صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

آمارهای عجیب و غریب از مصرف لوازم آرایشی

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ق.ظ

ما در مملکتی اسلامی با این همه رنج و درد با این همه گرفتاری و بحران دست به گریبانیم آنوقت این آمارها و این صحبتها را باید بشنویم و ببینیم واقعا شرم آور است 

آمار هزینه هائی که برای لوازم آرایشی می شود تکان دهنده است بجای اینکه به فرهنگ و ورزش بها بدهیم 

برعکس عمل می کنیم و به سلامت خودمان ضربه های بدی می زنیم با وارد کردن این مواد به بدن خودمان باعث بروز بسیاری از مشکلات می شویم از همه مهمترشان سقط جنین و نازائی خواهش می کنم در این زمینه بیشتر مطالعه کنید و بیشتر فکر کنید تا همه چیز دستگیرتان بشود 

هفتمین کشور جهان در زمینه مصارف آرایشی هستیم دومین کشور خاورمیانه بعد از عربستان و اینها چه معنائی دارد 

آمار کتاب خوانی و هزینه در مطالعه و کتاب و ورزش و فرهنگ بسیار پائین است توجه و حمایت ضعیف است 

توجه به کارهای خوب و انسانهای خوب خیلی خیلی ضعیف است 

من خودم و خانواده ام پولهائی که می خواستیم خرج اینگونه مصارف داشته باشیم بجایش هزینه دردمندان و گرفتاران 

می کردیم و اصلا از این خرجها در زندگی نداشتیم 

و نتیجه این تفکرات صخا شد که به مردم رسیدگی می گردد و گره از کار دردمندان باز خواهد شد 

پس عبرت بگیریم و به کارهای خیر توجه و عنایت کنیم ثواب دارد اما در اسراف خیر و ثواب نیست بیشتر فکر کنیم 

نباید در جامعه اسلامی شاهد این آمارهای تکان دهنده باشیم 

چه پولهائی چه خرجهائی آنوقت کار خیری همچون صخا که قرض الحسنه است و پول برایت می ماند ثوابش می ماند ارزشش محفوظ است نباید توجه شود 

از آنطرف آن آمارهای تکان دهنده از این طرف این آمارها در کارهای خیر تاسف بار است حمایتها و عنایتها ضعیف است کسانی هم که می آیند با هزاران التماس و درخواست می آیند  

آن ذوق و شوقی که باید باشد نیست آن کششی که باید باشد نیست بیشتر فکر کنیم 

اسپانسر آن کارها زیاد است اما کارهای خیر اسپانسر ندارد و با هزاران زحمت باید اسپانسر بگیری و این وحشتناک است و باید شاهد این آمارها باشیم که به لوازم آرایشی توجه و عنایت و هزینه بیشتری می شود

اما به کارهای خیر که هیچ اسرافی در آن نیست توجهات کمتر است 

هزینه ها کمتر است چون و چرایش را باید از یکدیگر بپرسیم باید بیشتر فکر کنیم اینها حسرت دارد پشیمانی دارد تاسف دارد و هیچ فایده ای در آن نیست 

استفاده و خیر در کارهای خوب و خداپسندانه است در انسانهای فعال و فداکار است پس توجه به سمت آنها بهتر و بیشتر باشد بیشتر فکر کنیم و بیندیشیم 

دوستان نصیحت های برادرانه مرا بشنوید خانمهای گرامی نصیحتهای برادرانه این برادر دلسوز خودتان را بکار ببرید من در قالب یک انسان عارف و عاشق با شما صحبت می کنم 

من این نصیحتها را به خانواده خودم کردم و آنها بکار گرفتند و ضرر نکردند اصلا ما باید مخالف باشیم 

خوب است اما به همان سبک قدیم همانطور که مادربزرگهایمان بودند نه بیشتر نه اینکه وارد کوچه و خیابان بشویم 

اینها خیر و برکت را می برد نتیجه اش روی بچه هایمان اثرات نامطلوب دارد 

من دختر حکیم ارد بزرگ را دیدم واقعا لذت بردم باید الگویمان باشد احسنت به این دختر بزرگوار واقعا باید همه دختران ما اینچنین باشند ساده بی ریا و محبوب و محجوب 

عکس ایشان در وبلاگ صخا و در سایت حکیم ارد بزرگ است باید خانمها به این دختر توجه کنند احسنت من بعنوان یک همسر و یک پدر این را می پسندم چون قرآن هم این را می پسندد خدا هم این را می پسندد 

چون خدا و قرآن می پسندندما هم می پسندیم باز هم از دختر خانم حکیم ارد بزرگ سپاسگزارم متشکرم

دختران ما باید بجای آرایش و خودنمائی در فکر فرهنگ و ورزش و خیریه و قرض الحسنه باشند 

تا اینکه در زندگی خیر ببینند و بهره ببرند تا قربانی هوا و هوسها نشوند باید دختران ما طوری رفتار کنند طوری ظاهر شوند سنگین و با وقار که از نگاهها بدور باشند و به سادگی معروف شوند 






 





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی