صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

من دینم را به زادگاهم اداکردم

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ق.ظ

ازغم و درد مکن ناله که دوش         زده ام فالی و فریادرسی می آید 

من درراه صداقت و ایمان قدمهای بسیار محکمی برداشتم و عاشق علم و عرفان شدم عاشقانه حافظ و قرآن را خواندم معنا و تفسیراتش را به نحو احسن مطالعه کردم و بکار گرفتم 

با ریاضتهای سخت و طاقت فرساو جان شکار عرفانی خودم را ساخته و پرداخته کردم 

همه شاهد بهترین نوع سحرخیزی و شب زنده داری و اذان و فرهنگ و ورزش اینجانب بودند 

و بهترین نوع امر به معروف و نهی زمنکر را داشتم و زیباترین شکل صبر و شکر را ارائه نمودم 

و در بدترین شرایطها از کوره در نرفتم و عاشقانه و عارفانه و خالصانه به مردم خدمت کردم و همه اینها محصولش صخا شد بهترین قرض الحسنه با خدماتی بسیار بی نظیر هرچند که در همه کارها نقاط ضعف وجود دارد ماهم نقاط ضعفهائی داریم اما با گذشت زمان و حمایت افراد توانا و ثروتمند حتما درست خواهد شد و ما به اهداف خودمان که حمایت آسان از وام گیرندگان محترم است می رسیم 

اما اصل کار و ریشه کار درست است و ما هم افتخار می کنیم که در قالب قرض الحسنه و با یک کار خوب و هزاران حرکت زیبا گره گشا هستیم 

و از خداوند ایمان و همت و قدرت می خواهیم تا بتوانیم همگی را سربلند و سرافراز نمائیم 

امیدوارم بامن که فداکاری کردم همکاری شود تا به آرزوی خودم برسم باید دو طرف ترازو مساوی باشد اگر یک طرف فداکاری باشد و طرف دیگر همکاری نباشد نمی شود و حتما اشکالاتی بوجود خواهد آمد من ازهمه سعی کردم بهتر و بیشتر خدمت کنم و البته توانستم 

و دوست دارم بهترین تبلیغات و حمایتها را شاهد باشم تا نقاط قوتم تقویت شود 

من در این وقت شب قبل از این مقاله طبق عادت همیشگی ام رفتم در ابرسج دوری زدم و جلوی درب صخا  و مسجد ایوب گل (امام حسن مجتبی )را آب پاشی کردم و دورکعت نماز برای خیر و برکت بیشتر صخا و تالیف قلوب همه عزیزان مخصوصا افراد توانا خواندم و برای همه مخصوصا اموات دعا کردم و همینطور که آب پاشی می کردم عنوان این مقاله به ذهنم رسید با خودم تمرین کردم برای شما عزیزان نوشتم خوشحالم که دینم را به ابرسج و ابرسجیان ادا کردم 

هرکس به یک چیزی می نازد من هم به همت و تلاشم در راه صداقت و ایمان و حافظ و قرآن می نازم 

امیدوارم و مطمئن هستم که قلب همه ابرسجیان و همه هموطنانم از کوشش در راه صداقت و ایمان خشنود خواهد شد و این آرزوی بزرگ من است خوشحالی هموطنانم 

و امیدوارم مردم عزیز و مخصوصا سوپر پولدارها به صخا توجه کنند تا این عارف و عاشق و شب زنده دار و سحرخیز و دلسوز و فعال و فداکار سربلند و سرافراز خدمات قرض الحسنه ارائه بدهد 

از من صداقت و ایمان خواستید با همت زیاد ارائه نمودم فداکاری توقع داشتید به نحو احسن ارائه دادم و اما حالا نوبت من است ازشما عاجزانه می خواهم همکاری کنید اجرتان با خداوند منان 

زنده باد قرض الحسنه و زنده باشند حامیان انسانهای عارف و عاشق و بی طرف و بی غرض 

همیشه این ساعتها به یاد حرم با شکوه امام رضا(ع) هستم دوسال خدمت سربازی ام مشهد مقدس بودم 70-72و روزی که از خدمت برمی گشتم رفتم حرم و دو تا دعا کردم یکی همین کارم بود که از خدا خواستم گره گشای خلق باشم و دیگری که هردو به نحو احسن مستجاب شد 

و اکنون دلم را در حرم مطهر می برم و از خدا بحق امام رضا می خواهم دلهای همه را مخصوصا ثروتمندان را به سمت و سوی صخا متمایل بنما و خیر و برکت بسیاری به صخا عطا کن 

تا هیچ کس اذیت و آزار و امروز و فردا نشود و آسان به مردم خدمت کنم خداوندا درهای رحمت را بروی ما باز کردی درهای برکت هم برویمان باز بنما آمین یا رب العالمین 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

دینم را اداکردم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی