صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

کسانی که کارهای نیک انجام می دهند از آنجا که به عشق خداوند داوطلب می شوند توقع هیچ پاداشی ندارند و نخواهند داشت اما اگر التماس و خواهشی دارند فقط به خاطر پیشرفت و رشد و شکوفائی بیشتر است بعنوان مثال تائب که در کار قرض الحسنه صخا فعالیت می کند

اول دنیا را سه طلاقه کرده است بعد در کار خیری همچون صخا فعالیت می کند و آرزوی یک دوچرخه هم ندارد همه نیکوکاران همینطور هستند من با حاج یوسف هندی مسئول قرض الحسنه های استان سمنان و گلستان و همینطور حاج آقای خدامی مسئول قرض الحسنه بسطام جلسات بسیاری داشتم و آنها هم مرا بعد از سالها رفاقت تائید کردند که باعث افتخارم است 

آن عزیزان سالهای سال مجانی و ازدل و جان برای قرض الحسنه فعالیت کردند و می کنند 

آنها هیچ آرزوئی در دنیا ندارند و فقط درفکر گره گشائی از خلق خدا بودند و جانبازیها و عشق و علاقه زیاد آنها را از نزدیک شاهد و ناظر بودم و عشق آنها مرا تحریک کرد که صخا را افتتاح کردم 

و از قدرت و اعتبار و نفوذم به نفع دردمندان و گرفتاران چراغی روشن کنم و این چراغ نیاز مبرم به حمایت صددرصد مردم از سراسر دنیا دارد 

جناب ابوالقاسم محمدی عارف بزرگ ابرسج و کربلائی حسن مقدس که ایشان هم عارف بزرگی هستند و من افتخار شاگردیشان را داشتم آنها از نزدیک شاهد فعالیتهای من و عشق و علاقه من بودند و هستند آنها فرمودند ابوالفضل کاری که تو می کنی و مردم را جذب و جلب قرض الحسنه می نمائی و با پول خودت و دیگران به دردمندان خدمت می کنی یعنی اینکه خانه خدا تورا طواف می کند قرض الحسنه اینهمه ارزش دارد 

پس خوشحال باش و از طعنه ها و سرزنشها و غیبت ها و تهمت ها و سوء تفاهمها و سوء ظن ها واهمه نداشته باش  خداوند پشتیبان کارهای خیر است و همچنین یاران واقعی خدا در جهان تو را تنها نخواهند گذاشت در کارهای عموم این حرفها طبیعی است مرا سالها فرمان به صبر و شکر می دهند و من هم به رسم استاد و شاگردی مطیع آن بزرگواران هستم چندین سال پیش 

یک روز که از غیبت های مغرضان به تنگ آمده بودم و خیلی ناراحت بودم با باجناقم حاج شیخ رضا صدیق درد دل می کردم گفت ناراحت نباش همینکه ابوالقاسم محمدی و کربلائی حسن مقدس تائیدت می کنند همینکه حاج آقای خدامی تائیدت می کند همینکه رفیقان خوب و باسوادی همچون نوروزی ها و رضا سلیمانی راد داری این هنر بزرگی است که آنها را عاشق خودت کردی برای ما افتخار بزرگی است اگر روزی آن عزیزان از تو بد گفتند ناراحت باش الان غیبت کننده های تو انسانهای مغرض و مغرور و منفوری هستند که امتحانشان را پس داده اند و همه مردم لعن و نفرینشان می کنند 

گفتم این غیبت ها اثر دارد گفت شاید چند روزی اثر داشته باشد و چندین روایت از پیامبران و امامان معصوم برایم خواند اما دیر یا زود مردم پی به جوانمردی تو و کار بزرگ تو صخا می برند 

آنوقت همه کسانی که از تو بد گفتند پشیمان می شوند و مردم هم آنها را سرزنش خواهند کرد 

همیشه ماه پشت ابر نمی ماند و کارهای خیر با وجود همه سختیهایش عاقبت نیکو دارند

حضرت یوسف هرچند خیلی زجر کشید اما ناراحت و پشیمان نبود و عاقبت همه شاهد سربلندیش شدند و دشمنانش با همه حرفهایشان شرمنده و خجل شدند 

خوشحال شدم و دستش را بوسیدم و از تذکراتش صمیمانه تشکر کردم امروز بعد از چند سال به یاد حرفهایش افتادم و همانطور که ایشان فرموده بود شاهد عنایت و توجه و حمایت مردم هستم 

و از خداوندمی خواهم به من ایمان همت و قدرت لازم را عطا کند  تا بتوانم همگی را سرافراز نمایم 

و بازهم ازخداوند می خواهم به کوری چشم مغرضان و مغروران افراد توانا را جذب صخا بنما به کوری چشم کسانی که در این زمانه خوبی کردن را منکر می دانند و مسخره می کنند  


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی