صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مشخص شد که پول حرف اول را می زند

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ب.ظ

خیلی سخت می شود که این روزها کسی را پیدا کرد که پول دوست نداشته باشد و واقعا مرد می خواهد که دست به خیر و خیرات بزند اما تائب این کار را چندین سال با جان و دل انجام داد 

قدیمها فکر می کردیم صداقت و ایمان حرف اول را می زند اما واقعیت این نیست همیشه پول حرف اول را می زند 

من در اوج صداقت و ایمان این را به چشمان خودم می بینم 

بخاطر پول پیشرفت و رشد و شکوفائی داری هرچند صداقت و ایمان هم مهم است 

اما پول در اولویت قرار دارد پس حالا که پول حرف اول را می زند بهترین حمایتها را از صخا داشته باشیم تا صخا در اوج صداقت و ایمان حرف اول را بزند 

انسانهای توانا و ثروتمند بیشتر و بهتر به صخا توجه کنند تا صخا حرف اول را بزند 

وقتی ثروتمند و پولدار بودی بیشتر به مجموعه ات سر می زنند بیشتر سخنان مفیدت را می فهمند 

پس وظیفه ثروتمندانی که درگیر صخا این مجموعه عرفانی هستند سنگین تر می باشد آنها باید بهتر توجه کنند تا صخا از رونق بیشتری برخوردار گردد 

انسانهای توانا با حمایت خودشان مشتریان خوب صخا را نگه دارند و از آنها حمایت کنند 

پشتیبان معوقات بشوند تا از ناحیه بدحسابان به صخا آسیبی نرسد 

من شب و روز هزاران بار دعا و سجده و راز و نیاز دارم من در راه صداقت و ایمان قدمهای محکمی برداشتم اما اینها کافی نیست باید انسانهای ثروتمند توجه کنند تا دعاهای تائب اثر کند 

چون مردم در کنار صداقت و ایمان قدرت و قوت می خواهند وقتی پول باشد صداقت و ایمان هم اثر می کند 

بهترین جوانمردیها را از تائب و خانواده اش شاهد بودیم بهترین نوع نیکوکاری را از آنها دیدیم 

اما اینها کافی نیست چون پول حرف اول را می زند 

بهترین و مومن ترین افراد عضو صخا بودند که بخاطر وام که به آنها دیر رسید قهر کردند و دشمن تائب شدند 

در صورتیکه وام را برای کارهای ضروری هم نمی خواستند می خواستند سپرده کنند 

با وجودیکه گفتیم به خاطر بدحسابان چند ماهی وامها پرداخت نمی شود اما آنها قبول نکردند و ناراحت شدند 

در صورتیکه من دیرکرد دو سه ساله و حتی بیشتر داشتم اما با آنها قهر نکردم و از دور به آنها سلام کردم 

و اگر گلایه کردم به خاطر کسانی بود که در نوبت وام بودند ولی قهر نکردم 

پس پول حرف اول را می زند بخاطر وام حمایت می شوی اما بخاطر صداقت و ایمان افراد کمی حمایتت می کنند 

این طبیعی است و نمی توانیم خودمان را گول بزنیم 

پس بدحسابی نکنید چون پول حرف اول را می زند پس حمایت کنید چون پول حرف اول را می زند

انسانهای ثروتمند جوانمرد به صخا توجه کنند تا صخا حرف اول را بزند 

نیکوکاران دلسوز از تائب حمایت کنند تا تائب در اوج صداقت و ایمان حرف اول را بزند 

باید مجموعه عرفانی و روحانی همچون صخا حرف اول را بزند 

باید عارف و عاشقی همچون تائب حرف اول را بزند 

پس بهترین حمایتها و بهترین پشتیبانیها را از صخا و از تائب داشته باشیم تا عشق و ایمان حرف اول را بزند نه پول 

آهای پولدارها آهای ثروتمندان آهای باسوادان و با فرهنگان باید عشق حرف اول را بزند باید عاشق حرف اول را بزند شما مسئول هستید بیشتر دقت کنید بهتر عمل کنید 

شما نگذارید پول حرف اول را بزند از تائب فداکار حمایت کنید با تائب عاشق و فداکار همکاری کنید 

قربان شما بندگان خوب خدا فدای همه عاشقان راه خدا زنده باشند کارآفرینان دلسوزو حامیان آنها




 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی