صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

افسوس تائب کاش این فداکاریم سی سال پیش بود

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ق.ظ

اگر این نوع فداکاری تائب و این صخا سی سال پیش با آن مردم بسیار پرشور و انقلابی اتفاق می افتاد امروز یک فقیر نداشتیم امروز مشکلی برای پاداش خوبی را به خوبی دادن نداشتیم 

اگر آن مردم که واقعا شور و نشاط عجیبی داشتند و تعصب خاصی به جوانمردان داشتند امروز تائب در ایران حرف اول را می زد ریاضتهای تائب از خود گذشتگیهای تائب فداکاریهای تائب باید بهتر از اینها جواب می داد 

آنوقتها بدحسابیها اصلا نبود و اگر بود خیلی کم بود و به چشم نمی آمد مردم اگر نداشتند نمی خوردند و قانع بودند 

زنها اصلا به فکر تجملات نبودند فقط کار می کردند و سرشان به زندگی گرم بود مادر بزرگانی داشتم که اگر یک نان به دستشان می دادی شب تا صبح دعایت می کردند 

الان هم اگر زنده بودند یک تار مویشان را با دنیا عوض نمی کردم همه زنها الگو بودند حیف شدند 

آن همه همت و فداکاری کجا رفت آن شیر زنان کجا رفتند صبح تا شب کار می کردند شب تا صبح بچه دار ی می کردند 

نه امکاناتی نه شیر آبی نه آبگرم کنی همه لباسها در میان یخهای رودخانه شسته می شد 

اگر آنها آن شاکران و صابران زنده بودند امروز تائب با دعای خیرشان مشکلات همه را به آسانی آب خوردن حل می کرد 

شما نوه های آن شیر زنان هستید من فداکاری کردم شما هم همکاری کنید از همین لحظه شروع کنید شماره حسابهای صخا در وبلاگ هست و فرصت خوبی برای همکاری از تائب فداکار 

چون توانائیهای تائب آن مردم را می خواهد آن عاشقان جوانمردان و فداکاران را می خواهد 

آنهائی که یک لیوان آب از دستت می گرفتند ده برابر تلافی می کردند 

آنها که در حمام عمومی روستا پشتشان را یک کیسه خشک و خالی می کردی هزاران بار دعایت می کردند تعریف و تمجیدت می کردند روی سرشان جا داشتی کجایند آن پیرمردها و ریش سفیدهای سپاسگزار 

شما نوه های آن شیر مردان هستید پس از تائب فداکار حمایت کنید در قالب قرض الحسنه حمایت می خواهم این خیلی سخت نیست از همین حالا شروع کنید 

من عادت داشتم وقتی به حمام می رفتم همه پیرمردها را کیسه می کردم و تعریفها و دعاهای خیر آنها از طریق اقوام و دوستان به گوشم می رسید و من بیشتر به آنها خدمت می کردم 

تبلیغ و تعریف و تمجید و حمایت اثرات مطلوب خودش را دارد اگر یک نفر در آبادی شاهکار می کرد همه قدرش را می دانستند همه حمایت و دفاع داشتند حمایتها و پشتیبانیها بسیار پر رنگ بود 

و رمز و راز موفقیت فداکاران در همین بود امروز هست اما خیلی کمرنگ است و یا با التماس و خواهش است 

آنروزها بدون التماس و بی بهانه یاری می شدی امروز دنبال بهانه هستند تا اندک حمایت را هم قطع کنند 

و این خیلی خیلی بد است امروز به شرط چاقو هندوانه می خرند آنروزها اینطور نبود 

آنروزها با اینکه دستشان خالی بود باز از فداکاران حمایت جانانه و بی بهانه بود امروز من می بینم با سوادان و با فرهنگ هائی را که بدنبال بهانه می گردند تا حمایت نکنند دیدم افراد توانائی را که بدنبال بهانه هستند تا حمایت نکنند پس صلح و صفا کجا رفته است پس خدا کجا رفته است 

من بی بهانه و خداپسندانه صخا را افتتاح کردم و خدمت کردم به سبک همان فداکاران قدیم 

خواهش می کنم به سبک همان قدیمیها از من حمایت کنید و مرا که دهقان فداکار شدم حمایت و پشتیبانی کنید

تائب به روش جوانمردان قدیم فداکاری و خدمت کرد شما هم به روش سپاسگزاران قدیم حمایتش کنید 

بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم    که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد  

تائب به تقلید از قدیمیها کار کرد شما هم به تقلید از قدیمیها قدرش را بدانید 

آری آری شما نوه ها و نتیجه های آن شیر زنان و شیر مردان هستید و تائب در قرض الحسنه و در راه خدا و زیر سایه علم و عرفان و صداقت و ایمان با شعار کرامت عرفان حمایت آسان سالیان درازی از شما حمایت می خواهد 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد            تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید

همه شما خاطرات خوبی از زبان آنها چه درحیات هستند چه در ممات در مورد تائب شنیده اید خاطرات خوش عرفانی و روحانی که قلب آنها از اعمال و رفتار تائب راضی و خشنود بود و همه تعریف و تمجید داشتند 

در خانواده ها هرجا سخن از عشق و علاقه و صداقت و ایمان بود نام تائب می درخشید پس تائب که باعث افتخار شما و پدر بزرگها و مادربزرگهایتان بود در ادامه راه حمایت خداپسندانه می خواهد 

حمایتی که نفعش و استفاده اش به گرفتاران و دردمندان می رسد و دعای آنان بدرقه راهتان می شود پس بیشتر توجه کنید تا قلبهای زیادی در صخا شاد شوند 

این بیت را روی دیوار صخا شعبه ابرسج چندین سال پیش نوشتم 

تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید        روی دیوار نوشتم اما با دیوار نداشتم 

این همه پولهای معطل و بیکار داریم با حمایت و تبلیغ و تشویق بیشتر صخا را پر و پیمان کنیم تا راحت و آسان خدمت کند و مردم از ناحیه چندین درصد معوقه آزار نشوند 

  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی