صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

صخا باخون دل تشکیل شد قدر بدانید

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ب.ظ

صخا باخون دل تشکیل شد قدر بدانید     موردتائید افراد اصیل شد قدربدانید 

همه کارهای خیر که به عرصه می رسند با خون دلهای زیادی همراه هستند به قول محمد نوری چه خطرها کرده ایم چه خون دلها خورده ایم چه رنجهائی کشیده ایم

ما دراوایل راه درسالهای 78-79که صخا را افتتاح کردیم نیاز به تبلیغات وسیع و گسترده داشتیم و از آنجا که دفتر و تشکیلاتی نداشتیم و در منزل ما که در گوشه ای از روستای ابرسج واقع شده بود و رفت و آمد مشکل بود مخصوصا برای پیرمردها و پیرزنها خیلی سخت بود و از آنجا که داخل حیاط هم بود و اکثرا رعایت می کردند و سختشان بود ولی چاره ای هم نبود وما از آنجا که خودمان پشتیبان صخا بودیم و اول کار بود تا چند سال امکان نداشت جائی را درنظر بگیریم و پولی هزینه کنیم 

مجبور بودیم چهارپنج سالی را به همین منوال بسازیم تا سال 86 که مکانمان را به وسط آبادی انتقال دادیم که مشتریان ما راحت باشند و البته بهتر شد کاش زودتر می آمدیم اما امکانش نبود 

حمایتهائی که اینجا شد قطعا چندین برابر مکان قبلی بود و با استقبال افراد بیشتر گره های بیشتری هم باز می شد و بعد از آن برای مشتریان مقیم شهر دفتری هم در شهر اجاره کردیم که باز تاثیرات خودش را داشت و مشتریان شهر راحت شدند و بعد از آن مکان فعلی صخا واقع در مدرسه قلعه را خریدیم 

با وجود همه این مشکلات جای بسی تقدیر و تشکر از صخائیان دارد که در سرما و گرما در کم و زیاد جوانمردانه حمایت کردند من بارها گفتم مردم با من خوب بودند 

من هم به عشق همین مردم شب زنده دار و سحرخیز و اذان گو شدم شاعر و نویسنده شدم عارف و عاشق شدم برای خشنودی قلب مردم به آب و آتش زدم 

و به همه نوجوانان و جوانان توصیه می کنم قلب مردم را با صداقت و ایمان خشنود کنید 

و همت و تلاش کنید گره گشا باشید خداوند هم کمکتان می کند راهها را برایتان هموار می سازد 

به خداوند توکل کنید خداوند کافی است و از انتقادات و ضدهمکاریها و سهل انگاریها هم دلگیر نشوید کارهای عموم بی حرف و سخن نیست مهم تلاشتان است 

از همه مشکلات هم به فرهنگ و ورزش پناه ببرید هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی خودتان را آماده نگه دارید به حافظ و قرآن پناه ببرید از صبر و نماز کمک بگیرید 

در امتحانات الهی صبور و شکور باشید همه مسائل با صبر و شکر حل شدنی است 

پیامبران ما با آنهمه صداقت و ایمان از طعنه ها و سرزنشها و تهمتها در امان نبودند پیامبران ما از دست انسانهای مغرض و مغرور و منفور در رنج و عذاب بودند 

اما همه اینها باید باشد و خداوند اینطور می خواهد شما باید مقاوم باشید درهمه حال خدا راشکر کنید حضرت ایوب اینکار را می کرد خبر تلف شدن امالش را شنید سجده شکر به جا آورد 

خبر ازبین رفتن فرزندانش را دادند سجده شکر بجا آورد در بدترین شرایط جسمی شکر کرد 

طعنه ها و سرزنش ها را می شنید سجده شکر بجا می آورد 

تا اینکه امتحان تمام شد و همه آنها به او برگشت باز سجده شکر بجا آورد 

تائب هم در تمام سختیها به یاد ایوب می افتاد و شکر می کرد و البته درس بسیار خوبی هم بود چون جزع و فزع فایده ندارد بلکه کارها را هم بدتر می کند کسانی که خودکشی می کنند 

همین است از فشار مشکلات به جای شکر خداوند به حرف شیطان می کنند و به اصطلاح خودشان را راحت می کنند و این از شان بندگان خدا بدور است 

عزیزان خیلی سخت است اما از همان سن کم تمرین کنید از همان کودکی تمرین کنید 

حیف از این قرآن که ما کودکانی بی سواد داشته باشیم کودکانی غافل داشته باشیم باوجود قرآن کودکانی بازیگوش داشته باشیم واقعا حیف است 

و البته باید نقاط قوت را تقویت کنیم کودکان با استعداد و عاشق فرهنگ و ورزش را جانانه حمایت کنیم من از افراد توانا عاجزانه می خواهم صخا را حمایت کنند تا صخا نقاط قوت را تقویت کند 

تا کودکان عاشق را حمایت و پشتیبانی کند و نسل بافرهنگ و ورزش داشته باشیم و همه از وجود چنین انسانهائی لذت ببرند همه دعاگو باشند اموات همه ما غرق رحمت بشوند 

در آینده خودمان به پاداشش می رسیم دامادهای سالم می گیریم عروسهای سالم و بافرهنگ نصیبمان می شوند امروز اکثر خانواده ها از این ناحیه عذاب می کشند 

از این ناحیه دلواپس و دلشوره و اضطراب دارند و این نتیجه حمایت و توجه نکردنهای دیروز ماست 

نه تنها حمایت نمی کنیم من می بینم و خودم شاهد بودم که خیلی هم مسخره می شوند خیلی هم عاشقان فرهنگ و ورزش مخصوصا نوجوانان غریب هستند چون حمایت و تشویق نیست 

چون توجه و عنایت کم است من وقتی وارد علم و عرفان شدم وقتی عاشق حافظ و قرآن شدم خیلی مسخره می شدم و طعنه ها می شنیدم ریاضتهائی که می کشیدم برای عده ای عجیب بود و همان عده کم برای کسل کردن روحیه بس بودند اما از آنجا که مورد توجه کربلائی عباس سلیمانی و ابوالقاسم محمدی و کربلائی حسن مقدس بودم تقویت می شدم آنها با حوصله مرا حمایت کردند و در مدت یکی دو سال آن افراط و تفریطها و اسراف و تبذیرها کنار رفت 

و من راه متعادلی را در پیش گرفتم هرچند لازم به ریاضتهای جان شکار عرفانی نبود اما دست خود انسان نیست و در این راه باید افرادی دلسوز درک کنند و با حوصله متوجه ات کنند 

بعنوان مثال من شبی دوساعت می خوابیدم یکسره روزه می گرفتم هر سه روز یک ختم قرآن داشتم و شبهای یخی وضو می گرفتم و مدتها در سرما دعا می کردم 

از سال 75-76تا سال 78-79ادامه داشت ولی به حرف استادانم که نامشان را بردم گوش کردم هرچند دیر ولی مطیعشان بودم 

اول که مرا عشق نگارم بربود          همسایه من زناله من نغنود  

وآخر کم شد ناله چو دردم بفزود      آتش چو همه گرفت کم گردد دود 

و خداوند پدرو مادرشان را بیامرزد قشنگ حمایتم کردند و می کنند و بسیاری را به حمایتم فرمان دادند و البته کسانی هم که غیبت و قضاوتهای نادرست بر من داشتند را توجیه می کردند 

و در صخا هم مشوق کار خیرخواهانه ام بودند و هستند و دیگران را هم تشویق و ترغیب کردند و می کنند و در سوء تفاهمها و سوء ظن ها همیشه یار و یاور و دعاگویم بودند 

و الان هم هرچه دارم از برکت دعای خیر و پشتیبانی خداپسندانه آن عزیزان و امثال آنها هستم  

تائب چه باشد مشکلت زانوی غم داری بغل      ولله و خیر و الماکرین افسرده و غمگین چرا 

وهمه این پیشرفت ها و رشد و شکوفائی امروز صخا نتیجه آن جوانمردیها و حمایتهاست که دیروزاز  من کردند و من هرگز فراموش نخواهم کرد و حتی بعد از مرگ هم از دیگران می خواهم تا قیامت فراموش نکنند همه این گره گشائیها و خیر رسانیها مدیون بسیاری از همین عزیزان است 

و البته همه صخائیان احترام آن عزیزان را خداپسندانه دارند و همت و تلاششان را بیشتر کرده اند تا آنها را خشنود کنند و همه می دانیم رضایت آنها با همت و حمایت عالی جلب می شود  






 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی