صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

سخت ترین کار دنیا اعتراف کردن به گناهان است

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ب.ظ

همیشه فکر می کنیم اگر به خطاهای خودمان اعتراف کنیم انگار کسی از پشت بام خانه می خواهد پائینمان بیندازد خیلی برایمان سخت و جان شکار است 

در حالی که نباید اینطور باشد اگر واقعا خدا را دوست داشته باشیم و به خداوند اعتماد کنیم راحت ترین کار دنیا اعتراف به خطاها و گناهان است 

و اگر این فرهنگ در جامعه تقویت شود و اول از خودمان شروع کنیم و در خانواده تقویت نمائیم مطمئن باشیم جامعه بسوی سعادت و سلامت پیش خواهد رفت 

همه باید به خطاهای خودشان خداپسندانه اعتراف کنند و منظور ما در این مقاله اعتراف به فداکاری تائب سرپرست صخا می باشد که سخت ترین کار دنیا را برعهده دارد 

در این زمان فداکاری بسیار سخت است و تائب به عهده گرفته است و درقالب قرض الحسنه بسیار پرتلاش و با همت نشان داده است و البته مقاوم و جان سخت 

و یک چیز دیگری که باید اعتراف کنیم حمایت و همکاری ضعیف و در حد صفر و زیر صفر که واقعا بی انصافی می باشد و نباید اینطور باشد 

تائب یک عمر نزدیک به بیست سال بهترین فداکاری را به نمایش گذاشت و در این راه سختی ها و جورو جفاهای زیادی را متحمل گردید و صبر و شکر جمیل داشت 

تائب یک عمر دعوت به همکاری و حمایت کرد و در این راه انرژی بسیاری را مصرف نمود و هیچگاه خسته نشد و خستگیهایش را با کوهنوردی و سحرخیزی جبران کرد 

و هرگز امیدش را علیرغم واکنش ها ی ناعادلانه و طعنه ها و سرزنش ها از دست نداد تا به نتیجه دلخواه برسد و کسانی که از مقاومت بالائی برخوردار هستند کوتاه بیایند و به درک مقام والای قرض الحسنه و حمایت و همکاری از آن برسند 

امیدوارم اعترافات زیادی را بشنوم و درسایه این اعترافات به نتایج مطلوبی برسم 

مخصوصا اعترافاتی از زبان معوقات که بدترین آزار و اذیت ها را از ناحیه آنها متوجه شدم و آنها بعد از اعترافاتشان صدبرابر جبران کنند و در تبلیغ و تشویق و ترغیب و تحریک دیگران همت و تلاش کنند 

و مظلومیت و معصومیت و غربت تائب را در قرض الحسنه پایان بدهند گناه معوقات در قرض الحسنه گناهی کبیره و بزرگ است و همچنین گناه ضدهمکاری و حمایت نکردن افراد توانا 

گناه و گناهانی  که اگر اعتراف نشود و اگر ادامه داشته باشد باعث تخریب و تضعیف و تحقیر چهره ای عرفانی و روحانی خواهد شد و یک فعال و فداکار بخاطر گناه دیگران زیر سوال می رود و این قابل بخشش و جبران نیست هرچه زودتر باید برطرف گردد 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۰ سید حسین سیدی
واقعا کار سختیه
و سخت تر از اون خودداری از گناه نکردنه
به ما سرزده و نظر دهید
پاسخ:
متشکرم اطاعت می شود من با اعتراف به خطاهایم عاشق حافظ و قرآن شدم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی