صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

یک ایده یک شاهکار یک دنیا امید

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ب.ظ

هرروستا یک صخا با یک تائب ابرسج یک روستای بسیار زیباست با آب و هوای خوب و آبشارهای دیدنی 

سالهاست که یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده ای را به خودش دیده است که این بنده خوب پروردگار با قدم گذاشتن درراه خشنودی خداوند و همت و تلاش درراه فرهنگ و ورزش قصد دارد با فداکاری خودش یک ایده خوب به نمایش عمومی بگذارد تا مشکل همه خانواده ها و روستاها را حل کند البته به موفقیت هائی هم دست پیدا کرده است تا با محکم کردن خودش و ایده اش در ابرسج آن را به همه روستاهای جهان صادر کند تا همه بهره مند شوند و روستاها گلستان شوند 

اگر این فداکاری تائب با حمایت و همکاری بیشتری روبرو می شد حتما بهترین جوابها را مشاهده می کردیم اما ضدهمکاریها این ایده خوب را طول و تفسیر داد 

از آنجا که فکر می کردم ایده عرفانی و روحانی صخا که پشتیبانی بنام خداوند دارد خیلی زود جواب بدهد اما فکر و اندیشه ضدهمکاری را نمی کردم فکر ناسپاسی و ناشکری را نمی کردم اما متاسفانه روبرو شدم و این شد که چند سالی عقب افتاد و پیشرفت و رشد و شکوفائی آن کند بود 

اما بعد از گذشت سالها کم کم عده ای از دانشمندان و ثروتمندان که تعدادشان اندک است پی به اهمیت و ارزش این ایده و این شاهکار برده اند و دارند بیدار و هوشیار می شوند 

درهای امید کم کم در حال باز شدن است و وعده هائی جسته و گریخته داده شده است که در حال عملی شدن است اگر عملی شود انشاء الله ره صدساله را یکشبه خواهیم رفت چون این ایده نزدیک به بیست سال سابقه دار است قدرت پیروزیش هم بسیار است 

چون سابقه در چنین ایده هائی مهم است و حرف اول را می زند انسانهای بزرگ و توانا به سابقه ایده و شاهکار اهمیت می دهند و همین اهمیت راهها را هموارتر می گرداند 

پس به همه کسانی که ما را در این سابقه طولانی همراهی و یاری کردند خسته نباشید می گویم و رنگین کمان پاداش کسانی است که تا آخرین لحظه زیر باران ماندند 

و حتما کسانی که دچار تردید و شک و دودلی بوده اند شرمنده و پشیمان خواهند شد شرمنده خداوند که یار و حبیب پروردگار را تنها گذاشتند 

شرمنده خداوند که علیرغم آیات و روایات واضح و روشن باز به فداکاران و جوانمردانش مشکوک هستند و بد دل و بدگمان می باشند آنها جوابی برای خداوند نخواهند داشت چون فرعونیان هم به موسی و یارانش شک داشتند قوم ابراهیم هم دچار شک و تردید بودند 

پس همیشه دوستان خداوند از این ناحیه در رنج و عذاب بوده اند و با زحمت فراوان خودشان را ثبت و درج نمودند و خودشان را ثابت کردند 

تائب هم بیست سال جوانمردانه با همه سرزنش ها و گلایه ها و طعنه ها ساخت تا خودش را ثابت کند به یاد همه پیامبران این جوروجفاها را تحمل کرد مخصوصا با یاد یعقوب و یوسف آرام می شد وگرنه سالهای زیاد علیرغم یک دنیا بی گناهی تحمل جوروجفا مشکل است و کار هرکسی نیست 

صخا خدمتی همراه باصداقت و ایمان می باشد     تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

                صخا از معجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان   

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

سلام
سایتتون عالیه 
در صورت تمایل سایت ما را دنبال کنید 

صنایع فلزی کاوه

 http://sfkv.ir
http://kmico.blog.ir
پاسخ:
سلام با کمال میل و تشکر از عنایت شما دوست گرامی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی