صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

فداکاری تائب به یکجا ختم نمی شود

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ق.ظ

تائب در راه خداوند با عشق و علاقه قدم برداشت و از معجزه این راه بود که بعد از چله نشستن شاعر و نویسنده شد 

و بیت تائبا محرم اسرار شدی آگاه باش در سال 75به ایشان الهام شد 

و بعد هم در راه قرض الحسنه تلاشهای وسیعی را بکار گرفت و بی نهایت همت به خرج داد 

و در سال 92به هیئت امناء و هیئت مدیره صندوق اعلام کردم که حاضرم حسابم را برای پشتیبان صخا تا زمان نامعلوم مسدود کنم و مغازه خودم را به صخا دادم و همچنین خانه خودم را در ابرسج به صخا دادم 

و درسالهائی که نیاز به پشتیبانی بیشتری بود از بانکها پشتیبانی گرفتم و هزینه اش را خودم پرداخت کردم 

و بخاطر معوقات تاوانهای بسیار سنگینی پرداختم خفت ها و خجالتهای بسیار زیادی کشیدم 

اما خوشحالم چون در راه عشق دو رکعت نماز است که وضویش با خون دل باید باشد تا قبول شود 

و البته عاقبت خوش با نیکوکاران است و خداوند فرمود اجر نیکوکاران را ضایع نخواهم کرد 

وقت و بی وقت شب و روز برای مشتریان خدمتگزار ساده و بی ریائی بودم اینها را خودشان اعتراف می کنند 

و امیدوارم این تلاشها و این فداکاریها و به قول قرآن جانفشانیها اثرات بسیار خوبی برای مردم عزیزم داشته باشد 

و وجود ما باعث و مایه خیر و برکت بالاتری برای مردم باشد 

مومن اگر خدا دهدش نان و نعمتی       سهمی دهد به مردم و تنها نمی خورد 

خداوند از برکت علم و عرفان و حافظ و قرآن خیر و برکتی به من داد من هم همه را به صخا واریز کردم و وام دادم 

و خودم و خانواده ام و دوستانم را وقف صخا این قرض الحسنه با ارزش نمودم 

و نه تنها منتی ندارم بلکه از این فداکاریها بسیار زیاد لذت می برم و مزدم را از خدا گرفتم همان دعای مردم برایم زیاد است و بیشتر توقع ندارم فقط توقع دعا دارم 

همینکه نفر در مکه و کربلا رفت و می گوید همه جا به فکر صخا بودم بس است 

همینکه توانستم با صخا گره گشا و مشکل گشا باشم کافیست و همینکه توانستم با صخا قلب دردمندان را خشنود کنم خیلی خوشحالم و همینکه کارآفرین شدم برایم بس است 

و امیدوارم به آینده که با جذب جوانمردان که یاران واقعی خداوند هستند حرکتهای بسیار زیبائی از نظر فرهنگی و ورزشی و خیریه از صخا ببینید و خبرهای بسیار خوشی از صخا بشنوید 

وقتی خداوند وعده پشتیبانی و یاری داده است و من به اعتبار وعده خدا چندین سال نیکوکاری کردم و باز هم تا پای جان به نیکوکاری و فداکاری ادامه خواهم داد 

در این شب تیره و تار نور فانوس می بینید      مرا که دهقان فداکار شدم حمایت کنید 

و از همه عزیزانی که در راه صخا یاریم کردند صمیمانه سپاسگزارم و به خاطر حمایتهای آنهاست که حرفی برای گفتن دارم وگرنه هیچ حرفی برای گفتن نداشتم اگر آنها و حمایتهایشان نبود خداوند به همه ما عوض بدهد 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی