صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

تاثیرات حمایت افراد توانا از صخا

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ق.ظ

منظور و هدف امثال تائب از حمایت خواستن از افراد توانا همان ارائه خدمات آسانتر است چون در کار بزرگ و حساسی همچون قرض الحسنه با مشکلاتی که فراوان هستند 

حمایت افراد توانا و باسواد و بافرهنگ هم از نظر مالی و هم از نظر فرهنگی بسیار لازم و واجب است و حتما الزامی می باشد تشویق افراد توانا واجب و الزامی است 

من چندین سال تبلیغ و تشویق داشتم بهترین عزیزان را برای حمایت از قرض الحسنه صخا دعوت کردم و جلسات زیاد و جان شکاری را گذاشتم و جان شکار البته برای من و خانواده و دوستانم چون ساعت های طولانی منتظر افراد بودیم که نیم ساعت با آن عزیزان جلسه داشته باشیم 

و متاسفانه توجه و عنایت و همچنین حمایت از کارهای خیر و خداپسندانه کمرنگ شده است 

بجای تشویق و ترغیب دیگران من بگوش خودم تکذیب و تحقیر و تخریب و تضعیف را شنیدم و با چشمانم دیدم و البته بسیار متاسف و متاثر شدم هرچند خدا گر زحکمت ببندد دری زرحمت گشاید در دیگری 

و کارهای خیرخواهانه بدون حامی و پشتیبان نمی ماند 

اما زمستان می رود و روسیاهیش برای زغال می ماند و یا بچه یتیم بزرگ می شود و روسیاهیش برای عزرائیل می ماند 

من نمی خواهم در قرض الحسنه به سختی خدمات ارائه بدهم نمی خواهم زیر فشار و استرس معوقات به سختی خدمت کنم 

برای همین از افراد توانا کمک و حمایت می خواهم تا به راحتی وام بدهم 

نمی خواهم تحت تاثیر معوقات زیر سوال بروم و تحقیر و تخریب و تضعیف بشوم برای همین از افراد توانا کمک و حمایت می خواهم و با روشن شدن چراغ سبزی تا این اندازه خوشحال می شوم 

بدون شک حمایت افراد توانا چراغ ما را پرنورتر خواهد کرد و صخا سربلند خدمت خواهد کرد 

حتما حمایت افراد توانا استرس و فشارها را کم خواهد کرد و ما براحتی و سربلندی خدمات ارائه می دهیم و این منظور و هدف اصلی ماست 

ما چشم و امیدمان به خداوند بوده و هست بهیچ وجه چشم و امیدی به افراد توانا نداریم 

فقط از آنها به چشم یک وسیله که خدا می رساند نگاه می کنیم و البته شکرگزارشان هم هستیم و دست خیرشان را هم هزاران بار بوسه خواهیم زد 

متاسفم برای کسانی که با هزاران زحمت و رنج فراوان ساعتها درددل کردم و از نزدیک جانبازیها و فداکاریهایم را مشاهده کردند اما پشت گوش انداختند 

و نخواستند حمایتی کنند و یا دیگران را به حمایت تشویق کنند آنها با اینکه می توانستند نکردند 

واگذار همه آنها را برخداوند می نمایم و من پاداش تلاشم را از خدا می طلبم 

پاداشی که حتما وقف صخا خواهم کرد چون برای من سربلندی صخا و دیگران مهم است بعد از صخا و خشنودی قلب مردم نوبت به خودم خواهد رسید 

باز هم متاسفم برای کسانی که توانستند و علیرغم توانائی از صخا حمایت نکردند یک روز می رسد که آنها را جمع می کنم و نزد ابرمیلیاردرها و سوپر پولدارهائی که قرار است از صخا حمایت کنند و این وعده را از خداوند در سوره یوسف گرفته ام شرمنده اشان خواهم کرد 

من بخاطر حمایت نکردنهای مغرضانه و مغرورانه و منفورانه عده ای رنجهای فراوانی کشیدم خفت و خواریها و خجالتهای بسیاری را متحمل شدم اما چون کار درراه خداست اشکالی ندارد 

صبر و شکرش بسیار شیرین است کفاره بسیاری از گناهانم است خدا تلافی می کند 

عتاب یار پریچهر عاشقانه بکش       که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند 

از کسانی طعنه و سرزنش شنیده ام که نزد خداوند هیچ آبرو و عزتی ندارند و این را باید از بی تفاوتیهای افراد توانا مشاهده کنم باید صبر و شکر جمیل کنم تا آنها امتحانشان را بد پس بدهند امیدوارم بزودی متوجه بشوند حق سحرخیزان و عارفان و عاشقان بیشتر از این حرفهاست  

می بینم کسانی را که حمایتهایشان را از صخا دریغ کردند و بد امتحان دادند و جاهای دیگر تاوان بدی دادند و خودشان در غیاب من اعتراف کردند 

اینجا در صخا پولشان محفوظ بود و اعتباری کسب می کردند اما آنجا که رفتند اصل پولشان هم بباد فنا رفت و آه و حسرت برایشان ماند 

امیدوارم همه متوجه بشویم و با قرض الحسنه ها بهتر از اینها رفتارکنیم و باشیم خیر و برکت فقط در قرض الحسنه هاست به مال و به کارمان بی نهایت برکت می دهد 

به خانواده و فرزندانمان هم برکت عطا می کند جلوی اسراف فرزندانمان گرفته می شود 

من اگر عاشق فرهنگ و ورزش هستم عاشق علم و عرفان هستم عاشق حافظ و قرآن هستم فقط از برکت قدمهائیست که در راه قرض الحسنه برداشتم زحمتی که در این راه کشیدم این تجربه من است شما هم امتحان کنید خودتان و خانواده اتان خیرش را خواهید دید 



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی