صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

توجه به پاداش نیکوکاران و فداکاران

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ق.ظ

عشق خداوند به نیکوکاران بهترین دستمزد و زیباترین پاداشهاست اما .............

وظیفه همه ما انسانهاست که از نیکوکاران و فداکاران حتی اگر کافر باشند تشکر و سپاسگزاری کنیم 

قدر انسانهای خوب و کارهای خوب را بدانیم چون این نقطه قوت جامعه است و نقاط قوت را باید تقویت کنیم و گرامی بداریم اگر خدای نکرده قدرشناس نباشیم عواقب بسیار بدی گریبانگیر ما خواهد شد 

هرچند قلدرهائی بودند که در جواب نیکوکاران می گفتند آن عذابی که وعده داده شده است را به خدا بگوئید زودتر اقدام کند و از فرصتها و صبر خداوند سوء استفاده می کردند و هیچکدامشان خیر ندیدند و از کرده و گفته خود پشیمان شدند 

انسان زرنگ کسی است که در راه خشنودی بندگان خدا قدمهای خداپسندانه برمی دارد 

تا عشق خدا را جذب کند تا شامل آیات و روایات قرآن و ائمه اطهار گردد 

پاداش نیکوکاران اگر داده شود به نفع مردم و جامعه است آنها پاداشی که می خواهند برای کسانی که ندارند یک دعا یک صلوات است که آنهم به سود خودشان دیگران را تشویق کنند اطرافیان را دوستانشان را فامیلشان را 

وقتی خداوند از نیکوکاران تعریف می کند آنها را تشویق می کند برایشان ارزش قائل است 

پس چرا ما به بهانه های مختلف از نیکوکاران بد می گوئیم خداوند هیچ وقت از نیکوکاران بدش نمی آید حتی اگر مشکلی داشته باشند حتی اگر نقطه ضعفی داشته باشند پس ماهم نباید به هیچ قیمتی از نیکوکاران بدمان بیاید این گناه بزرگی محسوب می شود باید نیکوکاران را حمایت کنیم تا نقاط ضعفشان برطرف شود 

باید به درددل آنها عاشقانه گوش بسپاریم و در صدد رفع معظلاتشان باشیم باید فرهنگ حمایت از نیکوکاران را در خودمان و در خانواده امان ودرجامعه تقویت کنیم وای بحال کسانی که نیکوکاران را ضایع می کنند 

آنها دشمن آیات و روایات هستند چون خدا دستور دادکه اجر نیکوکاران را ضایع نخواهم کرد پس بکوشیم اجر نیکوکاران ضایع نشود اگر دین داریم اگر جوانمرد هستیم 

خداوند عاشق نیکوکاران است ماهم عاشق نیکوکاران باشیم 

تعارف که نداریم عشق به نیکوکاران ضعیف شده است توجه به فداکاران کم شده است تبلیغ و تشویق اندک گشته است پس حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد مردم را به عشق نیکوکاران بیشتر تحریک کنیم ثواب دارد 

در دوره ای که سوء تفاهمها زیاد می باشد سوء ظن ها بسیار شده است امثال تائب به حمایت بیشتری نیاز دارند 

کسانی که توانا هستند وظیفه اشان سنگین است خداوند به آنها بخشید تا ببخشند 

و خرج این بخشش کجا بهتر از صخا کجا ارزشمندتر از صخا خداوند انها را توانا کرد که به مجموعه های گره گشا و قرض الحسنه کمک کنند پس باید عجله کنند و خدا را یاری کنند 

خداوند به امثال تائب دستور داد که در راه نیکوکاری جانبازی کنند و هیچ ترس و نگرانی نداشته باشند خداوند حامی و پشتیبان است و انصافا هم هست اما دستهای غیب آبروی خدا را نبرند 

آنهائی که در هرکجا هستند اهل دل هستند دستهای غیب خدا باشند و مجموعه هائی همچون صخا را پر و پیمان کنند تا مردم از جوانمردی و هنر تائب بی نهایت استفاده کنند و راحت لذت ببرند 

و به خداوند بنازند و ببالند عارفان باید از همه بهتر و قدرتمندتر باشند آنها جانشین خدا هستند 

مردم از آنها انتظارات و توقعات بالاتری دارند و حق دارند عارف و عاشق باید دستش باز باشد تا کسی ناامید از او برنگردددست خالی نیاید پس به عارفان و عاشقان بیشتر توجه کنیم 

 مردم عیال خداوند هستند بهترین انسانها نزد خدا کسانی هستند که در راه گره گشائی مردم به آب و آتش می زنند در راه قرض الحسنه قدمهای محکمی برمی دارند 

کعبه کسانی را زیارت می کند که واسطه خیر می شوند تائب در قرض الحسنه به همه رو می اندازد بلکه پولی جذب کند و وام به مردم بدهد این یعنی کعبه طوافت می کند 

پس من برای اینکه خانه خدا طوافم کند به عالم و آدم رو می اندازم و پول جذب می کنم تا گره از نیازمندان باز کنم و امیدوارم این توانائی من آنقدر زیاد شود که هیچ کس دست خالی از صخا نرود 

و آنهائی هم که تحت تاثیر معوقات اذیت و آزار شدند جبران کنم تلافی کنم پس حمایتها را بیشتر کنیم که عارف و عاشقی همچون تائب به خاطر گناه دیگران تخریب و تحقیر و تضعیف نشود 

در راه سربلندی عارفان و عاشقان بی نهایت تلاش کنیم بی نهایت تبلیغ و تشویق کنیم 

در راه سربلندی تائب خودم قدمهای محکمی برداشتم خودم بالاتر از توانم تلاش کردم خانواده ام بی نهایت کوشش کردند شب و روز به مردم خدمت کردند صبر و شکر کردند 

دوستانم بهترین تلاشها و تبلیغات را انجام دادند اما کار بزرگ است و انسانهای بسیار بزرگ و قویتری می خواهد خدا هم انسانهای توانا زیاد دارد آنها باید تائب را بشناسند تا به تائب خیلی راحت کمک کنند حمایت کنند 

تائب از همه نیکوکاران بیشتر تلاش کرده است در مقالات من این تلاش را بوضوح می بینید چون من از همه بیشتر عاشق قرض الحسنه هستم و فقط یوسف هندی مسئول قرض الحسنه های سمنان و گلستان از من عاشقتر بود از من دلسوزتر بود که او هم مرا تائید کرد و فقط حاجی خدامی مسئول صندوق بسطام از من عاشقتر بود ازمن دلسوزتر بود که او هم مرا تائید کرد وگرنه از تائب عاشقتر نداریم 

بهترین انسانها و تواناترین انسانها از یوسف هندی و خدامی در قرض الحسنه حمایت و پشتیبانی کردند 

آنها هم به نحو احسن تائب را تائید کردند حمایت و پشتیبانی نمودند خداوند اموات همه کسانی را که عاشق نیکوکاران هستند رحمت کند مردم بیشتر عاشق نیکوکاران باشید 






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی