صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

حکیم ارد بزرگ و آرزوهای تائب از برکت ایشان

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۶ ب.ظ

وقتی که از برکت سخنان گهربار این مرد بزرگ با شیروان و شیروانیها آشنا شدم و به مطالعه و بررسی در داستان این انسان بسیار عزیز و شریف و شیروانی های عزیز پرداختم تجربیات فراوانی نصیب و روزیم شد یک دنیا شوروشعف و تعریفها و تمجیدها و پیامهای گوناگون و متنهای بسیار زیبا و توجهات و عنایات فراوان از گوشه و کنار ایران و جهان مرا تشویق و ترغیب به فعالیت و فداکاری هرچه بیشتر نمود تا با ذوق و شوق بیشتری فعالیت هایم را در زمینه قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش مخصوصا کوهنوردی و جذب و جلب گردشگران و عاشقان علم و عرفان و طبیعت هزاران برابر گردانم 

وقتی می دیدم که شهرت یک انسان در روستا و یا شهرش چه اندازه می تواند مفید و موثر باشد من هم جویای نام شهرت شدم تا بتوانم روستایم را سربلند و سرافراز گردانم و در این راه به آب و آتش زدم و به هردری زدم تا ستاره های محبوب پروردگار را در سراسر ایران و جهان مجذوب خودم کنم 

و آن عزیزان را عاشق خودم نمایم عاشق تلاشهای بی نظیر خودم مردم را عاشق حمایت و همکاری از فعالیت و فداکاریم نمایم تا طعم سعادت و خوشبختی را بچشند  

کاری که در داستان ارد بزرگ بوضوح می دیدم سخنان زیبایش همه را شیفته و عاشق کرده بود تعریفها از ایشان و توجه و عنایات بسیار به ایشان سیل گردشگران و ماجراجویان را به سمت و سوی شیروان روانه می کرد و من هم تشویق می شدم تا بتوانم مردم را به تقلید از ایشان و طرفداران با ذوق و شوقش جذب و جلب ابرسج کنم و این فرهنگ زیبا و دوست داشتنی را در روستای ابرسج جا بیندازم 

اشعار و مقالات خودم را در سطح جهانی به سمع و نظر همه عزیزان رساندم تا توجه بزرگان را به سمت و سوی خودم جلب نمایم 

واین شهرت طبیعتا امکانات و شرایط را برای پیشرفت ور شد و شکوفائی روستایم زیاد و پررنگ می گرداند دستهای توانائی را برای حمایت و همکاری با این اوج فعالیت و فداکاری به ارمغان خواهد اورد  و شاهد خواهیم بود 

و من این شهرت را مدیون کسانی هستم که سالها در کنارم مخصوصا در روزهای تعطیل در خانه کوهنوردان ابرسج از دل و جان مایه گذاشتند و در سرما و گرما به همراه هم پذیرا و راهنمای گردشگران و البته از همه مهمتر قوت قلب مهمانان عزیز بودیم و هستیم تا احساس غربت نکنند  

ما خودمان را به عشق مهمانان عزیز با صخا به شهرت رساندیم و مطرح کردیم امیدوارم لذت همکاری هرچه بیشتر تک تک عزیزان را به خوبی بچشیم که برای اهداف خداپسندانه خودمان راحت و آسان گام برداریم 

برای ما مهم خشنودی قلب و قوت قلب مهمانانی هستند که وقتی وارد روستا می شوند عاشق مهمانوازی و گرمی ما هستند و بزبان می آورند  و تحسین و تبلیغ و تشویق می کنند و من از تک تک آن عزیزان سپاسگزارم امیدوارم در روزهای آینده و درخشان که حاصل زحمتهای سی ساله ماست در کنار ما شادی نمایند و جشن بگیرند  سربلندی یک عاشق را در اوج مهربانی جشن بگیرند  

امیدوارم این شهرت و محبوبیت خودم را که مدیون اشعار شاعران مخصوصا حافظ و سخنان بزرگان جهان مخصوصا بیل گیتس و همسرش و آیات و روایات پروردگار در تورات و انجیل و قرآن مخصوصا داستان یوسف صدیق که انصافا در های جدید و پرخیر و برکتی را بروی من در ابرسج باز کرد هستم 

نوش جان کودکان معصوم و سالخوردگان مظلوم روستایم ابرسج بشود  همه از شادی قلب این عزیزان لذت و بهره خواهیم برد  

شهرت و قدرت و ثروت را بخاطر مظلومان و معصومان دوست دارم و می خواهم 

انسانهای دانا و توانا را بخاطر مظلومان و معصومان با خودم تلاش می کنم و از خدا می خواهم دوست و رفیقم بگرداند  

امیدوارم ستاره های بزرگ که صدای مرا می شنوند داستان من به گوششان می رسد دعوت مرا بپذیرند و مرا سربلند گرداند تا همه را به لطف و عنایت خداوند خشنود گردانم  امیدوارم و دعا می کنم آن عزیزان دعوت انساندوستانه مرا به گرمی پذیرا باشند و قدمهای گرم و صمیمانه خودشان را برروی دیدگانم در ابرسج بگذارند و همه را خوشحال نمایند من منتظر تک تک ستاره های محبوب پروردگار در ابرسج بی صبرانه هستم 

تا داستان خودم را از نزدیک به گوش این عزیزان برسانم تا نقاط قوتم را از نزدیک شرح بدهم 

امیدوارم همه کمکم کنند تا هرچه زودتر به آرزویم برسم و ابرسج را با صخائی قوی و محکم گلستان کنم و الگوی همه روستاها بشوم تا همه بوسیله من بتوانند پای ستاره ها را به روستایشان باز نمایند  و هرروستا یک ستاره بسیار مشهور می خواهد تا زودتر گلستان بشود  و من می خواهم در ابرسج همان ستاره بسیار بزرگ و مشهور باشم 

Image result for ‫صخا‬‎

ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺣﺴﺎﺩﺕ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺩﻋﺎ ﮐﻨﯿﺪ
ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ...
ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ،
ﮐﻪ ﻃﺎﻗﺖ ﺩﯾﺪﻥ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻣﺮﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ ،
ﭼﻨﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﺑﺪﻩ ...
ﮐﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﺩ ...

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫حکیم ارد بزرگ‬‎Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی