صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

توانائیهای تائب که تاثیرات زیادی داشت

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۵۶ ب.ظ

ما انسانها توانائیهای بسیار بالائی داریم که بیشتر افراد قدر نمی دانند و آنهائی که قدر می دانند بسیار کم و نادر هستند

اولین چیزی که می تواند مارا به تعالی برساند از خود گذشتن است

من در سال 75این جمله را اینچنین تفسیر کردم هرچه از هوی و هوس در من نا خودآگاه بوجود آمده بود و من از آنها پیروی می کردم همه را از بین بردم

و متحول شدم برای اینکه به آیات و روایات عمل کنم اینکار را کردم و اثرات مثبتش راهمان اوایل دیدم در مدت چهل روز بیست ساعت مطالعه می کردم و در طول سه سال همه کتابهای عرفانی و روحانی را زیر و رو کردم حتی تورات و انجیل و بیشتر کتابهای معروف را مطالعه کردم

و از یک صندوق خانوادگی یک کار بزرگ با نتیجه بسیار عالی ساختم و بالاترین وامها را در سایه بهترین جذب و جلبها داشتم

و در نوع خود بی نظیر شدم اگر قدر اینهمه صداقت و ایمان را می دانستند مطمئن باشید شاهد عجیبترین موارد می شدید هرچند اکنون هم معجزات و کرامات اینکار زیاد می باشد

تاثیرات تائب بر روی ابرسج هم زیاد بود و در سایه همین توانائی و جذب در صخا و ارائه خدمات به مردم کارهای زیادی انجام شد که متاسفانه پشت بسیاری از حسادتها و کینه ها پنهان گردید و جلوه داده نشد ولی ماه پشت ابر نمی ماند

تمرکز بسیار خوب است که معجزات زیادی دارد من روزی سه ساعت و نیم صبحها از ساعت سه صبح به بعد کوهنوردی و پیاده روی و همزمان حفظ اشعار حافظ داشتم در طول سه سال چهل و پنج کیلو کاهش وزن داشتم

البته باز هم قدر ندانستم و افراط و زیاده روی کردم ای کاش زیاده روی نمی کردم متاسفانه اکثر انسانها قدر خودمان را نمی دانیم

امیدوارم با گذشت زمان و کمک خداوند بتوانم شاگردان خوبی بدور از افراط و تفریط تحویل بدهم

اما باز هم با همه حرفها بسیار مفید بودم و با صخا شاهکار کردم و اگر افراطها نبود بهتر و بالاتر از اینها خدمت می کردم

تاثیرات تحول من برای خودم و خانواده ام و جامعه بسیار بالا بود امیدوارم روز بروز بیشتر شود و در هر روستائی شاهد دهها تائب باشیم یکنفر خیلی کم است هرچند اگر قدر همان یک تائب را هم بدانیم گلستان می شود 

متاسفانه نه تنها حمایت نشدم بلکه فشار بخل و کینه و حسادت و غرور بر من بسیار زیاد بود که شاید خواست خداوند بود که بیشترین تاثیر را برافراط من داشت و این جورو جفاها سوءتفاهمهای زیادی را برایم بوجود آورد



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

توانائیهای تائب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی