صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

این بهترین چیزی بود که برایتان نوشتم

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰ ب.ظ

یک روز با جمله از خود گذشتی رسیدی متحول شدم و پیش خودم اینچنین تفسیرش کردم که به هرچه علاقه داشتم پشت پا بزنم این بود که علائق خودم را به آب و آتش زدم و این بود که رو به حافظ و قرآن و کشکول شیخ بهائی آوردم 

و عاشقانه خواندم و بهره بردم و دل و دیده خودم را با اینها بینا کردم 

و بهترین اخلاق و رفتار و اندیشه را داشتم طوری که همه خوشنود و راضی شدند و قلب همه شادشد 

و تحسین همگان را برانگیختم و بزرگان ابرسج از من راضی و خوشنود بودند و همه جا تعریف من بود و اینها مدیون علم و عرفان بود معجزه حافظ و قرآن بود و همه می دیدند امیدوارم نوجوانهای ما یادبگیرند و عمل کنند 

بهترین اثرات این حالات عرفانی و روحانی این بود که فقط در اندیشه فعالیت و فداکاری هستی و از غیبتها و تهمتها و بدیها دور می شوی و دل هیچ کس از تو رنجیده نمی شود و اگر دلی از تو می رنجد اشکال از خودش است 

وقتی ابولهب از دست پیامبر ناراحت بود اشکال از خودش بود یا اینکه برادران یوسف از دست یوسف ناراحت بودند اشکال از خودشان بود آنها از خدا هم ناراحت و دلگیر هستند 

و نتیجه آنهمه زحمت و تلاش و حاصل آنهمه دعای خیر مردم صخا شد که با همه حرفها توانستم در قالب قرض الحسنه به مردم خدمت کنم و اما وظیفه مردم در قبال صخا تبلیغ و حمایت بیشتر و بهتر است تا این اثر و شاهکار اثرات خوب خودش را به نحو احسن بگذارد  بهترین اثرات هم باید به نحو احسن دیده بشوند 

اگر بهترین اثرات هم دیده نشوند فایده ندارند بهترین انسانها هم اگر دیده نشوند حذف می شوند 

هرچه قدر شاهکارها را بیشتر بدانیم اثرات بهتر و بیشتری دارند اثرات خوب انسانهای خوب و زحمتکش حمایتهای عالی تری می خواهند توجه بیشتری می خواهند 

من آرزو دارم شاهکاری ببینم اثری همچون صخا را ببینم و خداپسندانه حمایتش کنم شاهکارها را به هم معرفی کنیم تبلیغ کنیم و البته حمایت کنیم از اثرات خوب حمایت کنیم تا رونق بگیرند 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی