صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

امیدوارم همه دعاها همینطور مستجاب شود

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ق.ظ

دیروز پنج شنبه کوهنوردی رفتم و به یکی از چوپانهای زحمتکش برخورد کردم در بین صحبت ها و درددلها گفت اگر یک نمی باران بزند که علفهای بیابان تازه شوند برای گوسفندها خیلی خوب است

چون سجده های مرا در کوه زیاد دیده بود و از قبلا هم با یکدیگر ارتباط داشتیم

به شوخی گفت تو که عارفی می توانی دعا کنی تا باران بیاید گفتم ضرر ندارد دعا می کنیم و جلویش سجده و دعا کردم گفتم خدایا گوسفندها و همه حیوانات را با بارش رحمتت خوشحال کن

چون برای دامداران و کشاورزان هیچ چیزی بهتر از بارشهای خوب نیست

خوشبختانه از دیشب بارانهائی پراکنده را داشتیم که البته زمین را هم با نمهای خود نوازش داد

با خودم می گویم خدایا همه دعاهای مرا در حق قرض داران و دردمندان به همین زودی و به همین سرعت مستجاب کن بارالها قلبهای سوپر پولدارها و ابرمیلیاردرها را به صخا پیوند بزن

و دلهای مهربان آنها را به سمت و سوی صخا متمایل کن تا گره های بسیاری را سربلند و سرافراز باز نمائیم در موقع ریزش باران دعا بهتر مستجاب می شود همین الان باران می آید

و در زیر این باران رحمت پروردگار از خداوند می خواهم باران لطف و عنایت افراد توانا و ثروتمند را هم برصخا بباران تا قلبهای بسیاری خشنودو خرسند گردند

و همه شیرهائی که پشت اینترنت نشسته اند از شما می خواهم در تبلیغ کارهای خوبی همچون صخا بی نهایت تلاش کنید خداوند پاداش خوبی به شما خواهد داد

ما برای اینکه راحت و آسان به مردم خدمت کنیم نیاز مبرم به حمایت افراد توانا داریم و باید همچون سلمان ها جواب دندانشکنی به ابولهب ها داد

پس از راه دور هرکجا که هستید به تقلید از سلمان از صخا حمایت کنید و جای خالی کسانی را که در اینجا ضدهمکاری می کنند را محکم و خداپسندانه بدهید

سلمان از ایران جای خالی ابولهب را خیلی قشنگ پر کرد و درس عبرتی به همه نامردان داد

دراین چمن گل بی خار کس نچید آری     چراغ مصطفوی زشرار بولهبیست





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی