صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

هنر رو به اوج تائب

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

اگر داغ دل بود ما دیده ایم         اگر خون دل بود ما خورده ایم

به ثمر نشستن درخت صداقت و ایمان بسیار سخت تر و پیچیده تر از آنی هست که من در روزهای اول شروع کارم در قرض الحسنه صخا فکرش را می کردم

این مسیر سخت و صعب و العبور فراز و فرودهای فراوانی داشته و خواهد داشت و شاید سالهای بیشتری زمان بطلبد اما با حمایت افراد توانا و باسواد و بافرهنگ شدنی است

ما در جائی زندگی می کنیم که مردم برای مساجد و حسینیه ها بیشتر و بهتر پول خرج می کنند و برایشان حمایت کردن راحت تر و آسان تر است

اما برای قرض الحسنه توجهات کمتر و سخت تر است ما در روستای خودمان ابرسج مساجد و حسینیه های بسیاری داریم که هزینه های سنگینی هم در ساخت و سازشان شده است

با اینکه ثواب قرض الحسنه از زیارت خانه خدا هم بالاتر است و در روایات بی شماری دیده و خوانده ایم

چون قرض الحسنه یعنی طواف برگرد قلب بی نوایان

پولهائی که در قرض الحسنه می آید گردش بالائی دارد و گره های بیشماری باز می شود

انسانهائی که قرض و بدهکاری داشته باشند و هرروز اخطار بانک برایشان می آید طبیعتا حال و حوصله نماز خواندن را هم از دست می دهند

باید فکر بهتری برای گره گشائی قرض داران بکنیم و این وظیفه افراد تواناست تائب فداکاری کرد و فکر خوبی را در قالب صخا به نمایش گذاشت شما هم همکاری کنید

تا قرض داران قرضشان ادا شود و با اشتیاق به نماز و عبادت برسند من خودم عارف هستم و طبیعتا بهترین نمازها و عبادتها سهم عارفان است اما من با اینهمه عشق و علاقه به نماز و عبادت باز تحت تاثیر فشارها و قرضهای قرض داران حال و حوصله ام را از دست می دهم

پس افراد توانا فکری به حال نماز و روزه و عبادت مردم بکنند چون جوانها از عبادات فاصله گرفته اند

و بیشترش به خاطر مخصوصا در روستاهها دستهای خالی است

صخا می تواند در فرهنگ و ورزش قوی عمل کند اما به شرط حمایت ثروتمندان

پس قدر و ارزش این هنر رو به اوج تائب را بیشتر بدانیم و با ضدهمکاری و بی تفاوتی برخورد نکنیم

از همه کسانی که درراه مساجد و حسینیه ها و مدرسه سازیها و درمانگاهها هزینه بلاعوض

می کنندخواهش می کنم به قرض الحسنه مخصوصا صخا هم توجه و عنایت کنند قرض الحسنه ها نیازی به پولهای بلاعوض ندارند فقط با افتتاح حساب و تقویت حسابها صخا را یاری کنید

تا قرض داران و دردمندان گره هایشان باز شود و  نیکوکاران و فداکارانی همچون تائب حمایت و یاری شوند افراد توانا بدانند ضدهمکاریشان با صخا باعث بوجود آمدن سوء تفاهمها و سوء ظن هائی می شود که از بی توجهی و بی تفاوتی سرچشمه می گیرد اگر من یک وام پانصد هزارتومانی نتوانم به مشتری بدهم دهها نفر ناراحت و دلگیر می شوند پس بیشتر و سریع تر حمایت کنید




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی