صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

باحافظ و قرآن حال کردم شما هم حال کنید

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ق.ظ

از خود گذشتی رسیدی با این جمله حال کردم امیدوارم شما هم با جملات و سخنان زیبای بزرگان علم عرفان حال کنیدکسانی که عارف و عاشق بودند و یادشان قرآن را دلچسب می کند

اعمال و رفتارشان قرآن را دلچسب می کنداز برکت نام و یاد آنها توفیق افتتاح صخا را داشتم توفیق جذب انسانهای توانا و ثروتمند را داشتم اگر امروز داستان صخا به سوپر پولدارها رسیده است اگر امروز شعر می گویم و مقاله می نویسم از برکت حالی بود که از اشعار حافظ و سخنان بزرگان و آیات قرآن کردم

اگر اکنون مقالات تائب را در طول شبانه روز در میزان بالائی مشاهده و بازدید می کنند و البته لذت می برند از تفسیر سخنان بزرگان سرچشمه می گیرد اگر صخا به دل همه نشسته است

بوی حافظ و قرآن دارد لطف و عنایت خداست معجزه علم و عرفان است

اگر قلبهای بسیاری خشنود و امیدوارند و عاشق و شیدای صخا هستند و از حرکات عرفانی و روحانی صخا بهره می برند از برکت سخنان بزرگان است

معجزه سخنان بزرگان را در صخا بوضوح مشاهده می کنید اگر صخا اینترنت را تسخیر کرده است

معجزه کلماتی است که ریشه اش در قرآن و طرفداران قرآن است اگر افراد توانا افتخار پیوستن به صخا را دارند و آرام و قرار ندارند و دوست دارند و دعا می کنند صخا را سربلند و سرافراز ببینند

هنر حافظ و قرآن است چون تائب با حافظ و قرآن حال کرده است و بوی حافظ و قرآن در صخا به مشام می رسد همه با صخا حال می کنند و روز بروز خبرهای خوش صخا بیشتر به گوشها می رسد

و جذب انسانهای بزرگ تعریف انسانهای بزرگ از صخا مدیون عشق و علاقه تائب به حافظ و قرآن است مدیون عشق و علاقه تائب به کوهنوردی و شب زنده داری و سحرخیزی و اذان است

چون با قرض الحسنه عشق و حال کردم مردم هم با صخا حال می کنند

همچون شمع دور صخا گردیدم پروانه وار چرخش مرا همه مشاهده می کنند شب و روز به دور صخا می گردم مثل کوه پشت صخا بودم و هستم برنام عرفانی و روحانی صخا بوسه های عاشقانه زدم بر آرم صخا و برپرچم صخا و برنام صخا در دل کوه و صحرا سجده ها کردم این حال و هوای عرفانی صخا را شیرین و جذاب نموده است همه مردم عاشق علم و عرفان هستند 

فقط فداکاری تائب همکاری در خور و شان می خواهد تا اندک نقاط ضعف هم برطرف گردد به اندازه انگشتان دست سوپر پولدار و ابرمیلیاردر می خواهم

تا نقاط ضعفی که از اندک معوقات داشتم تلافی و جبران گردد اندک ضدهمکاریها به نحو احسن و در یک چشم به هم زدن تلافی و جبران شود

حیف است عده ای بخاطر معوقات از من آسیب و ضرر ببینند با وجود اینهمه ثروتمند و نیکوکاری که در جهان داریم مگر یک صخا در قالب قرض الحسنه در جهان بیشتر داریم

مگر تائب در جهان در این حال و هوای عرفانی و روحانی و قرض الحسنه یکی بیشتر است پس بیشتر بیندیشیم و زودتر به خود بیائیم چشمهای خسته بسیاری منتظرند

قلبهای امیدوار زیادی به عشق صخا و به امید صخا می طپند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی