صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

اکنون بهترین زمان همکاری و حمایت از صخا

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ق.ظ

نزدیک به بیست سال تجربه های بسیار زیادی کسب کردیم بهترین خدمات را به هموطنانمان با وجود مشکلات زیاد ارائه دادیم و بهترین نوع جانفشانی و جانبازی را نشان دادیم 

بهترین تبلیغات را در زیباترین شکل ممکن ارائه نمودیم در راه جذب افراد توانا نهایت تلاش خود را بکار گرفتیم 

بهترین انسانها را جذب صخا نمودیم که هرکدامشان یک دنیا ارزش دارند 

بهترین نوع اعتماد و اعتبار را به ما داشتند و دارند که از خدا برایشان مزد و پاداش می خواهیم 

بهترین شکل فعالیت و فداکاری را در صخا مشاهده می کنیم علیرغم سختیهای زیادی که کارهای عموم دارند همگی دست بدست هم دادیم و بامشکلات کنار آمدیم و البته بسیاری از عزیزان با فداکاریهای خود مشکلات را برای ما کمرنگ نمودند که از همه آنها در جشن بزرگ صخا که همه ساله در تولد پیامبر اعظم برگزار می شود تقدیر و تشکر خواهیم کرد 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد      تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

صخا کار بسیار نیکی است و دستور خداست که درکارهای نیک دست به دست هم بدهیم و اگر از دستور خدا سرپیچی کنیم خیر و برکت ها کم می شوند پس همکاری و تبلیغ و تشویق نمائیم تا خیر و برکت زیاد شود 

تعاونوا علی البر والتقوی و لاتعاونوا علی الا ثم و العدوان 

بهترین روزهای صخا همین روزهاست جذب انسانهای بسیار بزرگ هنر بالای تائب را می رساند که با ریاضتهای جان شکار عرفانی کسب نموده است 

پیشنهاداتی که درقالب پیام از سوی افراد بزرگ و ثروتمند وعده اش داده شده است که امیدواریم هرچه زودتر انجام گردد تا قلبهای بسیاری را خشنود نمائییم 

و کسانی که معوقه دارند بیشتر فکر کنند تا بدانند چه سختیهائی بی گناه نصیب ما می کنند به فکر باشند تا ما با خیال راحت و دست و دل بازتری به مردم خدمت کنیم 

اینها و خیلی چیزهای دیگر چراغ سبزهائی است که برای صخا روشن شده است 

و البته مردم مخصوصا ابرسجیان باید قدر این چراغهای سبز را بیشتر بدانند بسیاری از عزیزان از روستاههای دور و نزدیک درصخا حساب دارند و ازهمه ابرسجیان تقاضا داریم در هرکجای این دنیا هستند از صخا بهتر حمایت کنند 

صخا کار نیک با سابقه بسیار خوب و زیاد و تائید افراد بانفوذ و باقدرت و باسواد و بافرهنگ هم پشتیبان این کار خیرخواهانه ما می باشد و از حمایت شما افراد بسیار دلسوزی شاد می شوند 

روزی که صخا را افتتاح کردم من و خانمم با دست خالی شروع کردیم و استارت زدیم 

اکنون در هیئت امناء ما بهترین انسانها با بالاترین سواد و فرهنگ مشاهده می شوند اینها از برکت عرفان است 

صخا از معجزات علم و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان 

نباید تحت تاثیر مشکلات و نقاط ضعفی که طبیعی هستند ضدهمکاری کنیم زمان پیامبر هم این مشکلات وجود داشتند ابوذر وار سلمان گونه از کارهای خیر و انسانهای فعال و فداکار حمایت کنیم 

در کارهای خیر به دنبال بهانه نباشیم که خدای نکرده خیر و برکت می رود حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد 

من شاهدهای زیادی در حد رئیس کل دارم که به خاطر ضدهمکاریهای ناجوانمردانه با استرسها و اضطرابهای زیادی 

کارم را ادامه دادم و نزدیک به بیست سال خالصانه و عاشقانه ایستادم و درد دلهایم را هم در کوه و بیابان به خدا گفتم و از همه ضدهمکاریها و جوروجفاها هم به خدا پناه بردم و به خدا واگذار کردم 

در صورتیکه چنان این زمین را از هر نظر آماده کردم که فقط یک نم باران لطف و محبت و توجه افراد توانا را می خواست 

که اگر معوقات نبودند همان را هم نمی خواستم و این راه و رسم جوانمردی نیست 

باید دو طرف ترازو مساوی باشد وگرنه بد می بینیم تائب فداکاری کرد و فقط همکاری خواست 

درکارهای خیر هرچه همکاری هم زیاد باشد باز کم است من خودم و خانواده ام شب و روز تلاش کردیم اما باز هم کم می دانم چون مشکلات زیاد هستند گرفتاریها زیاد هستند دردمند زیاد داریم 

سرمازدگیها و خشکسالیها مشکلات زیادی برای مردم بوجود آوردند کشاورزان و دامداران عزیز ما هرچه در می آورند هزینه می کنند و چیزی برایشان نمی ماند من اینها را از نزدیک شاهد هستم اینها حمایت می خواهند

ما با جذب ثروتمندان باید حمایتشان کنیم و برای همین خیلی تلاش می کنم تا به نتیجه های مطلوب برسم  

گرانیها دست مردم عزیز ما را خالی گذاشته است و مردم حمایت می خواهند 

صخا قرض الحسنه است باید افراد ثروتمند از همه جاتوجه و حمایت کنند که مبادا به خاطر مشکلاتی که کنترلش دست ما نیست آسیب ببینیم و مهمترین مشکل قرض الحسنه ها معوقات هستند که با حمایت درست می شوند 

کسی را که فعال و فداکار است نباید چشم بزنیم منظور از چشم زدن همان سم پاشیها و جوسازیها و غیبت ها و تهمت هاست بیشتر بیندیشیم بهتر فکر کنیم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۱
ابوالفضل ابراهیمی

کشاورزان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی