صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مغزهای پردانش و سالم بوجود بیاوریم

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ب.ظ

اگر در راه فرهنگ و ورزش قدم برداریم و در این راه تلاش کنیم دیگر بهترین افکار و اندیشه ها را داریم 

با بهترین افراد در تماس هستیم من بعد از اینکه در راه فرهنگ و ورزش قدم برداشتم طبیعتا به سمت و سوی حافظ و قرآن قدم برداشتم و طبیعتا گرایشم به سمت و سوی با سوادان و بافرهنگان شد 

من عاشق دکتر سمیعی هستم سخنانش را می خوانم و دنبال می کنم عاشق کردوانی هستم سخنانش را می خوانم 

و سعی کنیم مغزهای پردانش و سالم بوجود بیاوریم تا همه راحت باشیم 

به قول دکتر سمیعی ساختن برجهای بلند در دبی و امارات مسخره است چرا که ارزش قدرت افراد و تفکر آنها معلوم می شود برجهای دنیا مغزهای انسانها هستند مغزهای پردانش برای صلح و ثبات تلاش می کنند نه برای جنگ و تخریب 

مغزهای پردانش و جسمهای سالم هرگز غیبت نمی کنند و تهمت نمی زنند 

سوء تفاهم و سوء ظن سهم مغزهای بی دانش است انسانهای با سواد و بافرهنگ بجز خدمت به خلق و اندیشه در گره گشائی هیچ کاردیگری ندارند یعنی به هیچ کاری نمی رسند 

جناب دکتر سمیعی من بعنوان یک شاعر و یک عارف پولهایم را برج نساختم هزینه امکانات رفاهی نکردم پولهایم را در قرض الحسنه صخا ریختم و به مردم وام دادم مردمی که واقعا نیاز به این وامها دارند 

پس قابل توجه همه کسانی که توانا هستند اندکی به تائب توجه کنند و حمایتش کنند تا این جوانمرد سربلند و مغرور به کارش ادامه دهد و به علم و عرفان حافظ و قرآن مغرورانه ببالد 

مغزهای پردانش پیامهای محبت آمیز و دلگرم کننده به دیگران می دهند و جوانمردان و فداکاران را حمایت و تشویق

می کنند خداوند اموات همه کسانی که مشوق دلسوزان هستند را بیامرزد 

من در نظر دارم با جذب بهترین افراد و تواناترین افراد قدرت صخا را بیشتر کنم تا همچون سالهای 78-84 بهترین وامهای قرض الحسنه را بدون حساب و بدون کارمزد و بدون شرط و شروط بدهم 

نیت من این است و فقط حمایت سریعتر می تواند مرا به اهداف عرفانی و روحانیم برساند 

گول ظاهر افراد ثروتمند را نباید خورد گول رفاهیات ظاهری را نباید خورد یکروز همه به همت و دانش تائب پی خواهند برد من تمام تلاشم را بکار گرفتم و پولهایم را و پولهای رفیقانم را در صخا ریختم و به همه مردم مخصوصا کسانی که اهل فرهنگ و ورزش بودند وام دادم و امروز خوشحالم که به جاهائی رسیده اند 

هرچه صخا قوی تر باشد بیشتر به ورزشکاران و محصلین و دانشگاهیان می رسم و وامهای ویژه به آنها خواهم داد 

از همه کسانی که از وامهای صخا سود و بهره بردند و به جائی رسیده اند می خواهم اکنون صخا را فراموش نکنندو به یاد آن گذشته ها برای استفاده دیگران به صخا بیایند 

داشتم کسانی را که 50هزارتومان در سال 78-79از من وام گرفتند اکنون میلیاردر هستند و مرا تحویل هم نمی گیرند 

و برای چنین افرادی واقعا متاسفم پول و ثروت رفتنی است این معرفت است که می ماند 

هرچند خداوند جای آنها را قشنگ پر کرده است اما هرکسی باید بیشتر به فکر معرفت و انسانیت باشد 

اگر اینطور باشد بهشت می شود و همه زیبا زندگی می کنند  

اگر اینطور باشد غیبت ها و تهمتها و سوء ظن ها و سوء تفاهمها کمتر می شوند و امثال تائب راحت بکار خودشان ادامه می دهند امثال تائب باید حمایت شوند تا قویتر به کارشان ادامه بدهند 

ای مجلسیان سوز دل حافظ مسکین                    از شمع بپرسید که در سوز و گداز است 

از وی همه مستی و غرور است و تکبر                وزما همه بیچارگی و عجز و نیاز است 







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی