صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

قدمهای محکم ما و شما درکاهش معوقات صخا

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

وصول معوقات به معنای افزایش منابع و توان اعطای وامهای قرض الحسنه به افراد نیازمند جامعه است 

ما همه نیرو و انرژی و وقت خودمان را برای وصول معوقات بکار گرفته ایم و ازهمه عزیزان خواهشمندیم با توجه و همکاری بیشتر ما را در صخا یاری نمایند و با پرداخت بموقع اقساط از بسیاری مشکلات جلوگیری نمایند معنا ندارد که پولی که با هزاران رنج و عذاب جذب می شود بخاطر عده ای بی تفاوت همت و تلاشهای عارفانه و خالصانه ما تحت تاثیر قرار بگیرد وامهائی که با درصد پائین و سود کم پرداخت می شود و بار مالی برای خانواده ها ندارد چرا اینچنین برخورد شود 

من بعنوان مثال عرض می کنم بیست ملیون به کشاورز و یا دامدار عزیزمان پرداخت می کنم و فقط در طول بیست و پنج ماه دوسال هشتصد هزارتومان کارمزد می گیرم و این کارمزد در طول دوسال حتی بیشتر هم می شود یعنی سی ماهه پرداخت می کنند و جریمه هم نمی شوند 

در صورتیکه همین مبلغ از بانک گرفته شود حداقل ده ملیون سود باید پرداخت کنند درآمد این کشاورز و دامدار سالی پنج ملیون نیست که باید دو دستی تقدیم بانک شود و بار مالی زیادی بر دوش خانواده ها است پس بیشتر فکر کنیم و جوانمردانه تر بیندیشیم 

از طرف دیگر با وجود قدمهای محکم ما و فرهنگ سازی هیئت امناء و هیئت مدیره صخا باید افراد توانا هم حمایتهای ویژه ای داشته باشند تا حمایت آنها و پیگیری های محکم ما بهترین جواب را بدهد 

و ما از ناحیه معوقات دلشوره و نگرانی نداشته باشیم باید استرس و فشار ما از ناحیه معوقات ریشه کن شود تا سربلند و سرافراز به دیگران خدمت کنیم 

چه معنائی دارد که من بعنوان یک انسان عارف و عاشق و نیکوکار که با هزاران امید و آرزو قدم در راه خشنودی خدا گذاشته ام و قصد و نیتم یاری خداست به دیوار معوقات برخورد کنم 

و عده ای که تعدادشان به بیست درصد نمی رسد سد راه نیکوکاری و عشق و عرفانم شوند و چهره حقیقی مرا که عاشق فرهنگ  و ورزش هستم به خاطر خودشان بدقول و خیلی چیزهای دیگر نشان بدهند این از انصاف بدور است و عارفان و عاشقان باید بهتر حمایت شوند تا لکه دار نگردند 

من باید مقالاتم رنگ و بوی تعریف و تمجید و تشویق قرض الحسنه و حامیانش باشد نه اینکه بخاطر یک عده که درصد کمی هستند بوی گلایه و سرزنش بگیرد 

باید این فرهنگ عوض شود لااقل با این وامهای درصد پائین و قرض الحسنه خوب رفتار کنیم 

عده ای از دوستان نسبت به گلایه از بدحسابان واکنش نشان دادند اما چه کنیم که مهم است و نمی شود عنوان نکرد چون معوقات مشکل اصلی کسب و کارهای حلال و انسانهای فداکار هستند بسیاری از نیکوکاران بزرگ و توانا از این ناحیه رنج می برند و حتی از کار خوب خود پشیمان می شوند و اگر امروز مثال قدیم نیکوکاری گسترده مشاهده نمی کنیم دلیلش معوقات هستند 

ما و امثال ما گلوی زن و بچه را فشار می دهیم و کار خیر می کنیم و معوقاتی هستند که تفریح و خوشیشان بجای خودش محفوظ است و اما حاضر نیستند بخاطر پرداخت بموقع اقساط از هوا و هوس خودشان بگذرند و این یعنی ناسپاسی و ناشکری که خداوند را خوش نمی آید 

دارم نفراتی را که دوسال دیرکرد دارند و حاضر نیستند به خاطر آبرویشان حرکتی کنند و باید ماشینشان بجای خود باشد مسافرتشان بجای خود باشد هوس بهترین امکانات رفاهی هم دارند و همه شاهد هستیم و حداقل سی نفر از اعضاء هیئت امناء این را هر هفته در جلسات مشاهده می کنند و رنج می برند کسانی که با یک دنیا صداقت و ایمان جلو آمدند و حسرت می خورند و آه می کشند اینها باید گفته شود مردم هم باید محکوم کنند تا فرهنگ بدحسابی عوض شود 

معوقات باید بدانند که آبرو برای یک انسان از همه چیز حتی از دنیا و آخرت ارزشش بیشتر است 

پس باید دربند آبروی خودشان و مسئولان کارهای خیر مخصوصا تائب در صخا باشند و می بینم کسانی که دیرکرد دارند همکاریشان هم با صندوق قطع می شود و تبلیغ و تشویقشان هم قطع می شود و بعضی از آن عزیزان هم بخاطر سرپوش گذاشتن بر روی دیرکرد خود و توجیه دیرکرد خود مرتکب سم پاشی و جوسازی و دروغ هم می شوندو بعدها که خبرها می رسد و به آنها تذکر داده می شود اظهار ندامت و پشیمانی می کنند ولی حاضر به جبران نیستند  و این یعنی عذر بدتر از گناه 

و چاره ندارند وگرنه توی گوشت هم می زنند و خیلی هم ناراحت می شوندو گناهکار و طلبکار ند  

در پایان از خداوند یاری و کمک می خواهم و واگذار انسانهای گناهکار و طلبکار را به خدا می کنم از خداوند تالیف قلوب افراد توانا را خواهانم و ایمان همت و قدرت لازم را خواستارم تا بتوانم همگی را سرافراز و سربلند گردانم آمین یا رب العالمین 



  

  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی