صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

چرا باید پول حرف اول را بزند

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ق.ظ

چرا پول حرف اول را می زند چون دلها سیاه شده اند به قول علی عزیزی از قرآن فاصله داریم نه یکه فرسنگ نه دو فرسنگ بلکه هزاران فرسنگ از قرآن دور شده ایم و این یعنی فاجعه 

حضرت شعیب می گوید کم و گران نفروشید اما مطیع نیستند و تعجیل در عذاب می کنند چرا -قرآن هزاران نکته باریکتر زمو دارد پس توجه و عنایت داشته باشیم 

چرا در جامعه اسلامی پول حرف اول را بزند چون تجملات زیاد شده است همسایه ما نان شب ندارد 

ما در فکر عوض کردن مبلمان خانه و لوستر و تلوزیون و یخچال هستیم 

امثال تائب پولهایشان را در قرض الحسنه می گذارند که گره از مردم و دردمندان باز کنند 

درصخا مشتریان زیادی دارم که به نان شب محتاجند اما هوس مکه و کربلا و طلا و تجملات در سرشان موج می زند 

مشتریانی دارم که چندین سال معوقه دارند اما به تجملات بها می دهند در صورتیکه امثال تائب گلوی زن و بچه هایشان را فشار می دهند و کار خیر می کنند که دردمندان نقطه قوتی همچون صخا داشته باشند 

صخا را افتتاح می کنند که گرفتاران امید داشته باشند نه اینکه به هوی و هوس پرداخته شود 

وقتی که اینچنین می شود در جامعه پول حرف اول را می زند چون پایه کارهای خیر سست می شود قدمهای نیکوکاران و فداکاران و خیرینی همچون تائب سست می شود 

به قول سیدمحمد سبزواری دوست عزیزم که در این رابطه صحبت می کردیم فرمود اینها از خدا نمی ترسند 

و چون از خدا نمی ترسیم پول حرف اول را می زند 

اگر رحم و غیرت و خجالت داشته باشیم پول حرف اول را نمی زند و نباید بزند 

اگر احترام اهل قران را داشته باشیم پول حرف اول را نمی زند احترام فداکاران واجب و الزامی است 

همه کسانی که اهل دل هستند باید از فداکاران تشکر و قدردانی کنند باید فرهنگ سازی کنند که توان و نیروی فداکاران بالا برود نکند خدای نکرده با بی توجهی فداکاران ضعیف بشوند 

باید جانبازان و عاشقان احساس حمایت و پشتیبانی کنند باید مردم ببینند که فداکاران قشنگ حمایت می شوند باید دستهای غیب از آستینها بیرون بیایند در اینصورت صداقت و ایمان حرف اول را می زند 

اگر امثال تائب که عاشقانه و خالصانه جانفشانی می کنند مورد توجه افراد توانا و باسواد و بافرهنگ قرار بگیرند 

آنوقت عشق و ایثار حرف اول را می زند 

من در تعطیلات عید در صخا شعبه ابرسج بودم و باز بود و از وجود کسانی که در تعطیلات به ابرسج آمده بودند نهایت استفاده را در تبلیغات صخا بردم و حتی با امام جمعه محترم جلساتی داشتم و برای قرض الحسنه نهایت کوششم را می کنم بجای تفریح و گردش به تبلیغ قرض الحسنه مشغول بودم ساعت چهارصبح در مسجد ایوب گل ابرسج مشتری بردم حساب باز کرد آیا این جانبازیها نباید مورد تبلیغ و توجه باشد 

و اما مردم و مخصوصا افراد توانا بایدقدر شناس زحمات تائب باشند تا قشنگ و زیبا جواب بدهد 

بدحسابی نکنند تا تلاشهای تائب جواب بدهد 

افراد باسواد و بافرهنگ بیشتر کوشش کنند تا امثال تائب بیشتر و راحت تر به مردم خدمت کنند

دارم کسانی را که صدهزارتومان توی حساب دارند برمی دارند و منت می کنند اما به قول خودشان یخچال هفت ملیونی می خرند برای دوتا شیشه آب پس اینجا هست که پول حرف اول را می زند 

آری برخوردهای بدی با فداکاران و نیکوکاران می شود صحنه های بدی را شاهد هستند و اینجاست که پول حرف اول را می زند و مردم بدجوری ضرر می کنند و البته بیشترش تقصیر خودمان است 

عاشق فعالان و فداکاران نیستیم عاشق مجموعه های خیریه و قرض الحسنه نیستیم فقط توقعاتمان بیجا و انتظاراتمان بالاست هم از فداکاران هم از مجموعه های خیریه و قرض الحسنه 

حواسمان به یاران مهربان نیست و درچنین جامعه ای پول حرف اول را باید بزند  

بدین شعرترو شیرین زشاهنشه عجب دارم    که سرتاپای حافظ را چرا در زر نمی گیرد 

ما چنین کارآفرینانی در کشور داریم که می توانند با یک کار خوب هزاران حرکت خوب داشته باشند اما باید حمایت صورت بگیرد باید به این عزیزان توجه و عنایت شود 

حواس انسانهای توانا و ثروتمند و باسواد و بافرهنگ ابرسج به تائب نیست 

حواس انسانهای بانفوذ و باقدرت ابرسج به صخا نیست به شاهکار تائب نیست چگونه آنها را متوجه کنیم که باید از عارف و عاشقی بنام تائب خداپسندانه حمایت شود 

من در راه خدا قدمهای زیبائی برداشتم و نزدیک به سی سال خدمتگزار مهربانی برای ابرسجیان بودم همه مادربزرگها و پدربزرگهای ابرسجیان خاطرات خوشی از تائب برای فرزندانشان تعریف کردند 

و هرجا سخن از جوانمردی و مهربانی و گذشت و پاکی و صداقت و ایمان بود نام تائب ورد زبانها بود 

اما حواسمان به یاران مهربان نیست 

باید مردم از وجود پربرکت امثال تائب زیبا بهره ببرند پس حواسمان به امثال تائب باشد تا مردم استفاده کنند 

ازتائب که سی کیلومتر پیاده به مزار بایزید و خرقانی و نماز جمعه در بسطام و قلعه نو می رفت غافل بودیم آری تائب این بود و اینچنین صخا را افتتاح کرد خدامی رئیس صندوق بسطام شاهد جانبازیهای تائب بود 

مرحوم روحانی امام جمعه آنروزهای بسطام نیست اما خدامی هست و ازهمه مهمتر و بالاتر خدا شاهد و ناظر بود 

چرا پول حرف اول را نزند چون نسبت به فعالان و فداکاران بی توجه بوده و هستیم 

چرا عاشقان تخریب و تحقیر و تضعیف می شوند چون پول حرف اول را می زند چون تجملات حرف اول را می زند 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی