صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

شهرت از طریق فرهنگ و ورزش

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷ ق.ظ

من عاشق شهرت شده ام و زمینه هایش را سالها فراهم نموده ام چون می خواهم علاج همه دردهای روستایم باشم و نقاط قوتش را تقویت کنم و نقاط ضعفش را از بین ببرم و ریشه کن کنم پس شهرت را برای سعادت مردمم می خواهم و البته خیلی هم دوست دارم 

از کودکی عاشق فرهنگ و ورزش بودم و با فوتبال شروع کردم و تشکیل تیم ظفر که داستانش را بارها گفته ام و بعدها هم با صخا توانستم حامی فرهنگ و ورزش بشوم مخصوصا کوهنوردی و پذیرائی و راهنمائی از عاشقان طبیعت که برای همه روستاها و کسانی که جویای نام هستند پیشنهادهای بسیار خوبی دارم عکسهائی که در خانه کوهنوردان با عاشقان طبیعت مخصوصا در زمستانها با آبشارهای یخی ابرسج و درختان زیبا مخصوصا اورس کهنسال ابرسج می گیریم شهرت قابل توجهی را برای من که یک ایده خوب بنام صخا دارم رقم زده است 

تا بدینوسیله بتوانم صخا را نه تنها برای ابرسج که برای همه روستاها تقویت و پرنور بگردانم عکسهای بسیار خوب و خاطره ساز که چندین سال توسط من در مسیر آبشار ابرسج گرفته شده است و هم اکنون آن عکسها و خاطرات زیبا در بین دوستان و عزیزان دست بدست می شود 

یک سرگرمی خوب و دوست داشتنی و یک فرهنگ زیبا را در روستای خودم احیاء و خلق کرده ام که می تواند زمینه های شهرت نوجوانان و جوانان جویای نام و جویای کار را فراهم کند انسانهائی که عاشق فعالیت و فداکاری هستند اما بخاطر امکانات ضعیف و شرایط بد و نامطلوب نمی توانند هنر خودشان را به نمایش بگذارند و در سطح جهانی بدرخشند 

من می خواهم با این کارهای خودم الگوئی باشم برای همه کسانی که دوست دارند در سطح جهانی مطرح بشوند راههای این مسیر را به همه نشان می دهم و بهترین راه سحرخیزی و کوهنوردی است که انسان را بسیار محبوب و معروف و مشهور می گرداند و زمینه های شهرت جهانی هرانسانی را فراهم می گرداند عکسهای بسیار خوب و جالبی از ما در خانه کوهنوردان دست به دست می شود که از برکت کوه و حال و هوای این محیط سالم و پاک است تا بتوانیم در دلهای دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های بزرگ پروردگار جا بگیریم و به اوج برسیم تا راحت و آسان و با قدرت و ثروت و عظمت هرچه بیشتر روستای خود را گلستان نمائیم من این شهرت پاک و زیبا را به خاطر روستایم به خاطر خشنودی قلب دردمندان و سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم روستایم دوست دارم و عاشقانه در این راه فعالیت و فداکاری می کنم تا به اوج شهرت و محبوبیت برسم 

امیدوارم توانسته باشم خودم را در طول این سالها کوشش در راه پیشرفت ور شد و شکوفائی روستایم مطرح کرده باشم و به لطف و عنایت خداوند مورد توجه هنرمندان و ستاره های بزرگ فرهنگ و ورزش ایران و جهان قرار گرفته باشم و داستان فداکاریم هرچه زودتر به گوش ابرمردان فرهنگ و ورزش برسد و دعاها و آرزوهایم برای گلستان شدن روستایم مستجاب و برآورده بشوند  من باید یک روز به اوج شهرت در سطح جهانی برسم من برای این منظور بسیار زیاد و حتی بالاتر از توانم تلاش و کوشش کردم 

من عاشق شهرت شده ام و زمینه هایش را سالها فراهم نموده ام چون می خواهم علاج همه دردهای روستایم باشم و نقاط قوتش را تقویت کنم و نقاط ضعفش را از بین ببرم و ریشه کن کنم پس شهرت را برای سعادت مردمم می خواهم و البته خیلی هم دوست دارم 

Image result for ‫کائنات چه کسانی هستند‬‎

Related image

Image result for ‫چگونه انسانهای باارزش را پیدا کنیم‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی