صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

حیف است علمدار خدا را نشناسیم

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ق.ظ

ما نه تنها باید علمداران خدا را بشناسیم بلکه باید آنها را به دیگران خیلی زیبا بشناسانیم 

کسانی که رحم و غیرت و خجالت در ظاهر و باطنشان موج می زند 

کسانی که نیک پندار و نیک گفتار و نیک کردار هستند دیگر چه می خواهیم آنها کسانی هستند که فقط در راه خدا تلاش می کنند و فقط نیت صداقت و ایمان دارند خدمتشان هم با صداقت و ایمان همراه هست آنها اگر قشنگ و در خور و شان حمایت شوند بهترین نعمتهای روی زمین می باشند کسانی که از غم و غصه دیگران خواب ندارند تائب امشب از غصه یکی از عزیزان ابرسجی نمی تواند بخوابد 

ساعت 14شنیدم که موسی تیموری فرزند مرحوم حسن اکبر که جوانی سی ساله بود و یکی از دامداران زحمتکش ما که دارای سه فرزند کوچک می باشد دوسه هفته پیش نزد گوسفندانش کوه بوده است احساس می کند سرش درد گرفته و چشمانش کم سو شده است 

من بین راه به او برخورد کردم می خواست به دکتر برود احوالپرسی کردیم ظاهرا رفته بود مشهد و فوری سرش را عمل می کنند و چند شب پیش مرخص شده بود به خانه می آید شب حالش خراب می شود و به بیمارستان می رود و بیهوش می شود ساعت دو بعد ازظهر گفتند مرحوم شده است به همین راحتی سی ملیون تومان هم علیرغم دست خالی و با کمک خودش و اقوامش خرج دوا دکترش شد و نتیجه هم نگرفت حالا با این همه مشکلات و سه تا بچه یتیم چگونه انسان می تواند بخوابد 

ما که در قرض الحسنه هستیم اینها را خیلی بیشتر احساس می کنیم ما به حمایت افراد توانا نیاز مبرم داریم تا بتوانیم براحتی به مردم خدمت کنیم مخصوصا به چنین خانواده هائی دردمند و گرفتار 

عزیزان من بعنوان یک عارف و عاشق پرچم و علم قرض الحسنه صخا را بدست گرفته ام 

همه پرچم صخا را بدست تائب دیدند 

و با چنگ و دندان به مردم خدمت می کنم حیف است که علمدار خدا را نشناسیم 

مزین گشته با نام ابوالفضل(ع)         صخا تسکین درددردمندان 

حالا که در این لحظات با شکوه و نزدیک سحر تائب این خطوط را برایتان عارفانه می نویسد خالصانه بخوانید و در راه حمایت از صخا هر کاری از دستتان بر می آید دریغ نکنید من به دورکعت نماز و دعا در باره صخا قانعم چون دعای شما که ناتوانید با پول و ثروت افراد توانا برابر است 

حیف است علمدار خدا را نشناسیم کسی که از غصه یکی از عزیزان تا این وقت شب بیدار است و خوابش نمی برد با دیگرانی که به این چیزها توجه نمی کنند فرق دارد حتما فرق دارد 

امیدوارم خداوند خیر و برکت بسیار بیشتری به صخا بدهد تا قلب دردمندان و گرفتاران را بهتر از اینها خشنود گردانم و تسکین درد گرفتاران باشم  

خداوند همه اموات شما و ما را بیامرزد و خداوند این جوانی که هم اکنون به رحمت خدا رفته است را هم بیامرزدو به خانواده اش صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید 

مرگ گیرد زتو جان را چه بخواهی چه نخواهی         می برد عمر گران را چه بخواهی چه نخواهی    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی