صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مقایسه کار خیر تائب با دیگران

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ب.ظ

تائب به قرض الحسنه اعتقاد دارد تا ضمن بهره بردن از ثواب پولها هم در گردش می آیند و برمی گردند و کار دیگران راه می افتد برخلاف پولهای بلاعوض است و ارزشش بسیار بالاتر می باشد 

کارخیر تائب با کارهای خیر دیگران که بلاعوض است قابل مقایسه نیست این یک نوع کارآفرینی است 

و هزاران فایده دیگر در قرض الحسنه هزاران نکته نهفته است که یکی یکی به آنها می رسیم و زمان می برد بعضی از نکات ریز و دقیقش سالها طول می کشد تا به آنها پی ببریم 

ما توقع پولهای بلا عوض اصلا نداشتیم و نداریم ما پولهائی می خواهیم که اگر چندین سال هم در صخا باشد باز امکان استفاده اش برای صاحب حساب محفوظ بماند و همچنین با اعتبارش به حق و بخشی هم برسد 

همه انسانها یک روز نیاز پیدا می کنند پس بیاد آنروز در صخا حساب باز کنیم از صخا حمایت کنیم صخا حتما در روزهای تنگ به دادمان خواهد رسید دستمان را خواهد گرفت 

ما بهترین اهداف را داریم که با حمایت آن اهداف را پیاده نمائیم حمایت افراد توانا و ثروتمند که در نوع خودش بی نظیر و جالب است یک تفریح و تنوع خوب برای افراد تواناست 

صخا بهترین محل برای آرامش روح انسانهای ثروتمند است چون بوی حافظ و قرآن و بوی فرهنگ و ورزش را دارد 

تائب با دیگران فرق دارد منظور و هدفش با دیگران قابل مقایسه نیست 

تائب در زمانی عارف و عاشق شده است که فرهنگ و ورزش بسیار غریب افتاده است 

و گرایش به سمت و سوی مادیات بسیار است و تجملات و رفاهیات و امکانات و پیشرفتها به جائی رسیده اند که وقت فکر کردن به فرهنگ و ورزش را به ما کمتر می دهد 

اما تائب با همه این حرفها قدمهای محکمی در راه فرهنگ و ورزش برداشت 

صخا قابل مقایسه نیست چون الان برای همه اینکار و اینچنین انسانی حیرت انگیز و باور نکردنیست 

حق هم دارند چون هیچ کس حاضر نیست از خود بگذرد و شاهکاری بجا بگذارد 

و گرفتاریها اصلا چنین اجازه ای را به کسی نمی دهند از خود گذشتن دل شیر می خواهدو این دل شیر را فقط عشق و علاقه به انسان خواهد داد و عاشق شدن هم پتانسیلهای خودش را می خواهد 

عشق و علاقه را فرهنگ و ورزش و همت در این راه به انسان عطا می کند و می بخشد 

من با دست خالی اما دل شیر با سختی به مردم خدمت کردم و میکنم و بهترین نوع فعالیت و فداکاری را به نمایش گذاشتم و داریم بسیاری را که علیرغم دست پر و خیلی راحت و آسان نمی خواهند کارخیر کنند 

من هوس یک دوچرخه نمی کنم و پولهائی که قصد خوشی دارم را در قرض الحسنه به مردم وام می دهم و داریم کسانی را که در عرض یک چشم به هم زدن ماشین یک میلیاردی را آتش می زنند و هم مال و هم جانشان را فدا می کنند و هیچ نصیبی هم نمی برند 

تائب صخا را با یک دنیا مشکلات افتتاح کرد و به مردم وام می دهد و هستند کسانی که با یک دنیا رفاه و راحتی بی تفاوت هستند خودتان مقایسه کنید و به اطرافتان حتما نگاه کنید 

داریم تائب را که پول خودش و دوستانش را در قالب قرض الحسنه به گردش در می آورد و هستند کسانی که میلیاردها پول را در قالب ماشین و ساختمان راکد گذاشته اند مقایسه با شما اندیشه با شما 

سوپرپولدارها و ابرمیلیاردرها بیشتر خودشان را باتائب مقایسه کنند 

شما هم تائب را با سوپر پولدارها و ابرمیلیاردرها بیشتر مقایسه کنید بیشتر فکر کنید 

اگر عارفانه و عاشقانه و خالصانه مقایسه کنید حتما بهترین نظرها را خواهید داشت 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی