صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

طرفداران صخا ازهمه جا به ابرسج می آیند

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ق.ظ

روزهای تعطیل شاهد بسیاری از عزیزان هستیم که برای دیدن مناظر زیبای ابرسج به این روستا می آیند 

جمعه گذشته شاهد حضور تعدادی از این عزیزان در مسیر آبشار بودم که از طریق وبلاگ صخا با مناظر زیبای ابرسج آشنا شده بودند و به گفته خودشان مطالب و تعریفهای تائب در وبلاگ صخا آنها را تشویق به دیدن ابرسج کرده بود 

من خوشحالم از اینکه توانستم با اشعار و مطالب خودم روستای ابرسج را در سراسر دنیا زیبا توصیف کنم 

توصیه من به آن عزیزان حمایت از صخا هم از لحاظ مالی و هم از نظر فرهنگی بود و توجه به گردشگری روستا و جلب توجه افراد توانا برای هرچه بهتر شدن گردشگری و ایجاد امکانات بسیار خوب 

البته آن عزیزان پیام دیگر طرفداران صخا را هم رساندند و اطمینان دادند که بزودی شاهد حضور آن عزیزان خواهیم بود 

ما هم در جلسه این هفته صخا با اعلام این موضوع توسط یکی از دوستان پیشنهاد داده شد که برای حمایت از طرفداران صخا که به ابرسج می آیند در ادامه اندیشه های بهتری داشته باشیم 

و من پیشنهاد دادم با کمک و حمایت دیگر دوستان بوستان صخا را که درنزدیکی آبشار است و اینجانب از پدربزرگم غلامحسین ابراهیمی در سال 84 خریداری کرده بودم و سال 91وقف صخا کرده بودم 

را برای همه گردشگران آماده نمائیم و امکانات رفاهی فراهم کنیم به نظر همه این فکر بسیار خوبی بود و بسیاری از طرفداران صخا که از شهرهای دور و نزدیک می آیند استقبال کردند 

عکسهای ما از مسیر آبشار در وبلاگ صخا می باشد و بعد از این با افتتاح سایت صخا که بزودی توسط دوست عزیزم آل یاسین انجام خواهد شد بیشتر و بهتر در جریان مطالب و تصاویر زیبای ابرسج قرار خواهید گرفت 

و با حمایت بیشتر افراد توانا از صخا امکانات رفاهی بیشتر و همچنین خدمات ارزنده تری ازطرف صخامشاهده خواهید کرد ما هرچه حمایت و پشتیبانی شویم و هرچه بدست آوریم وقف و صرف صخا خواهد شد 

و صخا هم فقط در فکر گلستان کردن ابرسج می باشد 

برای طرفداران صخا که به ابرسج آمده بودند و ازنزدیک شاهد نقاط ضعف و نقاط قوت ما بودند وعده های خوبی در جذب افراد توانا به ما دادند و از این مجموعه بسیار خوشحال شدند و برای هر روستائی مفید دانستند 

این برنامه ها و این چراغ سبزها از برکت همت و تلاش تائب می باشد که با جذب افراد باسواد و بافرهنگ و بی طرف و بی غرض سعی در پیشرفت و رشد و شکوفائی دارد و این فداکاری همکاری صمیمانه می خواهد

هم اکنون هم از حمایتها و پشتیبانی طرفداران صخا در خارج از ابرسج بهره های زیادی می بریم و نیاز به زمان بیشتری داریم تا نتیجه نیکوکاری ما را همه مشاهده کنند و در هر روستائی شاهد یک صخا باشیم 

یکی از آن عزیزان اشاره کرد اقوامش در خارج از ایران هستند که زمانی که به ایران بیایند حتما به ابرسج خواهند آمد و در مورد صخا بیشتر کار خواهیم کرد 

حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید    تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری

صخا از معجزات علم و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان

امروز جشن حافظ و جای خالی تائب در این جشن باشکوه



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی