صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

                            بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم                   که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد

چهار اصل پیشرفت .مردانگی عدالت شرم و عشق است

بعنوان یک کار آفرین از همه کارآفرینان دعوت به همکاری می کنم تا از تجربیات و از پتانسیل آنان بهره کافی را جهت رشد صخا ببرم

ساعات طولانی کار و تلاش خستگی ناپذیر کار آفرینان دارای انرژی بالاتری نسبت به افراد معمولی هستند

تمرکز نکته بسیار مهمی است که کار آفرین رعایت می کند نیاز به موفقیت انگیزه کار آفرینان است و نه پول و پول تنها یک سمبل از موفقیت است

کارآفرینی کاری بسیار دشوار است کارآفرینان دارای تحمل بسیاربالائی  هستند

فردی که اهل مطالعه نویسنده و شاعر و دارای نیروی جذب و جلب بسیار بالا می باشد اهل فرهنگ و ورزش اهل قرض الحسنه و عاشق حافظ و قران و دیگر کتابهای آسمانی هست وبه همه احترام می گذارد و از توهین و تحقیر و تخریب بیزار است دشمن مغروران و مغرضان و منفوران است

در نهایت توفیق کارآفرینی برایش مهیا می شود و کارآفرین می شود یک کار خوب مثل صخا می کند که زائیده هزاران حرکت خوب می شود

کار آفرین محبوب است چون امید را به دل و دیده های چشم انتظاران بر می گرداند

کار آفرین دوستانی ازجنس فعالان و فداکاران دارد

کارآفرین دشمنانی از جنس مغرضان و مغروران و منفوران دارد

تائب وقتی نام تائب به او الهام شد وقتی پیام نویسنده و شاعر شدن را به او دادند که چهل شب ریاضتهای سخت عرفانی را تجربه کرد

هرگنج سعادت که خدا داد به حافظ    از یمن دعای شب و ورد سحری بود

صخاحاصل زحمتهای یک عاشق شب زنده دار و سحرخیزو اذان گو می باشد هر کس بیشتر قدر بداند بیشتر خیر و برکت می بیند

مزین گشته با نام ابوا لفضل      صخا تسکین درد دردمندان      صخا فرماندهی دارد چو یوسف   که زندان می شوداز او گلستان

گاهی باید بدور خود یک دیوار تنهائی کشید نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب می کند

اهمیت یک مرد از دشمنانش معلوم میشه نه از دوستانش

ورزش کردن قدرت مغز را افزایش می دهد

جهالت بیش از دانائی احساس امنیت ایجاد می کند

از مخالفت نهراسید بادبادک زمانی اوج می گیردکه با باد مخالف روبرو شود


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

۱۸ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۹ امیر الیاسین
سلام و درود بر صخائیان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی