صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

آیات قرآن را بخوانید و معنا و تفسیر کنید

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم معنیش کن بنام خداوند بخشنده مهربان یعنی اینکه تائب خدا را دارد چه غم دارد با خدا باش پادشاهی کن یعنی اینکه امیدت به خدا باشه مرد 

یعنی اینکه وقتی باخدا بودی و امیدت به خدا بود و دلت برای مردم سوخت نیتت صداقت و ایمان بود رحم و غیرت و خجالت را به اوج رساندی خدا هم یک مزد و پاداش خوب بهت می ده و اسمش را میزاره صخا و می گه نوش جون خودت و مردم یعنی اینکه خدایا خیلی بحالی خیلی صفا داری 

یعنی اینکه وقتی به جمله از خود گذشتی رسیدی شیخ بایزید بسطامی احترام گذاشتی و عمل کردی و با ریاضتهای جان شکار عرفانی تفسیرش کردی سحرخیز و اذان گو و شب زنده دار شدی خداهم مزد و پاداش خوبی به تو میده می گه یه جمله عمل کردی منم شاعر و نویسنده ات می کنم نامت را هم به عشق و به یاد شیخ بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی میزارم شیخ تائب ابرسجی و در تمام دنیا معروفت می کنم خدا سردسته بخشنده هاو مهربونهای عالمه 

ای نه دله ای ده دله هرده یله کن     صراف وجود باش و خود را چله کن 

یک صبح به اخلاص بیا در بر ما          گر کام توبرنیامد آنگه گله کن 

خدا رحمتت کنه شیخ ابوسعید ابوالخیر  دمت گرم با شعرت ممنون و متشکر 

الم نشرح لک صدرک  معنیش کن آیا ماسینه تورا گشاده نساختیم یعنی اینکه هرچه غیبت و تهمت و سهل انگاری و ضدهمکاری در صخا می بینی هرچه طعنه و تمسخر و فحش و ناسزا می شنوی 

هرچه به التماسها و خواهشهایت جواب رد می دهند و ارزشی برای کار خیرت قائل نیستند عین خیالت هم نیست و باز تو روزبروز سرحالتر و تواناتر به کارت ادامه می دهی  ماسینه ات را وسیع کردیم و دریا کردیم و قلب تورا قلب شیر کردیم تا هیچ شیطنتی اثر نداشته باشد 

و وضعنا عنک وزرک معنیش کن و بار سنگین را از تو برنداشتیم یعنی اینکه کوه غم و غصه رو دوشت بود مشکلاتی که غیرقابل تحمل بود اون همه مشکل کجاست الان هیچکی مشکلی و باری روی کول تو نمی بینه شاید باشه اما کسی باور نمی کنه نمی بینه 

الذی انقض ظهرک معنیش کن همان باری که سخت برپشت توسنگینی می کرد یعنی اینکه غم و غصه ات زیاد بود پدری داشتی عیالوار و کارگر که از یتیمها بدتر بودی 

تو اون فقر و بدبختیها نه تا دختر و پسر بودین و همه غصه ها بدوش تو بود الان همه آنها را عروسیشون کردم و رفتند خانه بخت و بار سنگین از دوش تو برداشته شد 

کارگری بودی زیردست که حق قانونی اداره کار را هم التماس می کردی نمی دادند فتوی امام خمینی را براشون آوردی ندادند (مزد کار متعارف اشکالی ندارد)آیه قرآن و حدیث و روایت آوردی ندادند 

مجبور بودی اوقات فراغت بری کارگری یه ماشین آجر را به سه ساعت ببری و فقط سیصد تومان سال 73-74بگیری پیش شیخ عباس و استا حسین یوسف هندی و خدامی را واسطه آوردی ندادند

تنهائی کار سه نفر و می کردی و نصفه مزد می گرفتی از دست و پنجه ات خون جاری شد 

45کیلو کم کردی یه مشت استخوان شدی داشتی می مردی حالا چی کارآفرینت کردم یه خورده پولدارام به تو توجه کنند از تو حمایت کنند می تونی هزاران نفر را سرکار ببری 

مدعی خواست که از بن بکند ریشه ما    غافل ازآنکه خدا هست در اندیشه ما 

می تونی درد دلت را به تمام جهانیان بگی در قالب مقاله و شعر الان دهها نفر نمی زارن دست به سیاه و سفید بزنی هزاران نفر از سراسر دنیا حمایتت می کنن 

از انگلستان و اتریش هم برات مشتری فرستادم از تبریز و مشهد و تهران و همه شهر و روستاهها برات مشتری فرستادم برات کمک فرستادم شب زنده دار و سحرخیزو کوهنوردت کردم عاشق فرهنگ و ورزشت کردم تا هم از لحاظ روحی هم از لحاظ جسمی قوی باشی تا هربار سنگینی برات سبک باشه واین همه غم و غصه و فشار برات هیچی نیست 

و رفعنا لک ذکرک معنیش کن و آوازه تو را بلند کردیم یعنی اینکه اسمت همه جا پیچیده است نامت تو ذهن و تو قلب همه جا گرفته رو زبون همه صخا هست صندوق قرض الحسنه ابوالفضل 

اون الف آخری معجزه همین آیه است نام تو ببین چه قد کشیده مثل برنج محسن روز بروز هم قدش بلند تر میشه صداقت و ایمان داشتی یه قدم بیشتر نیامدی که ما برات هزاران قدم برداشتیم 

خدمت تو را صداقت و ایمان اسکورت می کنن 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید  

عارف و شاعر و کار آفرین و خلاق و سرپرست و مدیر و خیر و نیکوکار شدی نام تو اینچنین بلند کردیم هرکی بیاد جلو همینه نه تنها تو هرکی باشه این وعده رو بهش دادیم و می دیم 

فان مع العسر یسرامعنیش کن بنابرین مسلما با سختی آسانی است 

ان مع العسر یسرا معنیش کن و مسلما با سختی آسانی است

فاذا فرغت فانصب معنیش کن پس هنگامیکه از کارمهمی فارغ شدی به مهم دیگر پرداز 

و الی ربک فارغب معنیش کن و به سوی پروردگارت توجه کن یعنی اینکه از انگلستان هم پیام آمد بدان کار ماست سوپرپولدارها هم به صخا آمدند باز کارماست افراد توانا و معروف هم به صخا آمدند و پاشونو کم کم باز می کنیم کار ماست کم کم واسه اینکه پر رو نشی بگی هنر خودم بود جذب کردم نه بابا هنر علم و عرفانه هنر حافظ و قرآنه هنر سحرخیزیه تو هیچی نیستی 

تائب هستی باش ما تائبت کردیم شاعرو نویسنده هستی ما کردیم سرپرست و خیر و نیکوکار و معروف شدی ما کردیم تو هیچ چی نیستی 

هزارتومان تا یک میلیارد تا کمتر و بیشتر اگه آمده ما آوردیم تو یادت باشه فراموش نکنی 

اگه توجه و عنایت و حمایتت از خدا بیشتر باشه بیشتر بهت می دیم اگه کم باشه و یا نباشه ازت می گیریم شوخی هم نداریم خیلی هم جدی می گیم 

یه نگاه به دوروبرت کن می فهمی اونهائی هم که در ظاهر بر و روئی دارن گولت نزنن میگیریم فعلا امتحان پس میدن توجه و عنایت و حمایت تو همینطور روز بروز بیشتر کن کاریت نباشه تازه از انگلستان پیام زدم این یه چراغ سبزه واسه تو و واسه همه اونهائی که تو رو می خونن 

  باسلام خدمت شما بزرگوار اینجانب دکتر آریاپوردر انگلستان هستم مطالب جالب شمارا مشاهده کردم اینجانب میخواهم مبلغ یک میلیاردتومان بعنوان قرض الحسنه در صندوق شما بصورت الی الحساب جهت امور خیریه وقرض الحسنه واریز کنم لطفآ شماره حساب وآدرس خود را ایمیل کرده تا وکیل اینجانب در تهران با شما تماس بگیرد امیدوارم بتوانم بیشتر به شما وهموطنانم خدمت کنم باتشکرdkamir- arya@yahoo.com

 علی دائی و قلعه نوئی و علی کریمی و خلاصه همه نیکوکاران عالم رو اسمشونو تو صخا میارم

صخا از تو نیست ازمنه از فرشته هامه معجزه علم و عرفانه پس خودم به تو دادم خودم هواشو دارم فقط مردم باید بیشتر شکر کنن پولدارا باید بیشتر فکر کنند فعلا بزار امتحانشونو پس بدن 

من یه خرما یه پیرزنه به محمد کمک کرد آیه براش فرستادم بزار امتحان پس بدن تماشا کن  

بزار بی تفاوت باشن بزار بی توجه باشن بزار به تائب من به صخای من نگاه هم نکنن دارم براشون 

از ایران پیام ندن حمایت نکنن از انگلستان نشونشون میدم صخا از منه از تونیست 

صخا ازمعجزات علم و عرفان      صخا لطف و عنایتهای یزدان 

افراد توانا باید این بیت را تفسیرکنن باید بخونن باید فکر کنن کار یه بی سواد نمی تونه باشه کار خداست کار یه آدمی که به برکت یاد و نام خدا گفته و به عرضتون می رسونه 

خدایا گفتی یک ماه گرسنگی بکشیم تا حال فقیرا رو درک کنیم نمیشه یک ماه چند میلیارد پول بهمون بدی ببینیم ثروتمندان چه حالی دارن عید سعید فطر مبارک 

فطر امده خوردنی فراوان بخورید   پیتزا و کباب و مرغ بریان بخورید 

دزدانه اگر در رمضان می خوردید    شوال رسیده پس نمایان بخورید  عید سعید فطر برهمگی مبارک 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی