صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

روستاهای جهان و فریاد یک عاشق

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ب.ظ

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر در روستاهای ایران و جهان برسانیم (تائب) 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

یک انسان عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری با شما سالهاست در عمل و در زبان سخن می گوید با شما دلهای دریا و قلبهای شیر دارم با شما جوانمردان دارم آیا در جهان یک روستا پیدا می شود که نیاز مبرم به یک انسان فداکار با یک مجموعه انساندوستانه همچون صخا داشته باشد و در یک چشم به هم زدن روستای خود را گلستان ببینند 

یک فداکاری و طرف دیگر ترازو حمایت و همکاری تا دو طرف میزان مساوی شود ای کاش یک روستا بود تا از این فداکار دعوت کند تا با این چراغ آن روستا را گلستان کنم ای کاش بود اگر بود همه جهان گلستان می شدند اما افسوس نیست من که ندیدم 

در این همه روستا در ایران و جهان باید یک روستا باشد و دلهای دریا و قلبهای شیری باشند که از این ایده ناب و ارزشمند استقبال کنند 

دعا و آرزوی تائب با صخا این است که یک روستا را گلستان کند تا همه دنیا بوضوح ببینند 

صخا یک فرهنگ ناب و بی نظیر است متاسفانه در روستاها دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها نسبت به فداکاران بی توجه و بی تفاوت هستند و این درد اصلی روستاهاست برای همین روستاها بیهوده رنج می برند مردمان روستاها مخصوصا سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم بیهوده درد می کشند بخاطر عدم حمایت و همکاری توانمندان با فداکاران من مشکل روستاها را به خوبی فهمیده ام 

ای کاش درمیان ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها یک نفر از هرکجای این جهان که هست فارغ از هر دین و آئینی تائب را در صخا دریابد تا درو گوهر یابد تقویت و پرنورش کند تا نتیجه این ایده ناب را به همه روستاهای دنیا نشان بدهیم 

ای کاش در بین دانشمندان و باسوادان دنیا یکی قوی و قدرقدرت پیدا بشود که با زبان ساده و گیرای خودش تائب با صخا را تفیسیر کند من همت و تلاش خودم را می کنم اما در حد و اندازه دانشمندان و باسوادان و ثروتمندان بزرگ و محبوب و مشهور نبوده و نیستم که بتوانم ایده نابم را بفهمانم 

اگر در بین دانشمندان و ثروتمندان یکی پیدا بشود و تائب را با صخا جا بیندازد واقعا ارزش فراوانی نصیب و روزیش می گردد ثواب زیادی می برد خیر و بهره فراوانی نصیب و روزی مردم مخصوصا قرض داران و دردمندان می کند ای کاش این اتفاق هرچه زودتر برای تائب در صخا بیفتد ای کاش دعا و آرزوی تائب با صخا هرچه زودتر مستجاب و برآورده گردد  ای کاش 

ای کاش در بین روستاهای جهان یک دل دریا و یک قلب شیر تائب را در صخا در یابد خداوندا 

داستان صخا را به گوش یکدیگر برسانیم (تائب) 

اینجا چراغی روشن است 

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫روستاهای دنیا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫الیوروندل‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی