صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

دعای دیگران را مستجاب کنیم

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

خداوند ما را وسیله قرار داده است پس وسیله های خوبی برای یکدیگر باشیم دعای همدیگر را زبان به زبان بچرخانیم و برای همدیگر کاری بکنیم 

اگر می توانیم از نظر مالی همدیگر را دریابیم اگر هم نمی توانیم از نظر فرهنگی همدیگر را دریابیم 

من سعی کردم دعای دیگران را مستجاب کنم و خواسته های آنها را به خداوند عرضه کردم و از خداوند خواستم به من ایمان و همت و قدرت لازم را عطا کند تا همه را سرافراز کنم 

صخا را افتتاح کردم تا دعای بسیاری مستجاب شود و بسیاری هم شد اما من هم دعا می کنم خداوند قلب سوپر پولدارهای بیشتری را جذب صخا کند تا دعاهای بیشتری مستجاب شود 

و البته پولدارها باید دعای امثال تائب را با جان و دل بشنوند و با نظر پروردگار حمایت کنند آنها باید بدانند که برآوردن خواسته تائب فداکار دعای بسیاری از عزیزان را مستجاب می گرداند 

ما در طول روز شاهد دعا و درخواست بسیاری از صخا هستیم و در حد توان و حتی بالاتر از توانمان مستجاب می کنیم اما برای اجابت بیشتر نیاز به توجه و حمایت بیشتر داریم 

خداوند به پولدارها  پول داده است و البته فرموده هرکس خدا رایاری کند خدا یاریش می کند یاری کردن خدا همین است دعای دیگران را مستجاب کنیم هم خدا را یاری کرده ایم 

هم خودمان خیر و برکت بیشتری نصیبمان می گردد پس پولدارها به مجموعه های خیریه همچون صخا بیشتر توجه کنند و همه باید در تبلیغ صخا کوشا باشیم 

همه فهمیدیم که چه اندازه در صخا دعا مستجاب می شود تائب خدا را یاری می کند 

شما هم با تقویت صخا خدا رایاری کنید مسئول هستید و باید جوابگو باشید خود دانید 

یک نفر ازما چیزی می خواهد آن خواسته دعا است و ما برایش انجام می دهیم و دعایش را مستجاب می کنیم همین است یار و یاور خوبی برای خدا باشیم 

کارگری حقوق خود را طبق اداره کار می خواهد و چندین سال صبر و شکر می کند متاسفانه کارفرمایان بدی دارد و می گویند داریم نمی دهیم این یعنی دعا کردن کارگر و اجابت نکردن  کارفرما ما باید دعای زیردست را مستجاب کنیم و خدا رایاری کنیم تا خدا هم در جای دیگر تلافی کند و دعای خود را مستجاب شده ببینیم 

تائب دعای خیلی ها را مستجاب کرد البته با نیت یاری پروردگار و برای مستجاب کردن دعای بیشتر از افراد توانا حمایت می خواهد آنها نباید بی تفاوت باشند چون خیلی ها منتظر هستند 

دعای تائب را با نظر پروردگار مستجاب کنیم تا دعای بسیاری مستجاب شود 

اصل صخا که افتتاح شده است یعنی دعا مستجاب شده است اما حمایت و عنایت می خواهد همت و تلاش و کوشش می طلبد 

من دعا می کنم کسانی که وام می گیرند بموقع پرداخت کنند باید آنها به فکر باشند و دعای تائب را مستجاب کنند چون خیلی ها منتظر برگشت بموقع آنها هستند 

پس نتیجه می گیریم همه باهم دست به دست هم بدهیم و با معرفت و انسانیت بالا همدیگر را دریابیم دعاها همه مستجاب می شوند معجزه اتحاد را همه باهم مشاهده خواهیم کرد 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی