صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بهار و تابستان و پائیز و زمستان

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ب.ظ

همه فصلهای سال جاذبه ها و خیرات و برکات خودشان را دارند حتی زمستان بیشتر از همه برای ما مفید می باشد فایده های بسیاری که ما از آنها غافل و بی خبر هستیم و فقط خداوند می داند 

خداوندا قلبهای بزرگ را ثروتهای بسیار و بی شمار عطا کن تا دنیا را گلستان کنند 

اگر همه ثروتمندان و انسانهای توانا شکر نعمتهای پروردگار را با حمایت و یاری مجموعه های خیریه و قرض الحسنه ای همچون صخا بجا آورند دنیا گلستان می شود 

در هر روستائی شاهد قلبهای بزرگی همچون تائب هستیم که جوانمردانه چراغی روشن و تنوری گرم می کنند و بالاتر از توانشان به قرض داران و دردمندان توجه و عنایت دارند 

وقتی ثروتمندان به این نوع فداکاری ها عنایت کنند حتما مشکلات بیشتری حل خواهد شد و گره های بسیاری باز می گردد پس طبیعتا خانواده ها شاد می شوند و کم کم روستا ها گلستان می شوند 

پس قدر مجموعه های انساندوستانه و افراد انساندوست را بیشتر بدانیم 

تحولات فصلهای سال می توانند بهترین درسهای عبرت و پند و اندرز برایمان باشند همه رفتنی هستیم و فقط تنها چیزهائی که ماندنی هستند خوبیها می باشند مخصوصا خوبیهائی که در راه فداکاران و جوانمردان و نیکوکاران انجام شود 

زمستان نیازمندان به توجه بیشتری محتاج هستند پس در تقویت صخا بکوشیم تا گره های بیشتری را باز نمائیم و قلبهای بیشتری را خشنود نمائیم 

نویسندگان عزیز توجهات خودشان را در تقویت مجموعه های خیرخواهانه ای همچون صخا بیشتر نمایند و از قدرت خودشان درباره صخا بیشتر استفاده نمایند

من برای مجموعه قرض الحسنه و خیریه صخا  بر روی شاعری و نویسندگی خود حساب ویژه ای باز نموده ام و قولهای فراوانی به دردمندان و ضعیفان داده ام پس هرچه در توان دارید دریغ نکنید و یک عارف و یک عاشق و شاعر و نویسنده را در راه خیر سربلند و سرافراز نمائید 

من به قرض داران بی شماری وعده داده ام که با قدرت نویسندگی خودم همه ابرمیلیاردرها و سوپر پولدارهای معروف جهان را جذب صخا خواهم کرد پس امیدتان به صخا این مجموعه عرفانی و روحانی زیاد باشد شما هم دعای مرا و آرزوی مرا که بهر قرض داران است توجه داشته باشید تا با یاری خداوند مستجاب گردد 

ازهمه شما عزیزان که به صخا توجه دارید و تعریف و تمجید می کنید و نیت شما سربلندی فداکاران است متشکرم و ازخدا برایتان و برای خانواده عزیزتان آرزوی صحت و سلامتی دارم 

زمستان پربارشی را برای همه آرزومندم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی