صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

جوانترین زن 80 ساله دنیا

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ق.ظ

چندین سال همه را به فرهنگ و ورزش سفارش کردم خودم از سالهای کودکی به کوهنوردی و فوتبال علاقه داشتم و 

همچنین به خواندن کتابهای مختلف و مطا لعات فراوان مخصوصا اشعار حافظ  علاقه بسیار داشتم 

ارنستین شفرد 80 ساله ورزشکار و قهرمان پرورش اندام هفته گذشته تولد هشتادسالگی خودش را جشن گرفت 

این زن آمریکائی که زاده شهر بالتیمور ایالت مریلند است لقب پیرترین ورزشکار فعال پرورش اندام زنان را به خود اختصاص داده است 

او از سن 56سالگی ورزش پرورش اندام را آغاز کرده و هم اینک پیرترین پرورش اندام کار زن در دنیا است 

و از این جهت نام او در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است 

او در تولد هشتاد سالگی خود با نوشتن مطلبی در صفحه فیسبوک خود با سپاسگزاری از خدا به خاطر دادن بدنی سالم  

  به او گفته است که همچنان به ورزش پرورش اندام در دهه نهم عمر خود ادامه خواهد داد 

این پرورش اندام کار آمریکائی صبح ها ساعت 3بامداد ازخواب برمی خیزد و ورزش می کند او در طول هفته بیش از 130کیلومتر می دود 

برنامه اصلی غذای او سفیده تخم مرغ و مرغ آب پز و سبزی و مقدار زیادی آب است او روزانه از طریق این مواد غذائی 

1700کالری دریافت می کند 

او گفته است هیچ نوع مکمل داروئی مصرف نمی کند 

جادوی ورزش این زن 80ساله را جوان نگه داشته است اینجانب که از سال 67-68 به کوهنوردی پرداختم و همیشه سحرخیز بودم خیلی خوشحالم وقتی می بینم بزرگان ما همه صبح زود را از دست نمی دهند 

به خودم افتخار می کنم که این اخلاق بسیار خوب را دارم 

صبح خیزی و سلامت طلبی چون حافظ     هرچه کردم همه از دولت قرآن کردم 

این که پیرانه سرم صحبت یوسف بنواخت   اجر صبریست که در کلبه احزان کردم 

گربه دیوان غزل صدر نشینم چه عجب       سالها بندگی صاحب دیوان کردم 

سایه ای بردل ریشم فکن ای گنج روان        که من این خانه به سودای تو ویران کردم 

توبه کردم که نبوسم لب ساقی و کنون       می گزم لب که چرا گوش به نادان کردم 

من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه       قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم  

من عاشق فعالان و فداکاران هستم هرکجای دنیا که باشند هر دین و مذهبی که داشته باشند برایم فرق نمی کنند فقط عاشق فعالان و فداکاران باسوادان و بافرهنگان بی طرفان و بی غرضان و افرادمحبوب و مردمی هستم 

همه آنها را هم به صخا دعوت می کنم تا در سایه همه بزرگواران خیلی راحت به مردم خدمت کنم 

من هم همچون خانم ارنستین شفرد و همه عاشقان پروردگار  از خدا می خواهم که به من ایمان و همت و قدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم آمین  


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی