صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مشکل معوقات صخا و وعده های حمایت خوب

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ق.ظ

من با صخا بهترین توجه و عنایت را به مردم داشتم مردم هم با حمایت پاسخ خوبی به من دادند هرچند کار بزرگ است و بیشتر و بیشتر توقع و انتظار هست 

چندین سال با مشکلات معوقات روبرو هستیم یعنی از همان وام اولی که در سال 78-79دادیم با این مشکل مواجه بودیم 

اما آن سالها کمتر به چشم می آمد و البته وضعیت اقتصادی مردم بهتر بود 

اما اکنون این فشارها بیشتر احساس می شود و البته حمایتهای بیشتری را می طلبد 

خوشبختانه با افراد بزرگ و توانائی که به ما پیوستند این مشکل تا حدود زیادی قابل تحمل شد اما اگر بدحسابیها نبود این همه هنر و توانائی تائب خرج پیشرفت و رشد و شکوفائی می شد 

با توجه به تکرار این مشکل و درک همه مشتریان صخا و البته هیئت امناء و کارکنان صخا به نتایج مطلوبی رسیده ایم 

و وعده های بسیار خوبی از تعدای از عزیزان گرفته ایم که انشاء الله بموقع عملی گردد 

و هرچه زودتر شاهد این حمایتها و توجهات باشیم که مشکلات بیشتری را حل نمائیم با تدابیری که سال 94اندیشیدیم خوشبختانه به راههای خوب و مثبتی رسیدیم و کم کم این راهکارها جواب می دهد 

کارهای خیر و خداپسندانه و مردم پسند از جاهائی حمایت می شود که هیچ کس فکرش را نمی کند 

ما به همراه همه مشتریان صخا این را بوضوح دیده ایم و همیشه شاهد دستهای غیبی بودیم 

پس هرچه هست باید در خلوص نیت کوشید هرچند سختیهای زیادی دارد اما ارزشش را دارد وقتی خداوند وعده حمایت و پشتیبانی داده است ارزش صبر و شکر جمیل را دارد 

من همیشه گفتم اگر در اوج صداقت و ایمان باشی مردم بسیار خوب هستند و اگر جائی بد بودند بدان سوء تفاهمی وجود داشته وگرنه همه مردم با اهالی علم و عرفان خوب بودند و هستند 

و این سوء تفاهمها با حمایت و توجه بهتر حل شدنی است نباید بخاطر بدحسابان تائب زیر سوال برود حیف است 

حافظ و سعدی و همه شاعران و عارفان حتی یک دشمن هم ندارند چون واقعا خوب بودند خدا هم توفیقشان داد 

تائب از روزی که پا در علم و عرفان گذاشت از همان سالهای 74-75 اینها را به وضوح دید 

مردم هم شاهد این عشقها و علاقه ها بودند و من هم برای سپاس از مردم به آب و آتش زدم و بی نهایت تلاش شبانه روزی داشتم اگر با مردم خوب باشی مردم بسیار خوب هستند پس باید خوب باشی 

باید برای این مردم به آب و آتش بزنی خودت خیرش را خواهی دید 

من با لطف و عنایت همین مردم به اوج علم و عرفان رسیدم با تعریفها و تبلیغات آنها به حافظ و قرآن رسیدم 

همین مردم پشتیبان کارهای خیر من بودند و هستند بدون آنها من هیچ بودم 

پس از همه توانایان به عشق این مردم حمایت می خواهم تا راحت به مردم خدمت کنم آسان خدمات عرضه نمایم 

من برای پیشرفت و رشد و شکوفائی قرض الحسنه از شما افراد توانا حمایت می خواهم 

من برای گره گشائی بیشتر و بهتر توجه و عنایت می خواهم 

حالا که از برکت صداقت و ایمان خداوند کمک کرده و درهای رحمتش را در قالب صخا باز نموده شما هم درهای خیر و برکت را با حمایت و دعا و تبلیغ و توجه باز نمائید 

با همت و پشتیبانی بیشتر که در خور و شان مقام نیکوکاران و جوانمردان است به تائب در صخا توجه شود 

باز هم از همه حمایتها و تعریفها و تبلیغات خداپسندانه شما عزیزان تشکر می کنم 

این حمایتها و تعریفها نتیجه اش خیر و برکت در صخا می شود و همه بهره مند می گردند 

امروز یک نفری به من زنگ زد و از صخا دو سه ماهه وام خواست که اصلا احتیاج نداشت و چندین بار برای تقویت حساب پس اندازش تلفنی و حضوری گفته بودم 

و اولین حرفم این بود که برای این روزها افتتاح حساب و تقویت حساب و برگشت بموقع اقساط می خواستم 

چون همه به هر حال یکروزی کارشان گیر می کند مخصوصا در این وضعیت اقتصادی 

پس شما هم بیشتر حمایت کنید حتما یک روزی از صخا وام می خواهید و ما با دست باز به شما خدمت خواهیم کرد 

هیچ جا از صخا بهتر نیست اگر مشکلی هم بوده و هست از بدحسابان است از تائب و یا از صخا نیست 

من همیشه بیست درصد معوقه داشتم اگر معوقات نبودند بسیاری از حرف و حدیثها نبودند 

باز هم می گویم افراد توانا بیشتر به قرض الحسنه صخا توجه کنند با سپاس فراوان درود به همه کسانی که نیت خیر و تلاش در راه صداقت و ایمان دارند 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۱ ابوالفضل ابراهیمی
بسیاری از عزیزان در تعطیلات که در ابرسج می آیند از وبلاگ صخا و مطالب متنوع آن که بیشتردر زمینه قرض الحسنه و اشعار و سخنان بزرگان است ابراز رضایت و خشنودی کردند که لازم دیدم به عرضتان برسانم
و از همه کسانی که با پیامهای خوب و سودمند خودشان به صخا و تائب لطف و عنایت داشتند تشکر می کنیم 
   

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی