صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

پروردگارا دعای مرا مستجاب گردان

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ

ای خالق بی همتا و ای باعظمت ای پروردگار زمین و آسمان و هرآنچه که در آنهاست ای همه چیز و همه کس ما انسانها ای مهربان دعای مرا که با ریاضتهای سخت و جان شکار تائب شدم

دعای مرا که داوطلبانه فعال و فداکار شدم و در راه نیکوکاری قدمهای محکمی برداشتم

دعای مرا که در راه قرض الحسنه صخا را افتتاح کردم و با خدمات بی نظیر خود باعث خشنودی قلبهای بسیاری گشتم و روز بروز برتعداد این نفرات افزوده می گردد را مستجاب گردان

دعای مرا که سعی کردم بهترین انسان باشم و برای اینکه مورد تائید بزرگان و باسوادان و بافرهنگانت بشوم به آب و آتش زدم و خالصانه در راه خیر قدم برداشتم

دعای مرا که همت و تلاش کردم بهترین فرزند برای پدر و مادرم و بهترین پدر برای فرزندانم و بهترین همسر و بهترین کارگر و کارمند و بهترین رئیس و سرپرست باشم را مستجاب کن

دعای مرا که کوشش کردم بهترین بنده برای خودت باشم و از همه بیشتر در راه شب زنده داری و سحرخیزی و نماز و روزه و در راه حافظ و قرآن و در راه علم و عرفان فعالیت و جانبازی کردم را مستجاب کن و دعای مرا که سعی دارم گره های بیشتری از بندگانت باز نمایم را مستجاب گردان

دعای مرا که سعی کردم بهترین دلسوز و غمخوار بهرگرفتاران و قرض داران باشم را مستجاب گردان

دعای مرا که همت و تلاش خودم را در همه جا مخصوصا در وبلاگ صخا نشان دادم و همه مشاهده می کنند و اعتراف می نمایند را مستجاب گردان

دعای مرا که عاشق و عارف شده ام و بعد از آن هم مظلومانه صبر و شکر جمیل کردم را مستجاب کن دعای مرا که در راه فرهنگ و ورزش بی نهایت کوشش کردم و همه شاهد هستند را مستجاب گردان دعای مرا که به نفع دردمندان و گرفتاران و قرض داران است را مستجاب گردان

دعای مرا که نیت سعادت و خوشبختی همه مردم را دارم مستجاب گردان

بارالها به من ایمان همت و قدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سربلند و سرافراز نمایم آمین

این بود دعای تائب عارف و عاشق که می خواستم با تفاسیر عرفانی و روحانی به سمع و نظر همه باسودان و بانفوذان و توانایان عالم برسانم به گوش همه سوپر پولدارها و ابرمیلیاردرهای عالم برسانم

این بود دعای تائب که چندین سال شب و روز واز صمیم قلب  خالصانه به گوش همه جهانیان

رسانده ام این دعای تائب حاصل یک عمر همت و تلاش در راه فرهنگ و ورزش است

محصول شب زنده داریها و سحرخیزیهای تائب است برای خشنودی قلب قرض داران است

این بود آن دعائی که قرار بود بگویم و مخصوص سالخوردگان و نوجوانان و جوانان عزیز گفته ام

به یاد پر کردن دستهای خالی و چشمهای امیدوار و نگران و دلواپس گفته ام

دعای شاعر و عارف و نویسنده زودتر از همه کس مستجاب خواهد شد چون برای رسیدن به این مرحله انرژی زیادی مصرف می شود

پس شاعران و عارفان و عاشقان و نویسندگان مظلوم نزد خداوند از همه کس عزیزتر و گرامی تر هستند چون قدمهای متنوع و جالبی برای پروردگارشان برمی دارند

قدمهائی که از عهده کمتر کسانی برمی آید قدمهائی که برداشتنش سخت و طاقت فرساست

آنها عاشق و شیفته خداوند و یاران مهربانش هستند و به هیچ وجه خوبان را متهم نمی کنند حتی اگر از ناحیه خوبان آسیب و ضرر ببینند

آنها در راه خداوند صبر و شکر جمیل می کنند حتی اگر سالها بی جرم و بی گناه در چاه و زندان بیفتند آنها الگوی اکنونیان و آیندگان هستند



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی