صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

سفرباشبکه جهانی به توصیه بیل گیتس

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ق.ظ

همه باید به شبکه جهانی وصل باشیم و با یک سایت خوب از این نعمت بسیار ارزشمند بهره مند

بشویم باید برای پیشرفت و رشد و شکوفائی خودمان و مجموعه و یا شرکت و هرکاری که داریم از دیگران و ازتجربیات آنها در هرزمینه ای نهایت استفاده را ببریم

استفاده از تجربیات دیگران و بالارفتن معلومات و تجربیات ما به راحتی و خیلی آسان با اینترنت

سفر با شبکه جهانی این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم با همه ارتباط برقرار کنیم

ما دراین سفر جهانی چیزهائی می بینیم و می شنویم که حد و اندازه ندارند و من بعنوان سرپرست یک قرض الحسنه بنام صخا که خودم تاسیس کرده ام و خانم و بچه هایم به من پیوستند و بعد از آن دوستان و اقوام به جمع ما ملحق شدند بیشتر در زمینه قرض الحسنه و خیریه مطالعه و تبادل نظر بادیگران می کنیم و سعی و تلاش ما در این زمینه خواهد بود

از آنجا که ما در ابرسج کشاورزان و دامدارانی داریم که از خشکسالیها و سرمازدگیها و بیماریهای دامی و کشاورزی آسیب دیده اند و به یک پشتوانه مالی محکمی نیازمند هستند

لذا در این سفر جهانی که در این روستا اولین نفری هستم که چنین عاشقانه فعالیت می کنم

از آنجا که همه عمرم در کارهای عمومی فعالیت داشتم سابقه شورا(86-92)دارم و بادردرهای مردم بسیار آشنا هستم و البته علاقه زیادی به قرض الحسنه و خیریه دارم

لذا با وجود این عشقی که درمن وجود دارد این قدرت را در خودم می بینم که در این سفر جهانی با وبلاگ صخا و مقالات بسیار زیاد خودم و اکنون هم سایت صخا را راه اندازی نموده ام

از نیکوکاران و خیرین توانا در سراسر جهان برای اولین بار حمایت و کمک بگیرم تا صخا را با حمایت دیگران پربارتر گردانم و زمینه فعالیتهای خیرخواهانه بیشتری را فراهم کنم

و از برکت همین سفر جهانی چراغ سبزهائی برایم روشن شده اند و وعده های حمایت و پشتیبانی به من داده شده است که امیدوارم هرچه زودتر عملی شود

من عاشق بیل گیتس هستم و عاشق خدمات خیریه اش که اکنون فکر و ذکرش را در مجموعه خیریه اش متمرکز کرده است

تاسیس شرکت مایکرو سافت از موفقیت های ایشان به شمار می رود که خدمت بسیار بزرگی به بشریت کرده است و من بعنوان سرپرست یک مجموعه انساندوستانه به ایشان درود فراوان می فرستم و از ایشان و خانواده محترمش تشکر می کنم

بیل گیتس گرامی دوستت دارم بدون شک توفیقات روزافزون شما حاصل قلب شیر و دل دریائی توست و خداوند می داند به چه کسی عطا کند و تو از همه بالاتر و برتری و بزرگترین خیریه جهان را هم داری و به مردم مخصوصا اطفال کمکهای بزرگی می کنی

ایشان ارث و میراث را احمقانه می داند و اعتقاد دارد بچه ها باید خودشان زحمت بکشند و خودشان پول دربیاورند و خوشحالم که من سالها پیش این اعتقاد را داشتم و در این زمینه عملا به همه نشان دادم و همه چیز خودم را وقف صخا کردم و هیچ چیز برای زن و بچه هایم به ارث نخواهم گذاشت آنها باید کارکنند و خودشان پول دربیاورند

وارث همه چیز من صخاست و هرچه خداوند به من عطاکند سهم صخاست من عاشق دوستی های عمیق و ارتباطاط بسیار نزدیک با سوپرپولدارها و ابرملیاردرها هستم

چون در سایه آنها می توانم صخا را پربار گردانم و گره های بیشماری را باز نمایم در سایه آن عزیزان می توانم با این کار خوب هزاران حرکت خوب داشته باشم پس عاشق ثروتمندان هستم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی