صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

ضدتبلیغات اثرات بد خودش را خواهد گذاشت

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۴۸ ب.ظ

فیل هم اگر باشی باز کم می آوری حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد کسانی که درصدد تخریب چهره نیکوکاران هستند از هیچ کوششی دریغ نمی کنند

هزینه های زیادی را در این راه متقبل می شوند هرچند چند صباحی هم موفق هستند و ضربات خودشان را وارد می کنند اما عاقبت ندارد

من درصخا از همان سالهای اول شاهد این کینه و کدورتها بودم و برای مقابله با آنان انرژی زیادی هم مصرف کردم

در بسیاری از مواقع هم موفق بودند و من هم با سحرخیزی و کوهنوردی و حافظ و قرآن و دعا جوابشان را می دادم و با صبرو شکرجمیل ادامه دادم

چه جورها که کشیدند بلبلان از دی     به بوی آنکه دگرنوبهار باز آید

همه خواهش و التماس منهم از جوانمردان فقط بخاطر خنجرهای از پشت ناجوانمردان بود وگرنه کارهای خیر نیازی به تبلیغ و حمایت ندارد چون خداوند پشتیبان است و خودش حمایت می کند اما هر عملی عکس العمل می خواهد هر کنشی واکنش می خواهد

وقتی برعلیه کاری بزرگ و خوب ضدتبلیغات باشد باید تبلیغات را زیاد کنیم نه اینکه بایستیم و نگاه کنیم و این خیلی بداست

در صخاحواسمان به ضدتبلیغات نبود کسانی که مغرض و مغرور و منفور بودند سعی در تخریب و تضعیف و تحقیر این مجموعه عرفانی و روحانی داشتند که بر ضرر منافع شخصی آنها بود یکی از آنها چند روز پیش اعترافاتی تکان دهنده داشت و در صحبتهایش عنوان کرد که دیدم کسی را که مبلغ بالائی به قصد صخا می آورد مانع او شدم و با حرفهای خودم نظرش را برگرداندم و منصرفش کردم

و یا حرفهائی را شب تمرین می کردم و صبح کافی بود به چند نفر می گفتم سریع اثرات سوء آن را می دیدم و کیف می کردم

می گفت جالب اینجاست که مردم با اینکه می دانند من خراب هستم باز به صحبتهایم گوش می کنند و سریع پخش می کنند و البته از زبان خودشان نه از زبان من و این برایم جالب بود

می گفت برعلیه کارمندانت هم نهایت تخریب را بکار گرفتیم برای اینکه خرابت کنیم دست به هرکاری زدیم و تو هم تا صبح خدا خدا می کردی ماهم مسخره می کردیم و با خود می گفتیم الان ابوالفضل در حال سجده است و از خدا کمک می خواهد و می خندیدیم

می گفت نه تنها در صندوق زمانی هم که شورا بودی نهایت تخریب را بر علیه تو کردم و کیف می کردم

می گفت با چند نفر که از تو بدشان می آمد و همدیگر را می شناختیم دست بدست هم داده بودیم که به زمینت بزنیم با آنهمه تلاش تعجب می کردیم که چگونه نزدیک به بیست سال روز بروز بهتر شدی

ای جوانمردان حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد جامعه نیاز مبرم به آنها دارد دردمندان چشم و امیدشان به نزدیکی آنها به خداست

ضعیفان چشم و امیدشان به صداقت و ایمان و دل شیر آنهاست چشمشان به دستهای مهربان و قلب بزرگ آنهاست

ای جوانمردان حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد گرفتاران نگاهشان به اعتبار و آبروی آنهاست بیشتر توجه و عنایت کنید

صخا گره گشاست و لایق بهترین حمایتهاست از معجزات علم و عرفان است

کجایند جوانمردان شب خیز  کجایند جوانمردان بی ادعا  کجایند جوانمردان شهر و روستایم کجایند جوانمردانی که عاشق امثال تائب هستند 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۸
ابوالفضل ابراهیمی

تبلیغات نادرست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی