صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

درشورا شرکت کردم و مردم را دیدم

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ

در اوج عشق و ایمان بودم و در شورا شرکت کردم سال 1385بود و ایمان داشتم که اول می شوم 

چون از آیات و روایات فهمیده بودم که هرچه صداقت و ایمانت بیشتر باشد اول تر هستی 

پس در راه صداقت و ایمان قدمهای محکمی برداشتم و وارد شورا شدم با اینکه سیزده نفر بودیم اما من اول شدم آنجا معجزه عشق را دیدم بااینکه همه از من با عرضه تر و بهتر بودند اما من اول شدم 

چون عشق معجزه می کند و مردم خودشان را به صداقت و ایمان به عشق و عاطفه نشان دادند 

اما وظیفه افراد توانا بود که از من حمایت کنند و مرا در مقابل توقعات بجا سربلند گردانند 

متاسفانه حمایتها ضعیف بود و مردم هم حق دارند که با وجود صداقت و ایمان ضعیف شوند پس وظیفه افراد توانا بسیار سنگین است آنها باید به عاشقان بها بدهند تا تخریب و تضعیف و تحقیر نشوند 

آنها باید حواسشان به نیکوکاران باشد تا نیکوکاران سربلند و پیروز باشند کاری که متاسفانه در جامعه ما کمرنگ شده است و مردم هم اعتمادشان به فداکاران و نیکوکاران طبیعتا کمرنگ گشته است 

مردمی که برای عاشقان جانبازی می کنند و سر و دست می شکنند نباید مزدشان به بدی داده شود 

و بخاطر غفلتهای انسانهای توانا ضایع بشوند 

پس وظیفه ثروتمندان در قبال عاشقان سنگین است اگر می خواهند عاشقان و عارفان همیشه حرف اول را بزنند باید از ناحیه توانمندان جامعه حمایت شوند 

و مردم هم سربلند و سرافراز شوند در قالب حمایتی که از خوبان می کنند   

اگر امثال تائب در قرض الحسنه فعالیت می کنند و از ثروتمندان و انسانهای توانا حمایت می خواهند بخاطر مردمی است که عاشق جوانمردان هستند پس ما جذب را برای آنها و بسود آنها می خواهیم 

که آنها از حمایتی که می کنند سربلند باشند و ضایع نشوند 

درصخا مردم خوب حمایت کردند و خوب پشتیبانی نمودند نزدیک به بیست سال جوانمردانه حامی بودند اما ثروتمندان و توانایان باید مزد استقامت تائب و مردم را بدهند 

تائب که شب و روز برای خیر و برکت صخا و مردم دعا می کند و در کوه و بیابان دعاگوی مردم و صخا هست باید خداپسندانه حمایت شود تا مردم مزد اعتمادشان را ببینند 

و این وظیفه انسانهای باسواد و بافرهنگ است که ثروتمندان و افراد توانا را بیدار و هوشیار کنند 

و با مهارت نظرشان را به سمت و سوی تائب و صخا جلب نمایند 

زنده باشند حامیان عارفان و عاشقان جاوید باد نامشان 

مطمئن باشید دردمندان و گرفتاران بیشماری نگاهشان به صخا است امیدشان به دست و دلبازی تائب است 

نگاه و امیدشان به هنر جذب تائب است که با جذب توانایان برایشان کاری بکند و یا گره ای باز کند 

تائب به عشق مردم فداکاری کرد شما هم به عشق مردم با تائب همکاری کنید 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

عالی 
موفق باشین
پاسخ:
باتشکر از عنایت شما و مطالب بسیار جالبی که دارید استفاده کردیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی