خدمات آسان خواست فداکاری را دریغ نکردم همکاری را دریغ نکنید (تائب) 

بانفوذان و ستاره های معروف و مشهور و محبوب جهان همه دست بدست هم بدهید و در این مسابقه الهی شرکت کنید یک فداکار را معروف و مشهور و محبوب گردانید خداپسندانه و مردم پسند است 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان   

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

هرکس نفوذ و قدرتی دارد همه همتش را بکار بگیرد تا یک فعال و فداکار را به شهرت برساند یک نان رسان و گره گشا و مشکل گشا را (تائب) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی