صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

ما زنده از آنیم که آرام نگیریم      موجیم که آسودگی ما عدم ماست 

مجموعه هائی که کند عمل می کنند و بروز نیستند دوامی ندارند تائب از آنرو در کسب و کارش موفق بوده است و تحسین همگان را برانگیخته است که پرهمت و پرتلاش بوده است 

همه کسانی که به اینترنت دسترسی دارند می دانند که یک وبلاگ با سایت تفاوت زیادی دارد اما تائب با تلاش شبانه روزی خودش از یک وبلاگ در حد یک سایت معتبر خودش را بالا کشیده است 

اینها و خیلی چیزهای دیگر همان معجزات علم و عرفان تائب هستند 

به عنوان مثال یک صندوق خانوادگی از هرلحاظ از بانکها بهتر عمل کرده است و این قدرت حافظ و قرآن تائب است که از کاه کوه می سازد تائب به نحو احسن خودش را نشان داده است 

رحم و غیرت و خجالت تائب بی نظیر است و حمایت بی نظیر می خواهد تا پیشرفت و رشد و شکوفائی یک جوانمرد و یک فعال و فداکار را در قالب اصلی خودش مشاهده کنید 

از حداقل امکانات بی نهایت استفاده برده است و این هنر فرهنگ و ورزش است که باید بهتر توجه شود 

خودم را نشان دادم حالانوبت شماست 

افراد توانا بیشتر دقت کنند و تائب را بهتر دریابند تائب برای جامعه و مردم فوائد زیادی دارد اما به شرط حمایت در خور و  شان یک عارف و یک عاشق و یک فعال و فداکار 

این هدایت عالی تائب که صخا را جالب کرده است و در حد بانکها و حتی بالاتر از بانکها عمل کرده است عنایت و توجه می خواهد 

ایده های جالب تائب و بروز بودن تائب تحسین مدیر کل ها را در کارنامه خود داشته است 

اما این تائیدها و این تحسین ها باید در توجه و عنایت افراد توانا تاثیر بیشتری داشته باشد در افراد باسواد و بافرهنگ باید تاثیرات بهتری داشته باشد 

در همه ادیان رسم است که از فعالان و فداکاران و کسانی که همچون تائب حرفهای زیادی برای گفتن دارند ارزشهای بسیارزیادی را قائل هستند و خیلی توجه و عنایت دارند 

من با همت عالی به این مرحله رسیده ام و توانستم تائید بزرگان را داشته باشم اما اگر حمایت عالی نباشد چه پیش خواهد آمد خودتان قضاوت کنید من پیامهای خوب و مثبت باسوادان و بی غرضان را جذب و جلب کردم و این فقط با همت عالی میسر بوده است 

امروز بروز بودن حرف اول را می زند و توجهات را جلب می کند و تائب در صخا خیلی بروز است 

و برای همین صخا حرف اول را می زند و خداوند را از این هدایت شکر می کنم 

بدون شک دعای من که به تقلید از حضرت موسی کردم مستجاب شد خدایا برهدایتی خوب از جانب خودت محتاج و فقیرم خودت مرا هدایت کن و امروز دعایم را مستجاب می بینم 

و بهترین هدایتها را همه شاهد هستند عالی و مردم پسند و خوب و گره گشا و مسکن دردمندانم   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی