صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

خدا وندفداکاران را تنها نمی گذارد پس شما هم

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۱۲ ب.ظ

شکی در این نیست که در این زمانه پرهیاهو هنوز هستند مردان و زنان پاکی که بر طریقت انسانیت و آزادگی استوارند و جان و مال خود را نثار همنوعان خود می کنند

اینجانب با افتتاح صخا و شروع کار قرض الحسنه از همان سالهای اول 78-79مشاهده کردم کسانی را که عاشقانه همکاری کردند

و بهترین نوع ایثار و از خود گذشتگی را از دوستان و آشنایان خود دیدم و اکنون صخا به این مرحله رسیده است که بهترین خدمات را در زیباترین شکل ارائه می دهد و با گذشت بیشتر و بهتر باید شاهد روزهای خوب و روشنی برای این مجموعه عرفانی و روحانی باشیم

اکنون که این چراغ روشن گردیدو روشن ماند از بانفوذان و ثروتمندان دعوت به حمایت می کنم مخصوصا با نفوذان ابرسجی که برهمه آنها واجب و لازم است

از فعال و فداکاری بنام تائب حمایت کنند چون صخا منبع الله اکبر است صخا منبع خیرات و برکات است که فایده اش به بچه های مظلوم و معصو ممان خواهد رسید و نسلهای آینده خیر این چراغ را خواهند دید

امثال تائب کم پیدا می شوند و اگر پیدا شدند قدرشان را با حمایت و توجه باید دانست و از توان آنها که از حافظ و قرآن بدست آمده نهایت استفاده را ببریم

با شما دارم ای کسانی که خداوند نعمتتان داد و روزیتان رافراوان کرد به صخا توجه کنید چون صخا به دردمندان توجه ویژه دارد

تائب به صخا توجه کرد و بعد از افتتاح صخا دار و ندار خود را وقف دردمندان کرد اما کافی نیست چون گرفتار زیاد داریم

تائب از همه بهتر گرفتاران را می شناسد تائب آشنا به دردهای پیدا و پنهان مردم می باشد و بعد از چندین سال تلاش در راه علم و عرفان و ریاضتهای سخت و طاقت فرسا می تواند بهترین مشکل گشا برای دردمندان باشد

فقط باید بی بهانه حمایت شود تا به وظیفه فداکاریش خوب عمل کندصخا بهترین محل جذب افراد توانا  بسود  ناتوانان می باشد

خداوند جوانمردان و فداکاران را تنها نمی گذارد که چراغی بنام صخا روشن می کنند اما غیرت بندگانش را امتحان می کند تا حمایتشان را ببیند

صخا کار یک انسان نمی تواند باشد بلکه کار پروردگار است لطف و عنایتهای یزدان است امتحان بزرگی برای توانمندان است


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
ابوالفضل ابراهیمی

ابرسج -

ابرسج ---

ابرسج--

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی