صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

سلام بر ایرانیان مقیم خارج

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ق.ظ

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام      با هرنفس ارادت و با هرنفس سلام 

باید سلام کرد و جواب سلام شد           برهرکسی که هست از این هیچ کس سلام 

فرقی نمی کند که کجائیست لهجه ات     اترک سلام و کرخه سلام و ارس سلام

ظهربلوچ و نیمه شب کرد و ترکمن            صبح خلیج فارس و غروب طبس سلام  

از دل مجموعه قرض الحسنه صخا این مجموعه گل به همه جهانیان مخصوصا ایرانیان مقیم خارج سلام عرض می نمایم امیدوارم درود و سلام گرم و صمیمانه مرا که از ته دل برای همه فرزندان آدم و حوا که در چشم عاشقان همه برابر هستند و فرقی ندارند را پذیرا باشید 

من برای پیشرفت و رشد و شکوفائی مجموعه قرض الحسنه و خیریه صخا نیاز مبرم به همکاری و حمایت همه عزیزان دارم و امیدوارم با عنایت و توجه خودتان به وبلاگ و سایت محبوب صخا مرا یار و یاور بسیار خوبی باشید و با پیامهای زیبا و دلنشین خود و با راهنمائیهای خودتان و با نظرات و پیشنهادات سازنده خود خالصانه و خداپسندانه حمایت و پشتیبانیم نمائید 

من نیاز مبرم به مقالات و توضیحات شما عزیزان دارم نیاز مبرم به توجه بر این مقالات ارزشمند دارم چون صخا بهترین گره گشا و نان رسان است و چشمان بسیاری به دستهای پرخیر و برکت و عرفانی تائب دوخته شده است و منتظران بسیاری در صخا هستند که چشم انتظارند 

چشم انتظار خبرهای بسیار خوب چشم انتظار خدمات آسان و راحت چشم انتظار انسانهای بسیار توانا و دانشمند از سراسر جهان چشم انتظار دستهای توانای غیب خداوند که همه اینها را در صخا انتظار می کشند چون تائب با پندار و گفتار و کردار نیک این زمینه را مساعد کرده است و این پتانسیل را داراشده است و همه با هزاران امید چشمان خودشان را به صخا دوخته اند 

صخا خدمتی همراه باصداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید

امیدوارم وقتی که اینجا شب می شود و آنجا روز است و شما بیدار هستید صخا را دنبال نمائید و با پیامهای خوب خودتان بهترین حمایتها و همکاریها را نشان بدهید 

که وقتی اینجا مردم ما از خواب بیدار می شوند صخا برایشان خبرهای خوشی را از طرف شما داشته باشد و این ایده های تائب که برای اولین بار است و جهت خشنودی قلب قرض داران و دردمندان تلاش می کند موثر و مفید واقع شود خداوند پشت و پناهتان باشد و در غربت یار و همدم و مونس همه شما عزیزان پروردگار توانا و فرشتگان و افراد صالح باشند که اصلا احساس غربت نکنید 

و در آن غربت بیشتر این مجموعه گل را ببوئید چون صخا بوی ایران و ایرانی می دهد بوی نان رسانی و گره گشائی می دهد بوی دست و دلبازی می دهد بوی حافظ و همه شاعران ایرانی را دارد 

بوی همت و همکاری والای شما عزیزان را می دهد  من صخا را به عشق قرض داران و دردمندان افتتاح کردم و به امید خداوند و به امید شما آریائیهای بسیار با غیرت و مهربان و روی رحم و غیرت و خجالت شما عزیزان حساب ویژه ای باز کرده ام 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی