صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

نکات مهم تائب برای سحرخیزی

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ق.ظ

در مورد سحرخیزی مقالات بسیار زیادی را مطالعه کردم خودم تجربه های بسیار زیادی را در این زمینه کسب کردم 

و سوالات بسیاری برایم پیش آمد و با دیگران مطرح کردم و چیزهائی دستگیرم شد 

توصیه های زیادی به دیگران کردم که تا می توانند سحرخیز باشند سحرخیزی فوائد بسیاری برای بدن انسان و برای جامعه دارد من این را در خودم مشاهده کردم و درمردم هم بوضوح دیدم 

کسانی که مرا صبح زود در پیاده روی می دیدند اولین عکس العملشان و حرفشان خوشحالی آنها بود 

طبیعتا همه خوشحال می شوند چون ذاتا انسانها طرفدار خوبیها هستند 

این یک انگیزه بزرگ برای من بود که بدینوسیله می توانستم و به همین راحتی مردم را خوشحال می کردم 

برعکس وقتی مردم یک سیگار بدست یکنفر می بینند ذاتا و طبیعتا ناراحت می شوند

من اوایل که مطالعه ام کمتر بود تحقیقاتم کمتر بود کمتر با دیگران بحث و تبادل نظر داشتم معلومات کمتری هم در این زمینه داشتم و اما با زود خوابیدن توانستم صبح زود راحت بیدار شوم و وقتی چنین دیدم زود خوابیدنم را زودتر کردم 

مثلا اوایل ساعت ده تا یازده می خوابیدم دو سه ساعتی زودتر خوابیدم و از آنطرف زودتر بیدار شدم 

مثلا ساعت پنج و نیم تا شش بیدار می شدم از سال 74-75 ساعت یک و نیم تا دو بیدار بودم و حافظ و قرآن و نهج البلاغه و کشکول شیخ بهائی می خواندم و بعد برای رفع خستگی و تقویت روح و روان به سمت کوههای ابرسج

می رفتم و دوساعتی پیاده روی و کوهنوردی داشتم 

این سحرخیزیها در رحم و غیرت و خجالت انسانها تاثیر بسیار بالائی دارد و درجات آنها را بالا می برد 

یعنی اینکه بیشتر به فکر گره گشائی و رفع گرفتاریها تلاش می کنی دعا می کنی از خداوند می خواهی 

انسانهای سحرخیز بیشتر به یاد خداوند هستند و این یک انگیزه خوبی بود که سحرخیز شوم چون می خواستم از همه بیشتر به خدا فکر کنم با خدا باشم یاد خدا را در خودم بهتر جاری کنم 

خواب قیلوله چند دقیقه ای قبل از نماز ظهر حداقل نیم ساعت حداکثر یک ساعت در بیدار شدن صبح زود خیلی کمک می کند و در روایتها هم زیاد داریم از نظر علمی هم ثابت شده است 

عشق و علاقه و خواستن هم خودش در سحرخیزی بسیار تاثیر دارد باید از ته دل بخواهی و دوست داشته باشی 

البته از مردم عزیز می خواهم قدر سحرخیزان و عاشقان را بیشتر بدانند 

تائب با سحرخیزی صخا را افتتاح کرد و این افکار تائب حاصل سحرخیزی و آثار و برکات سحرخیزی است 

پس قدر صخا را با حمایت بدانید و دیگران را تشویق و ترغیب به حمایت کنید 

دیگران را تشویق کنید تا بموقع اقساط خودشان را پرداخت نمایند و با این قرض الحسنه خوب و عرفانی بهتر از هرجای دیگری باشند چون این کار با همه کارها فرق دارد 

سحرخیزی حال و حوصله ات را خیلی زیاد می کند کارهائی می کنی که دیگران توانش را ندارند 

من قبل از سحرخیزی ام توان افتتاح صخا را نداشتم از روزی که سحرخیز شدم در سالهای 74-75 به فکر افتتاح صخا افتادم پس سحرخیزی حوصله ات را توانت را اعتبارت را بسیار بالا می برد 

بسیاری نکات خوب و مفید هستند که باید سحرخیز باشی تا متوجه بشوی پس سحرخیز باشید 

از همه سحرخیزان در سراسر کشور عزیزمان ایران و حتی در همه جای جهان می خواهم از صخا حمایت و پشتیبانی کنند تا در سایه سحرخیزی به دردمندان و گرفتاران رسیدگی نمائیم 

و توان و قدرت صخا روز بروز بالاتر برود و گرفتاران بیشتری در قالب قرض الحسنه بهره مند شوند 




 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی